Skravletråd

Ja. Dere kommer etter, en etter en.

Det er jo spennende å følge med dere. Men fokuset forandrer seg veldig når den lille er kommet ut. Babyboblen man havner i er spesiell

Spent på den bobla igjen :) Husker åssn det var sist... Fullstendig gledings til mandag her nå altså, det er det ks og masse bebbikooooos❤️❤️❤️

Hvordan gikk det med vannkoppsøkingen? Hun hadde vel hatt best av å ikke få vannkopper heelt enda!! Skjønner du blir litt stressa når begge de andre akkurat har hatt det!
Søking ga ingen fornuftig svar, men formen er bra, ingen feber og ikke noe utvikling i prikkene så vi bare venter litt og ser

Åh, ja det er frustrerende. Selv om jeg ikke har kommet langt nok til å burde begynne å klage ennå :p Menmen. Faren her er at jeg er så innstilt på å føde før termin, siden jeg gjorde det forrige gang. Så på søndag vil jeg nok føle at jeg er på overtid, og torsdag neste uke vil jeg nok gi opp litt. Skal prøve å snu den tanken litt sånn at jeg ikke blir skuffa. Er jo tross alt sånn (i et større perspektiv) at vi har gått gravide i over åtte måneder og tåler jo strengt talt et par uker til. To uker er strengt talt en sydenferie - og de er over på null komma nix :p Uten sammenlikning forøvrig :p hehe
Nei tenkte det samme, flere som går over og her er jeg uke 38 og klager så prøver å tenke på at to uker går relativt fort selv om man er låst til seng/sofa. Burde vel bruke den siste tiden på å slappe av og kanskje fullføre noen show på Netflix :D

Søking ga ingen fornuftig svar, men formen er bra, ingen feber og ikke noe utvikling i prikkene så vi bare venter litt og ser

Så fint formen er bra :-) vi får håpe det holder seg sånn!

Runde 4 med akupunktur i dag, føler jeg er tappet for energi i dag. Har ikke gjort annet enn å stå opp og få ungene på skolen, spist frokost og sett 2 episoder av serien min, sovet to timer og så kjørt 30 min hver vei til sykehuset for akupunktur. Ja, og 15 min på Rema1000 på vei hjem. Nå er jeg klar for å legge meg igjen :eek: Må holde meg våken, hvis ikke ryker nattesøvnen. Får slenge meg på senga og se på serier når ungene er ferdig med lekser. :p

Da har jeg bestilt time til voksing i morgen! Legg, lår og bikini :) Satser på at det ikke blir noe fødsel innen den tid ;-) Skal bli herlig å være glatt og fin til fødsel, har aldri likt hårete legger, og de syns dessuten så godt når man går rundt i disse sykehusskjortene :p
Hørtes digg ut!:-) Jeg spurte om gubben ville hjelpe meg å barbere leggene her en dag jeg, men da bare flirte han..:-P Så her får det nok bare gro;)

Tror jeg ler på meg rier snart! :laughing001 Satt å surfa innpå her, også kom jeg over den artikkelen med at oldeforeldre navn er "in". Så leste jeg nedover lista og så navnet "Karolus". Så ser jeg på gubben og sier: "Hmh, Karolus?", hvorpå han setter på meg DET blikket og sier i en tone bare han klarer å få til: "Prosit?!"
Jeg ler til jeg griner!!!!:laughing001 *Overtrøtt-humor*

Tror jeg ler på meg rier snart! :laughing001 Satt å surfa innpå her, også kom jeg over den artikkelen med at oldeforeldre navn er "in". Så leste jeg nedover lista og så navnet "Karolus". Så ser jeg på gubben og sier: "Hmh, Karolus?", hvorpå han setter på meg DET blikket og sier i en tone bare han klarer å få til: "Prosit?!"
Ha ha! Er mange merkelige navn :D

Ja da ligger man her nokk en natt og prøver og sove. Flere som ligger våkne og som evt har noen gode tips til hvordan en skal få sove ?

Last edited:
Haha, fantastisk :D
Eller hva med Petrokleus....!!! Aaaldri hørt før.. Strange :)

Hva skal dere i dag da?
Her er det levelig temperatur igen. Så da blir det nok ut på lekeplass en tur:) Og ellers så skal jeg vaske det siste av babyklær tenkte jeg. Og koke smokk til å ha i fødebag.

Hva skal dere i dag da?
Her er det levelig temperatur igen. Så da blir det nok ut på lekeplass en tur:) Og ellers så skal jeg vaske det siste av babyklær tenkte jeg. Og koke smokk til å ha i fødebag.
Har foreløpig ikke mye planer, nyter en morgen uten barn :-D Tenkte å støvsuge i løpet av dagen, og brette å legge på plass en del klær, har sikkert 5 maskiner med reine klær liggende i stua :-P Satt å vurderte om jeg skulle gidde å lage horn med ost og skinke eller boller, men tar det som det kommer.

Her er det nyyydelig vintervær i dag, snø, sol og -10 (som helt sikkert stiger i løpet av dagen) :-D Burde nesten tatt en liten tur ut så fint som det er!

Akkurat nå sitter jeg å ser mannen står ute i snøstorm å sager. Vi bygger om bodene våre :) Tenkte og vaske litt før 2-åringen kommer hjem. Blir så mye aske overalt når en fyrer i peisen hele tiden, og siden jeg har avbestilt vaskehjelpen min i morgen må jeg nok bare gjøre det selv :p Kvelden går med på å se Making a Murderer.

Haha! Mamma går rundt og er hormonell og har rier ifølge kjæresten sin :-P selv ligger jeg med kynnere og murringer. Kanskje noe er på gang?

Haha! Mamma går rundt og er hormonell og har rier ifølge kjæresten sin :p selv ligger jeg med kynnere og murringer. Kanskje noe er på gang?
Ikke morsomt at du har kynnere altså, men gliste av at mora di blir påvirka:-P
Får krysse fingra for at noe er på gang hos deg!:-) Her er termindatoen kommet, og null tegn til at baby vil ut enda... Tror jeg da! Har jo noen tak, men det har jeg jo hatt i ukesvis:-P

Back
Topp