Skravletråd

Grov, krydret pølse av svin.
Sunnmørsk tradisjon

God morgen damer! :)

En ny dag i permisjon og en dag nærmere baby for oss som ikke har født. Hva skal du gjøre i dag?

Jeg skal strikke, se serier, vaske klær og rydde gjesterommet for i dag flytter muligens svigermor inn fram til fødselen..blanda følelser med det, gitt :P men vi trenger barnevakt til nr.1 og de som bor i nærheten jobber så dumt denne uka. Jeg er nå på dag 3 over termin, så håper hun bestemmer seg for å bli født snart ;)

En ny dag i permisjon og en dag nærmere baby for oss som ikke har født. Hva skal du gjøre i dag?

Jeg skal strikke, se serier, vaske klær og rydde gjesterommet for i dag flytter muligens svigermor inn fram til fødselen..blanda følelser med det, gitt :p men vi trenger barnevakt til nr.1 og de som bor i nærheten jobber så dumt denne uka. Jeg er nå på dag 3 over termin, så håper hun bestemmer seg for å bli født snart ;)
God morgen!:)
Jeg skal vel henge opp den klesvasken jeg ikke gadd å ta ut av maskina i gårkveld, hehe:p Og så må jeg ta en opprydning på kjøkkenet i dag, er så masse rart der... Og så blir det vel å glo på "Orange is the new black" i dag og tenker jeg:) Begynte å se den her om dagen, og har fått heeelt dilla!!:p

God Morgen! =)
I dag skal vi til JM. Har blitt vane at sambo er med, så koselig at han han vil være med syns jeg =)
Er hjemme hos mamma nå så har jo litt reisevei dit, så nå er jeg våken så vi kan spise frokost og dra klokka 9.
Senere i dag skal jeg prøve å ta igjen tapt søvn fra i natt, og se på TV! Hakke sett på tv på 2 uker :P

Jeg skal strikke, se serier, vaske klær og rydde gjesterommet for i dag flytter muligens svigermor inn fram til fødselen..blanda følelser med det, gitt :P men vi trenger barnevakt til nr.1 og de som bor i nærheten jobber så dumt denne uka. Jeg er nå på dag 3 over termin, så håper hun bestemmer seg for å bli født snart ;)
God morgen :-)

Her er planen litt smårydding rundt i huset. Skreiv faktisk ei liste i går over ting som burde bli gjort ;-) Planen er som følger: Støvsuge 3. egt., skrifte sengetøy, vaske, brette og legge på plass klær og smårydde kjøkken og stue. Så skal jeg selvsagt prøve å slappe godt av, se litt tv, strikke og drikke te :-D

Har liste for dagen jeg også, bare ikke skrevet den noe sted

Spise frokost, når hun som ligger og kosesuger har sovnet.

Få opp hverdags-penserviset (det til resten av året. Jan-nov) og ned jule-utgaven.

Få ned alle kassene med juletre og pynt, etter serviset er byttet (ellers ligger det innerst, nederst....)

Helst få byttet gardinene på stua også.

Det er en del her som fordrer hjelp av min mann, og noe kan bli omprioritert , ettersom en shoppingrunde også står på ønskelisten.

I dag skal jeg ta bussen til byen (er så glatt å kjøre så det gjør ikke helst ikke), en liten bytur for å se etter nye vinterstøvler til 9 åringen og så akupunktur og vekstkontroll på føden.

Oioi så driftige dere er!! Jeg klarer knapt røre meg i dag. Har levert i barnehagen og vært innom butikken en liten tur (det var vel det som gjorde utslaget :p) Også skal jeg til legen etterpå. Men ellers så må jeg nok bare slappe av. Sov to timer i natt, og bekkenet verker!
Spent på legetimen da!

Ha en fin dag alle vordende (og dere som allerede er) mødre :)

Sofasløving hele dagen. Endelig huset for meg selv på dagtid i og med bonusbarna ikke er her denne uken.
Kick starter dagen med ferskpressa appelsinjuice til frokosten :)
Vis vedlegget 155563
Den så veldig god ut. Har sånn juicepresse selv, men bruker den alt for sjeldent. Har for liten plass på kjøkkenet, så den er stuet bort i boden. Burde ta den fram snart;)

Oioi så driftige dere er!! Jeg klarer knapt røre meg i dag. Har levert i barnehagen og vært innom butikken en liten tur (det var vel det som gjorde utslaget :p) Også skal jeg til legen etterpå. Men ellers så må jeg nok bare slappe av. Sov to timer i natt, og bekkenet verker!
Spent på legetimen da!

