Skravletråd

Har prøvd å forberede litt sånt vi og. Pakket litt til minsten som skal bli med til besteforeldre om så. Og levert bilstol. Men er jo umulig å vite om det skjer natt eller dag. Haha! Rart å ikke kunne planlegge til minste detalj :p

Er litt spennende og da;) Å ikke vite. Er vel en av få ting i livet som man aldri kan vite med:) Så det er liitt koselig med den ventinga i innspurten og, selv om man blir litt utålmodig :)
Veldig spennende ja! Håper bare jeg får naturlig start, om det så skjer midt på natta ;-) Har pakka både pysj, ekstra koseteppe og tutter i tillegg til noen sett med klær til jentungen. Hun har heldigvis sovet hos mamma flere ganger og der er det både seng og dyne og leker og til og med tannkost, så trenger kun å tenke på klær. Litt mer stress om ting skulle skje i helga, da må vi i tillegg ta med alt utstyret til barnehagen (det må tas med hjem i helga), men mamma har heldigvis nøkkel hit, så hun kan jo hente det som trengs :-)

Nå har jeg bare 8 dager til termin, selv om jeg forventer å gå over, så blir mer og mer virkelig for hver dag :-D

God morgen alle dere flotte damer :D Håper dere har fått litt søvn i natt på tross av venting og ruging..

Jeg vurderer å stå opp, det er bare så godt og varmt under dyna selv om det gjør vondt å ligge :p I dag skal jeg bake noen brød og en stor ladning med kanelknuter til kommende barselbesøk. Kjekt å ha litt i fryseren.

God morgen alle sammen :)
Ligger i sengen og vil ikke stå opp. Alt for kaldt utenfor dyna. Brr.... Sambo sendte meg akk melding fra nede om jeg ønsket frokost på senga. Så ligger her å venter på den ❤️ :D Føler meg heldig ❤️

God morgen alle sammen :)
Ligger i sengen og vil ikke stå opp. Alt for kaldt utenfor dyna. Brr.... Sambo sendte meg akk melding fra nede om jeg ønsket frokost på senga. Så ligger her å venter på den ❤️ :D Føler meg heldig ❤️
Så heldig du er :) Jeg hadde ikke orket å spise på senga, har det akkurat for kaldt på soverommet til at det hadde blitt behagelig :p

Full rulle her også, føles som om det er aaaalt for liten plass i magen nå. Gjør jo vondt og blir nesten kvalm!
Sovna på sofaen jeg, så glemte å svare her:-P
Ja, man merker at det er trangere i magen nå, ja! Og særlig når man er mett i tillegg, da blir det nesten ekstremt til tider, synes jeg!:-P Men det er jo herlig og da❤

Og god morgen, forresten! :-)
Her har jeg akkurat spist en skål med havregryn og melk, og nå skriker kaffetrakteren her, så da betyr vel det at kaffe'n er ferdig:D *Ønsker meg ny kaffetrakter i bursdagsgave*
Gubben sover enda, og det har han vel fortjent, arbeidsjernet mitt:-)

Wow, det så godt ut!:-) Snill mann du har!❤ Digga forresten sengesettet! :-P
Mmmm, var veldig digg også :) Han glimter til innimellom ;) Tror han har litt dårlig samvittighet, for det har blitt litt mye overtidsarbeid på han i det siste....
I know, elsker flanell sengesett, og dette med søte små sauer da ❤️ Har lik til lille i vugga også :D hihi

Sovna på sofaen jeg, så glemte å svare her:p
Ja, man merker at det er trangere i magen nå, ja! Og særlig når man er mett i tillegg, da blir det nesten ekstremt til tider, synes jeg!:p Men det er jo herlig og da❤
Syns ikke jeg blir skikkelig sulten lenger foruten på morgenen. Spiser jo mest fordi jeg vet jeg må resten av dagen. Blir jo sulten på natta hvis jeg ikke spiser :p

Ja, jeg kan skjønne det kan bli mye fra de rundt ja! Og selvsagt irriterende når andre med termin etter får først. Men det er vel derfor man ikke bør henge seg opp i termindatoen. Jeg har stort sett sagt "slutten av januar" til de som har spurt i det siste. Rett og slett for å lette litt på presset om man skulle gå over. Siden første kom før, så er det sååå lett å tro at denne og kommer før. Men man har jo lov å håpe som du sier. Nå er jeg jo innafor termin. Så da er det i alle fall ikke noe fare.

Men lov meg at du nyter at du faktisk bare kan sitte å ruge nå, utnytte at andre rundt må ta i et tak ekstra og "krev" litt oppvartning :p Det er siste sjanse disse dager :D
Oppvartning hadde vært nydelig! ;-) Her er det ikke helt sånn.... :-P Men det går greit. I dag blir det fult kjør! Fireåringen skal i to bursdager....! Pappaen skulle vel ha tatt henne med istedenfor, men det skjer ikke. Blir hyggelig dag for henne da :-) Håper bare ikke at noe skjer sånn akkurat da!!! Det hadde vært kjipt for jentungen og pinlig for meg...

Mmmm, var veldig digg også :) Han glimter til innimellom ;) Tror han har litt dårlig samvittighet, for det har blitt litt mye overtidsarbeid på han i det siste....
I know, elsker flanell sengesett, og dette med søte små sauer da ❤️ Har lik til lille i vugga også :D hihi
Tror jeg på!:-) Aah, godt han kan skjemme deg bort litt i helgene da;) Ja, noe så søtt!:D Vi bor jo på gård (leier hus, og i tillegg hjelper vi til ved behov i fjøset), og her driver de med sau, så mamma kjøpte pysj med sauer på til lille:D Sauer er ålreite dyr, hehe;)

Syns ikke jeg blir skikkelig sulten lenger foruten på morgenen. Spiser jo mest fordi jeg vet jeg må resten av dagen. Blir jo sulten på natta hvis jeg ikke spiser :p
Samme greia her egentlig! :-P Spiser fordi jeg må som regel, har ikke den store sultfølelsen lengre, men merker jo på kroppen ellers når jeg har behov for mat:-P Blir så fort tung i hodet hvis jeg ikke spiser!

Oppvartning hadde vært nydelig! ;-) Her er det ikke helt sånn.... :-P Men det går greit. I dag blir det fult kjør! Fireåringen skal i to bursdager....! Pappaen skulle vel ha tatt henne med istedenfor, men det skjer ikke. Blir hyggelig dag for henne da :-) Håper bare ikke at noe skjer sånn akkurat da!!! Det hadde vært kjipt for jentungen og pinlig for meg...
Det hadde vært kjedelig ja:p Du får ha lykke til! håper dagen blir fin:)

I morgen har jeg termin....

Men nå er det påtide å få frokost i huset, vi skal ta vekk jula o dag har jeg tenkt. Ungene har lovet å hjelpe meg....

Back
Topp