Skravletråd

Helt enig, Gubben min blir den reneste engelen, for til å med dårlig samvittighet i forhold! han tar seg av mesteparten av husarbeidet, han tar begge hestene mine alle foringene mine på stallen, og jobber fulltid. Han tar også vare på meg og stiller opp for meg!

I går kom han og sa at han hadde bestilt restaurant bord på den nye Sushi plassen i byen til oss, på dagen vi ble sammen, som er neste mnd. Viss jeg ville kunne han også skaffe barnevakt..(noe jeg tviler på at jeg vil ha) lol. og han hater sushi XD *elsker han høyt*
Godt noen av oss er heldige med supre mannfolk!:-)
Høres jo ut som han din er skikkelig romantisk av seg og!;)

Han har sine øyeblikk når det kommer til romantikken:)

Har fått vasket huset, fyyyy så halsbrann jeg har i dag! Har tatt Nexium uten noe særlig effekt, tror jeg spyr snart:confused: Er så vondt! Sliter med det til vanlig også og på de verste dagene får jeg skikkelig trykk og smerter i brystkassa/ryggen.

Har fått vasket huset, fyyyy så halsbrann jeg har i dag! Har tatt Nexium uten noe særlig effekt, tror jeg spyr snart:confused: Er så vondt! Sliter med det til vanlig også og på de verste dagene får jeg skikkelig trykk og smerter i brystkassa/ryggen.
Huff, vet hvordan du har det!:( Har det akkurat på samme måte! I natt var det så ille at jeg måtte svelge veldig (!) mange ganger for å ikke kaste opp..:( Har du tatt sånn gastroskopi noen gang for å sjekke hvorfor du har så halsbrann? For min del et det visst "arvelig", min far var likedan så lenge han levde...

Huff, vet hvordan du har det!:( Har det akkurat på samme måte! I natt var det så ille at jeg måtte svelge veldig (!) mange ganger for å ikke kaste opp..:( Har du tatt sånn gastroskopi noen gang for å sjekke hvorfor du har så halsbrann? For min del et det visst "arvelig", min far var likedan så lenge han levde...
Har tatt gastroskopi flere ganger og 24 timers ph-måling et par ganger. Har slitt med dette siden jeg var 12 år ca. så er et kjent problem. Er pga slapp lukkemuskel. Men sjelden Nexium ikke virker! Det er kun når jeg er gravid. Er grusomt å gå sånn, spesielt det trykket i brystkassa. Føles som om det sitter en voksen mann på ryggen min og presser

Har tatt gastroskopi flere ganger og 24 timers ph-måling et par ganger. Har slitt med dette siden jeg var 12 år ca. så er et kjent problem. Er pga slapp lukkemuskel. Men sjelden Nexium ikke virker! Det er kun når jeg er gravid. Er grusomt å gå sånn, spesielt det trykket i brystkassa. Føles som om det sitter en voksen mann på ryggen min og presser
Huff, det er ikke noe godt altså:( Kjenner til den følelsen, ja! Føles da som om man blir skikkelig "sammenklemt" på det verste!:(

Juhuu, strømmen kom tilbake etter drøye 4 timer, så nå er vi mette og gode:-P Lillegutt har tydeligvis ligget på lading før i dag, for nå er det full action i magehuset, og det buler til alle kanter her:D

Juhuu, strømmen kom tilbake etter drøye 4 timer, så nå er vi mette og gode:p Lillegutt har tydeligvis ligget på lading før i dag, for nå er det full action i magehuset, og det buler til alle kanter her:D
Full rulle her også, føles som om det er aaaalt for liten plass i magen nå. Gjør jo vondt og blir nesten kvalm!

Jeg og sliter med ekstrem halsbrann, spesielt nå under graviditeten. Må ty til natron innimellom, er somregel det som er mest effektivt for meg. Har du prøvd det?

Jeg og sliter med ekstrem halsbrann, spesielt nå under graviditeten. Må ty til natron innimellom, er somregel det som er mest effektivt for meg. Har du prøvd det?
Nei har ikke det. Har prøvd det meste oppigjennom, eneste som fungerer er Nexium 40 mg. Heldigvis får jeg det på blå resept.

Nei har ikke det. Har prøvd det meste oppigjennom, eneste som fungerer er Nexium 40 mg. Heldigvis får jeg det på blå resept.
Uff da, ikke kjekt med halsbrann. Vi får satse på at det blir litt bedre etter fødsel. Sliter heldigvis ikke så ektremt til vanlig. Tok meg akkuratt ei teskje med natron, håper det hjelper gjennom natta.

Uff da, ikke kjekt med halsbrann. Vi får satse på at det blir litt bedre etter fødsel. Sliter heldigvis ikke så ektremt til vanlig. Tok meg akkuratt ei teskje med natron, håper det hjelper gjennom natta.
Krysser fingre for det! Har heldigvis roet seg litt nå, nå henger det kun igjen litt press i brystkassa/ryggen. Håper det gir seg før natta...

