Skravletråd

Flere enn meg som ikke får sove? Sitter i stua for å ikke holde gubben våken... Menssmerter og vanvittige stikkinger nedentil når frøkna rører på seg... Ho er turbo så gjør rimelig vondt. Jeg vil sove!!!
Jeg lå i senga og ynka og bar meg på samme tidspunktet!:-P Skikkelig vondt når de begynner på sånn, de er jo så sterke nå som plassen er trang!:( Tar så og si aldri opp mobilen midt på natta jeg da, er redd for å vekke gubben, så jeg ble liggende å høre på radioen:-P

Flere enn meg som ikke får sove? Sitter i stua for å ikke holde gubben våken... Menssmerter og vanvittige stikkinger nedentil når frøkna rører på seg... Ho er turbo så gjør rimelig vondt. Jeg vil sove!!!
Jeg har ikke sovet et minutt inatt:( Kan ikke skylde på noe annet enn at jeg ikke finner roen første natten etter at mannen har dratt på reisejobb..

Jeg lå i senga og ynka og bar meg på samme tidspunktet!:p Skikkelig vondt når de begynner på sånn, de er jo så sterke nå som plassen er trang!:( Tar så og si aldri opp mobilen midt på natta jeg da, er redd for å vekke gubben, så jeg ble liggende å høre på radioen:p
Jeg satt oppe i stua til nesten 2 før jeg la meg igjen. Sovnet vel en times tid etter det igjen men våknet mye i løpet av natta. Sendte gubben opp når klokka ringte og stod ikke opp selv før ungene hadde reist kl.8. Orket ikke morgenstresset med de i dag :( Nå har jeg fått tatt en dusj, spist frokost og skal snart reise til fysio og jordmor.

Jeg satt oppe i stua til nesten 2 før jeg la meg igjen. Sovnet vel en times tid etter det igjen men våknet mye i løpet av natta. Sendte gubben opp når klokka ringte og stod ikke opp selv før ungene hadde reist kl.8. Orket ikke morgenstresset med de i dag :( Nå har jeg fått tatt en dusj, spist frokost og skal snart reise til fysio og jordmor.
Huff, så slitsomt!:( Lykke til hos jm! Har akkurat kommet tilbake fra der selv:-)

Uff, det er ikke noe allright :( Håper han kommer fort tilbake igjen!
Nei, veldig slitsomt ettersom jeg har planer om å besøke ei venninne og hennes nyfødte lille prinsesse idag.. Nå må jeg sørge for å få skvisa inn en god nok dupp til at jeg overlever buss tur-retur og tiden jeg er der:p

Når magen e blitt så stor at hendå ikkje når fram te vasken ette dobesøk, ja då syns eg det e påtide an komme ut :p #måttebrukabadekaret

Var hos jordmor i dag og har visst fått antydning til sv.forgiftning. Undertrykket var helt på grensa, mens overtrykket var for høyt, i tillegg til eggehvite i urin og enda mere vann i kroppen. Ved minste antydning til hodepine skulle jeg ringe føden. Vi diskuterte også om hun skulle prøve å strippe meg i dag, selv om de vanligvis ikke gjorde det før termin, men siden jeg er så sliten så synes hun vi burde prøve. Jeg synes selv jeg har hatt lite kynnere så da mente hun vi burde vente til mandag (dagen før termin), så ho ikke satt i gang flere dager med masrier som ikke resulterte i noe annet enn jeg ble utslitt... Dessuten akkurat dette døgnet har vi ikke barnevakt heller :p

Var hos jordmor i dag og har visst fått antydning til sv.forgiftning. Undertrykket var helt på grensa, mens overtrykket var for høyt, i tillegg til eggehvite i urin og enda mere vann i kroppen. Ved minste antydning til hodepine skulle jeg ringe føden. Vi diskuterte også om hun skulle prøve å strippe meg i dag, selv om de vanligvis ikke gjorde det før termin, men siden jeg er så sliten så synes hun vi burde prøve. Jeg synes selv jeg har hatt lite kynnere så da mente hun vi burde vente til mandag (dagen før termin), så ho ikke satt i gang flere dager med masrier som ikke resulterte i noe annet enn jeg ble utslitt... Dessuten akkurat dette døgnet har vi ikke barnevakt heller :p
Uff, håper det holder seg stabilt for deg!

