Prinsessemamma09
Elsker forumet
Ja. Dere kommer etter, en etter en.
Det er jo spennende å følge med dere. Men fokuset forandrer seg veldig når den lille er kommet ut. Babyboblen man havner i er spesiell
Spent på den bobla igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Dere kommer etter, en etter en.
Det er jo spennende å følge med dere. Men fokuset forandrer seg veldig når den lille er kommet ut. Babyboblen man havner i er spesiell
Søking ga ingen fornuftig svar, men formen er bra, ingen feber og ikke noe utvikling i prikkene så vi bare venter litt og serHvordan gikk det med vannkoppsøkingen? Hun hadde vel hatt best av å ikke få vannkopper heelt enda!! Skjønner du blir litt stressa når begge de andre akkurat har hatt det!
Nei tenkte det samme, flere som går over og her er jeg uke 38 og klager så prøver å tenke på at to uker går relativt fort selv om man er låst til seng/sofa. Burde vel bruke den siste tiden på å slappe av og kanskje fullføre noen show på NetflixÅh, ja det er frustrerende. Selv om jeg ikke har kommet langt nok til å burde begynne å klage ennåMenmen. Faren her er at jeg er så innstilt på å føde før termin, siden jeg gjorde det forrige gang. Så på søndag vil jeg nok føle at jeg er på overtid, og torsdag neste uke vil jeg nok gi opp litt. Skal prøve å snu den tanken litt sånn at jeg ikke blir skuffa. Er jo tross alt sånn (i et større perspektiv) at vi har gått gravide i over åtte måneder og tåler jo strengt talt et par uker til. To uker er strengt talt en sydenferie - og de er over på null komma nix
Uten sammenlikning forøvrig
hehe
Søking ga ingen fornuftig svar, men formen er bra, ingen feber og ikke noe utvikling i prikkene så vi bare venter litt og ser
Hørtes digg ut!Da har jeg bestilt time til voksing i morgen! Legg, lår og bikiniSatser på at det ikke blir noe fødsel innen den tid ;-) Skal bli herlig å være glatt og fin til fødsel, har aldri likt hårete legger, og de syns dessuten så godt når man går rundt i disse sykehusskjortene
![]()
Satt å surfa innpå her, også kom jeg over den artikkelen med at oldeforeldre navn er "in". Så leste jeg nedover lista og så navnet "Karolus". Så ser jeg på gubben og sier: "Hmh, Karolus?", hvorpå han setter på meg DET blikket og sier i en tone bare han klarer å få til: "Prosit?!"
*Overtrøtt-humor*Ha ha! Er mange merkelige navnTror jeg ler på meg rier snart!Satt å surfa innpå her, også kom jeg over den artikkelen med at oldeforeldre navn er "in". Så leste jeg nedover lista og så navnet "Karolus". Så ser jeg på gubben og sier: "Hmh, Karolus?", hvorpå han setter på meg DET blikket og sier i en tone bare han klarer å få til: "Prosit?!"
Jeg ler til jeg griner!!!!*Overtrøtt-humor*
Ja, det var jo litt spesielt det navnet igrunnHa ha! Er mange merkelige navn![]()
Haha, fantastiskTror jeg ler på meg rier snart!Satt å surfa innpå her, også kom jeg over den artikkelen med at oldeforeldre navn er "in". Så leste jeg nedover lista og så navnet "Karolus". Så ser jeg på gubben og sier: "Hmh, Karolus?", hvorpå han setter på meg DET blikket og sier i en tone bare han klarer å få til: "Prosit?!"
Jeg ler til jeg griner!!!!*Overtrøtt-humor*
Wow! Spesielt!Haha, fantastisk
Eller hva med Petrokleus....!!! Aaaldri hørt før.. Strange![]()
Haha, det kan man så sei jaWow! Spesielt!![]()
Har foreløpig ikke mye planer, nyter en morgen uten barn :-D Tenkte å støvsuge i løpet av dagen, og brette å legge på plass en del klær, har sikkert 5 maskiner med reine klær liggende i stuaHva skal dere i dag da?
Her er det levelig temperatur igen. Så da blir det nok ut på lekeplass en turOg ellers så skal jeg vaske det siste av babyklær tenkte jeg. Og koke smokk til å ha i fødebag.
Ikke morsomt at du har kynnere altså, men gliste av at mora di blir påvirkaHaha! Mamma går rundt og er hormonell og har rier ifølge kjæresten sinselv ligger jeg med kynnere og murringer. Kanskje noe er på gang?