Funnet frem te, popkorn og troikasjoklade og sitter å ser på en skikkelig dårlig disney channel film :-) Kroppen er helt gåen etter vasking og rydding, endte opp med å halvsove en times tid i senga etter at jentungen var lagt klokka syv :-P Slik går det første skikkelige permisjonsdag hjemme uten planer, mann eller barn ;-) Skal være flinkere på mandag!

Sitter og strikker fortsatt. Vurderer å legge meg.. Men i går hadde jeg litt sånne vonde kynnere i tak regelmessig i en times tid - og ble selvsagt liggende våken og kjenne etterpå i et par timer. Så der var bare ei slitsom natt :p Vil derfor være skikkelig trøtt før jeg legger meg, sånn at jeg ikke ligger og kjenner etter sånn. Frustrerende :p Hadde ikke noe sånt m nr. 1..

Sitter og strikker fortsatt. Vurderer å legge meg.. Men i går hadde jeg litt sånne vonde kynnere i tak regelmessig i en times tid - og ble selvsagt liggende våken og kjenne etterpå i et par timer. Så der var bare ei slitsom natt :p Vil derfor være skikkelig trøtt før jeg legger meg, sånn at jeg ikke ligger og kjenner etter sånn. Frustrerende :p Hadde ikke noe sånt m nr. 1..
Får håpe at det betyr at noe skjer ;-)

Får håpe at det betyr at noe skjer ;-)
Hehe. Ut fra fet jeg leser her så har slike vondter pågått veldig lenge hos de fleste. Så jeg tror jeg smører meg med tålmodighet og venter babyen om et par uker. Er jo bare 38+1. Så jeg tør ikke håpe ennå;) Men klart det hadde vært greit om jeg ikke gikk så veldig langt over termin. Skjønner at det er tungt!

Hehe. Ut fra fet jeg leser her så har slike vondter pågått veldig lenge hos de fleste. Så jeg tror jeg smører meg med tålmodighet og venter babyen om et par uker. Er jo bare 38+1. Så jeg tør ikke håpe ennå;) Men klart det hadde vært greit om jeg ikke gikk så veldig langt over termin. Skjønner at det er tungt!
Det er lov til å håpe :-)
Og det må ikke nødvendigvis vært så tungt! Jeg er nå 6 dager på overtid og det tyngste er nesten at alle spør hele tiden og at andre er utålmodige på mine vegne :-P Og selvfølgelig at alle andre rundt meg med termin etter meg får baby før meg ;-) Men sånn i forhold til kun graviditeten så går det greit!!

Nå har jeg endelig pakket ferdig fødebagen! Ser jo ut som om jeg skal på ferie, står en liten koffert, en sekk og ei veske ved trappa som mannen skal få bære inn i bilen :-P Det skal sies at veska bruker jeg til vanlig også, det er bare at nå skal den ligge klar og jeg pakker alltid for mye :-) Nå gjenstår bare å pakke litt klær til kommende storesøster :-) Tror ikke at noe skjer i nærmeste fremtid, men er veldig greit å være forberedt.

Det er lov til å håpe :-)
Og det må ikke nødvendigvis vært så tungt! Jeg er nå 6 dager på overtid og det tyngste er nesten at alle spør hele tiden og at andre er utålmodige på mine vegne :-P Og selvfølgelig at alle andre rundt meg med termin etter meg får baby før meg ;-) Men sånn i forhold til kun graviditeten så går det greit!!
Ja, jeg kan skjønne det kan bli mye fra de rundt ja! Og selvsagt irriterende når andre med termin etter får først. Men det er vel derfor man ikke bør henge seg opp i termindatoen. Jeg har stort sett sagt "slutten av januar" til de som har spurt i det siste. Rett og slett for å lette litt på presset om man skulle gå over. Siden første kom før, så er det sååå lett å tro at denne og kommer før. Men man har jo lov å håpe som du sier. Nå er jeg jo innafor termin. Så da er det i alle fall ikke noe fare.

Men lov meg at du nyter at du faktisk bare kan sitte å ruge nå, utnytte at andre rundt må ta i et tak ekstra og "krev" litt oppvartning :p Det er siste sjanse disse dager :D

Nå har jeg endelig pakket ferdig fødebagen! Ser jo ut som om jeg skal på ferie, står en liten koffert, en sekk og ei veske ved trappa som mannen skal få bære inn i bilen :-P Det skal sies at veska bruker jeg til vanlig også, det er bare at nå skal den ligge klar og jeg pakker alltid for mye :-) Nå gjenstår bare å pakke litt klær til kommende storesøster :-) Tror ikke at noe skjer i nærmeste fremtid, men er veldig greit å være forberedt.
Har prøvd å forberede litt sånt vi og. Pakket litt til minsten som skal bli med til besteforeldre om så. Og levert bilstol. Men er jo umulig å vite om det skjer natt eller dag. Haha! Rart å ikke kunne planlegge til minste detalj :p

Er litt spennende og da;) Å ikke vite. Er vel en av få ting i livet som man aldri kan vite med:) Så det er liitt koselig med den ventinga i innspurten og, selv om man blir litt utålmodig :)

Back
Topp