Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Hva er det? Aldri hørt omVi har alltid svinemør til pinnekjøttet så ungene spiser mest det egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det? Aldri hørt omVi har alltid svinemør til pinnekjøttet så ungene spiser mest det egentlig.
Aha, høres godt utGrov, krydret pølse av svin.
Sunnmørsk tradisjon
God morgen!God morgen damer!
En ny dag i permisjon og en dag nærmere baby for oss som ikke har født. Hva skal du gjøre i dag?
Jeg skal strikke, se serier, vaske klær og rydde gjesterommet for i dag flytter muligens svigermor inn fram til fødselen..blanda følelser med det, gittmen vi trenger barnevakt til nr.1 og de som bor i nærheten jobber så dumt denne uka. Jeg er nå på dag 3 over termin, så håper hun bestemmer seg for å bli født snart
![]()
God morgenGod morgen damer!![]()
En ny dag i permisjon og en dag nærmere baby for oss som ikke har født. Hva skal du gjøre i dag?
Jeg skal strikke, se serier, vaske klær og rydde gjesterommet for i dag flytter muligens svigermor inn fram til fødselen..blanda følelser med det, gittmen vi trenger barnevakt til nr.1 og de som bor i nærheten jobber så dumt denne uka. Jeg er nå på dag 3 over termin, så håper hun bestemmer seg for å bli født snart
![]()
Den så veldig god ut. Har sånn juicepresse selv, men bruker den alt for sjeldent. Har for liten plass på kjøkkenet, så den er stuet bort i boden. Burde ta den fram snartSofasløving hele dagen. Endelig huset for meg selv på dagtid i og med bonusbarna ikke er her denne uken.
Kick starter dagen med ferskpressa appelsinjuice til frokosten
Vis vedlegget 155563
Har enn så lenge kun satt på en maskin med klær, tatt av sengetøy og lagt på plass litt klær ;-) Gikk å la meg igjen og sov til halv 12 og tok så en lang dusj, det er lettere å legge planer enn å følge demOioi så driftige dere er!! Jeg klarer knapt røre meg i dag. Har levert i barnehagen og vært innom butikken en liten tur (det var vel det som gjorde utslaget) Også skal jeg til legen etterpå. Men ellers så må jeg nok bare slappe av. Sov to timer i natt, og bekkenet verker!
Spent på legetimen da!
Ha en fin dag alle vordende (og dere som allerede er) mødre![]()
Sant nokHar enn så lenge kun satt på en maskin med klær, tatt av sengetøy og lagt på plass litt klær ;-) Gikk å la meg igjen og sov til halv 12 og tok så en lang dusj, det er lettere å legge planer enn å følge demSitter nå på sofaen med te og tebrød og skal kose meg litt
Du får sørge for å slappe godt av, ikke verdt å gjøre for mye, og hva som er for mye er jo opp til hver enkelt![]()
Jeg juicer faktisk en del fra tid til annen. Hvert fall om frukt og grønt begynner å bli overmodent. Synes det er veldig friskt og godt, spesielt om en har litt isbiter iDen så veldig god ut. Har sånn juicepresse selv, men bruker den alt for sjeldent. Har for liten plass på kjøkkenet, så den er stuet bort i boden. Burde ta den fram snart![]()