Sitter her og koser meg med masse tente lys... hele bygda ble plutselig mørklagt på morgenkvisten :) Veldig spennende å kle på uteklær i mørket :p

Slapp levering i bhg i dag, så da var det bare rett i morgenkåpen og smøre matpakker og klepå, så kunne jeg legge meg igjen. Så digg!! Så nå skal det soves et par timer :D

Slapp levering i bhg i dag, så da var det bare rett i morgenkåpen og smøre matpakker og klepå, så kunne jeg legge meg igjen. Så digg!! Så nå skal det soves et par timer :D
Hørtes deilig ut! Veldig glad jeg slipper ut av huset på morgenen, her går de til bussen selv. Sov ganske godt i natt så nå er det serie og frokost, strømmen kom endelig tilbake så da får jeg stekt ostesmørbrødene mine også :p Kort dag på skolen i dag så her kommer det unger hjem kl.12.

Jeg er også glad jeg slipper ut av huset, mannen leverer dem. Når det blir lysere og mildere har jeg planer om å gå, med vogn, til skolen med eldstemann, men det forutsetter at lillesøster også er stelt, så vi får se. Morgenene er ikke helt kommet i rutine her enda,mildt sagt....

Uff, håper det holder seg stabilt for deg!
Ja det gjør jeg også... Jeg hadde det kanskje litt på følelsen siden jeg har smelt på meg 2 kg på en uke og i tillegg ser ser enda mer ut som en ballong i ansiktet. Resten av kroppen taler for seg selv :p
En kassadame i butikken som jeg aldri har sett før påpekte i går: "du er jo veldig stor da!" Jo takk, for påminnelsen liksom :D

Jeg er også glad jeg slipper ut av huset, mannen leverer dem. Når det blir lysere og mildere har jeg planer om å gå, med vogn, til skolen med eldstemann, men det forutsetter at lillesøster også er stelt, så vi får se. Morgenene er ikke helt kommet i rutine her enda,mildt sagt....
Her er planen å gå med ungene til bussen for en liten morgentur med vogn og hund. Får se hvor ofte jeg orker ut så tidlig

Ja det gjør jeg også... Jeg hadde det kanskje litt på følelsen siden jeg har smelt på meg 2 kg på en uke og i tillegg ser ser enda mer ut som en ballong i ansiktet. Resten av kroppen taler for seg selv :p
En kassadame i butikken som jeg aldri har sett før påpekte i går: "du er jo veldig stor da!" Jo takk, for påminnelsen liksom :D
Hva?! Kan jo ikke si sånt!!!

Her er planen å gå med ungene til bussen for en liten morgentur med vogn og hund. Får se hvor ofte jeg orker ut så tidlig
Hunden tar heldigvis mannen seg av.
Men vi får se hvordan hverdagen blir når han får seg jobb. Det er jo annerledes nå når ungene spiser hjemme fordi vi uansett ikke har stress med å levere dem, ingen av oss skal noe sted. Vi kan ikke levere unger 8.30-8.45 når vi skal videre på jobb. Da spiser de på bhg og sfo

Ja, jeg og tenker å trille til bhg :) Men det lar nok vente på seg ei stund ja. Sist hadde jeg vondt i bekkenet en god stund etter fødselen. Tror der blir fint til våren da:)

Den følelsen når du våkner etter å ha sovet i 2 1/2 time - SITTENDE! Auuuuu.... var ikke akkurat bevegelig før, men nå?! Nesten som jeg må ringe mannen på jobb å be han komme å knekke meg ut av stillingen :D

Back
Topp