Ha en fin dag alle vordende (og dere som allerede er) mødre :)
Har enn så lenge kun satt på en maskin med klær, tatt av sengetøy og lagt på plass litt klær ;-) Gikk å la meg igjen og sov til halv 12 og tok så en lang dusj, det er lettere å legge planer enn å følge dem :-P Sitter nå på sofaen med te og tebrød og skal kose meg litt :-)

Du får sørge for å slappe godt av, ikke verdt å gjøre for mye, og hva som er for mye er jo opp til hver enkelt :-)

Har enn så lenge kun satt på en maskin med klær, tatt av sengetøy og lagt på plass litt klær ;-) Gikk å la meg igjen og sov til halv 12 og tok så en lang dusj, det er lettere å legge planer enn å følge dem :-P Sitter nå på sofaen med te og tebrød og skal kose meg litt :-)

Du får sørge for å slappe godt av, ikke verdt å gjøre for mye, og hva som er for mye er jo opp til hver enkelt :-)
Sant nok:)

Ja, planen om å ta igjen litt søvn etter natten gikk i vasken.. Sånn er det å bo i borettslag å ha oppussing til nabo :p
Jaja. Slapper av litt med TV også så.. Sove kan man gjøre når man er gammel..

Den så veldig god ut. Har sånn juicepresse selv, men bruker den alt for sjeldent. Har for liten plass på kjøkkenet, så den er stuet bort i boden. Burde ta den fram snart;)
Jeg juicer faktisk en del fra tid til annen. Hvert fall om frukt og grønt begynner å bli overmodent. Synes det er veldig friskt og godt, spesielt om en har litt isbiter i :) Min maskin er ikke så veldig stor heldigvis, så den tar ikke opp mye plass :)

Sovet 3 timer på sofaen. Føler meg helt skutt. Her må en bare hoppe i dusjen om en skal ha sjans til å våkne :)

Nå e eg seriøst så drittlei at det e ikkje gøy lenger.. Det går så synt utover humøret, kroppen e heilt vissen ette minimalt me søvn de siste ti dagane og regelmessige sammentrekningar så har komt og gått lika lenge.. Det går virkelig utover dei rundt meg og eg føle meg som ei heks! Denna ungen må ut før det klikke for meg...

Er så mørbanka! Vagger rundt i stua som ei and :-P verdens beste kjæreste har måket og båret inn fra bilen. Ikke for at jeg hadde klart å hjelpe til med noen av delene :-P nå skal jeg re opp sengen og legge meg med varmeflaska :)

Nettopp sett ferdig en episode av Dr. Who, nå er det snart tid for senga, men først må jeg henge opp klær og legge på sengetøy (alltid kipt når man venter med det til man er trøtt og skal legge seg :-P ).

Planen for morgendagen blir å sette på minimum to vasker med klær, gå ut med søppel, rydde kjøkken og stue og prøve å få skrudd opp de nye nattbordene. Har jeg overskudd bør jeg også få kommet meg innom hobbybutikken å få tak i knapper til hentesettet, det er det eneste som mangler!

Har også veldig lyst å bli kvitt litt ting. Har samlet en del som skal til Gjennbruken, noe som skal selges på finn eller Facebook og noe som rett og slett skal kastes. Tipper det får vente. Skal også pakke ut understellet til den vogna og finne frem bagdelen, det skal bli gøy :-D Vi trenger mer plass på gangen, eller færre vogner :-P

Det er ikke lenge igjen til termin nå, kun 5 dager i morgen! Selv om jeg tror jeg kommer til å gå over begynner det å nærme seg skikkelig nå :-D

Flere enn meg som ikke får sove? Sitter i stua for å ikke holde gubben våken... Menssmerter og vanvittige stikkinger nedentil når frøkna rører på seg... Ho er turbo så gjør rimelig vondt. Jeg vil sove!!!

Back
Topp