Var ikke helt superbevegelig i morges når jeg våknet etter å ha sovnet mens jeg ammet heller. Ikke sittende, jeg lå i en ikke helt ideelt stilling... Måtte bare sette alarmen på utsetting og snu meg rundt og se om jeg fikk kroppen i vater
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ha ha, ikke meningen å le men kjenner meg så igjenDen følelsen når du våkner etter å ha sovet i 2 1/2 time - SITTENDE! Auuuuu.... var ikke akkurat bevegelig før, men nå?! Nesten som jeg må ringe mannen på jobb å be han komme å knekke meg ut av stillingen![]()

Det er ikke akkurat godt nei, men varmeflaska pleier å lindre littDet hørtes ikkeno godt ut, frøken. Håper varmeflaska hjelper
Ingen spes planer i kveld. Lillejenta mi driver nå å skifter om til skidress da skikarusellen starter opp i dag. Så jeg skal nyte en stille stund hjemme mens de er der.
Kjenner jeg orker ikke dra bort dit nå i folkemengden.
Tror jeg skal prøve å lukke øynene og prøve å la vær å skru på tv'en![]()
Nååååå er de dratt. Eeeer så lei den evige diskusjonen med 6 åringen min om klær....12 minus ute, nekter å ha på ull under skidressen. Enkelt, niks!Det er ikke akkurat godt nei, men varmeflaska pleier å lindre litt
Kos deg med litt alenetid, man trenger det i blant!![]()
Oooh, know the feeling!Nååååå er de dratt. Eeeer så lei den evige diskusjonen med 6 åringen min om klær....12 minus ute, nekter å ha på ull under skidressen. Enkelt, niks!
Men ull det ble
Koker over i hodet på hormonelle mora da... Så nå var det godt de dro
Godt den lindrer
Kanskje jeg skal prøve meg på varmeflaske i lyskene, føler meg slått der![]()
Oooh, know the feeling!Hender seg den diskusjonen kommer opp her med bonusene på 5, særlig guttungen
Da er valget enkelt: ha på ull, så dress, eller gå på rommet å bli der!! Han elsker å være ute da, så han ombestemmer seg som regel
Skal ikke være enkelt alltid, hehe!
Ja, det burde du prøve!Huff, hadde det sånn i lyska i natt jeg, ikke godt altså!
![]()
Ooh yes!Ah, kjenner til den... Hihi, de tror de er bosser vettu. Hu mi har alltid vært super sær på klær...helt siden typ 2 års alder. My god. Lurer på åssn hu blir i puberteten/tenårene
Nei fader, de lyskene tar drepen på meg snart. Må nesten ha hjelp ut av sofaen/senga, spes etter å ha ligget på siden. Hjelper ikke med pute imlm beina heller
Nå har jeg akk lurt til meg litt gulerotkakerester fra kjøleskapet, pusset tennene og lagt meg faktisk.
Natta![]()
Fysio ba oss vente tre mnd, gi kroppen den tiden før vi ba legen om henvisning for å komme tilbake etter fødsel.Oi, ha ha, ikke meningen å le men kjenner meg så igjen![]()
![]()
Hihi, må selv sitte å sove, i hvert fall de gangene jeg dupper av i sofaen. Når en våkner da er det som at man skulle hatt en alarmknapp rundt halsen som kunne ringt etter assistanse. Gurland
Skal bli bra godt å bli kvitt disse gravidplagene nå....
Noen som vet hvor lang tid det tar før bekkenet er nogenlunde som seg selv igjen etter fødsel? Husker ikke hvor lang tid det tok sist gang.....![]()
Ooh yes!De skal da visst få lov til å prøve seg, men jeg merker at pedagogen i meg slår inn ganske hardt på det der
Har hatt mine fighter i bhg oppgjennom for å si det sånn!
Hoho, det kan bli gøy!
Hu frøkna her fikk sminkeskrin av bestemora til jul, så hu brukte myye (!) tid på badet i romjula
Kan bli artig om 8-10 år!
Huff, det høres velkjent ut!Brukte et kvarter på å få kava meg ut av senga i går jeg, var egentlig glad det var bare jeg og kattene hjemme, slik at ingen så meg!
Pute mellom beina er bare oppskrytt
Ååh, gulrotkake hørtes godt ut!!Blir strax senga her og
Nattinatt!
![]()
Andre som er potte tett i nesen nå mot slutten? Holder på å bli småsprø. Og på kveldstid kan jeg ikke annet enn å ta litt nesespray for å i det hele tatt få sove litt...
Det er pytonOi, ha ha, ikke meningen å le men kjenner meg så igjen![]()
![]()
Hihi, må selv sitte å sove, i hvert fall de gangene jeg dupper av i sofaen. Når en våkner da er det som at man skulle hatt en alarmknapp rundt halsen som kunne ringt etter assistanse. Gurland
Skal bli bra godt å bli kvitt disse gravidplagene nå....
Noen som vet hvor lang tid det tar før bekkenet er nogenlunde som seg selv igjen etter fødsel? Husker ikke hvor lang tid det tok sist gang.....![]()
I'm with you!!Ligger her å små furter og er utålmodig. Dårlig søvn, maserier av og på i to dager og nedpress av og på. Føler kroppen terger megFlere som venter tappert på den lille mageboeren?