Skravletråd

Hei på deg :) Har sovet helt ok, som vanlig. Våkner en del ganger på natta og er oppe og hopper kl 06. Da er begge barna våkne. Ja, altså... er veø ikke å hopper med en gang da :D pleier å ligge å kose oss en halvtimes tid før vi står opp da. Storebror koseprater med L :)

Ha en strålende dag :)
Min har også indre alarm på 5 og så 6, og da skal du byttes bleier :P er jeg heldig et ham villig til å spise litt og sovne, men stort sett blid det kos, prat og sang i senga til han blir for rastløs ^^

Hjelper jo på når sola skinner ute :D

Digg altså. Kunne tenkt meg selv!

Hvordan ble det med soving og natten for godgutten?
Er absolutt verdt det for en sliten og støl mammakropp :P

Han sov ganske bra :) vi la oss samtidig ca kl 22 og han sovna i senga si omtrent med en gang :) båkna 2.30 og sovna ca 3 og deretter opp 5 og 7 :) da sto vi opp :)

Min har også indre alarm på 5 og så 6, og da skal du byttes bleier :P er jeg heldig et ham villig til å spise litt og sovne, men stort sett blid det kos, prat og sang i senga til han blir for rastløs ^^

Hjelper jo på når sola skinner ute :D
Hehe, er herlig å våkne til blide barn da♡♡ det er det beste i verden :) og ja, det hjelper veldig at sola skinner også :) hehe!

Hehe, er herlig å våkne til blide barn da♡♡ det er det beste i verden :) og ja, det hjelper veldig at sola skinner også :) hehe!
Ja, jeg kan være litt gretten i starten, men når han gliiiser opp mot meg og småprater, så forsvinner det fort :)

Litt her og - kan ikke klage, det blir bedre :)

Skal ut på gamlejobben til mannen med plutt, de ville så gjerne se ham :) og så babysvømming - avslutning av kurset i dag, så starter det nytt etter påske :)

Dere da?

Her er det broren og ikke snuppa :P
Da må dere kose dere:)
Her er også siste gangen i dag, men nytt kurs her også:)
Ellers skal vi ut i ettermiddag og kjøpe nye gummistøvler til Oj

Slår til med kanelboller som ble laget i går :p ikke sunneste frokosten, men :p
Hehe næææh:P
Her var 2 snitter, en med roastbeef andre med karbonade:P
1 cupcakes + et stykke nøttebunn med sjokoladekrem og daimstøssel.
Meett, hell Yeah!!!!:P

Er absolutt verdt det for en sliten og støl mammakropp :p

Han sov ganske bra :) vi la oss samtidig ca kl 22 og han sovna i senga si omtrent med en gang :) båkna 2.30 og sovna ca 3 og deretter opp 5 og 7 :) da sto vi opp :)

Det tviler jeg ikke på:D

Ikke verst det:)

Det er jo fint :) får du til å sitte bak sammen med henne? Og ta med leker o.l? Når vi kjørte hjem fra hytta på søndag våkna han halvveis pga at vi måtte stoppe for dieselfylling.. Da satte jeg meg baki sammen med han og satte på lommelykta på tlf og laga skygger som han så på :P storkoste seg og sovna etterhvert igjen :)

Jo, får kanskje skvisa meg ned mellom setene.. Men storesøster er god underholdning men ofte så er det lite som funker.. Men men, vi får se :)

Ja! Fine solen som gjør at det er helt ok å stå opp for å bytte bleie kl 7 :p

Sov helt greit. La oss litt styret tolv, han våknet 1, så 3.30, 6 og 7

Planer for dagen ?

Hehe :)
Nei ikke noe særlig planer :) Dere?

Ellers hadde vi befaring i forhold til badet oppe i morges.
Har stått påbegynt nå lenge, men ikke gjort noe videre.
Så nå blir det , bad på 10 dager-et tilbud de kjører.
Får prisoverslag denne uken eller i beg. av neste. Blir spennende:)

Hehe, det er helt håpløst ;) du får teste :) min ligger nå ute i 1 lag ull, lammeskinn, vognpose og et tynt bomullspledd over. Føler det er lite, men er jo 7-8 plussgrader :p

lammeskinn, vinterpose og teppe? hørtes jo ut som en del det da :P

Jeg får rødfarge jeg :p satser på at det ikke kommer mer snø hos dere :) tror det er meldt snøvær på fjellet til uka. Det er greit, men helst ikke her ;)

Hehe det er en farge det også :P Nei håper ikke det kommer mer nå.. ihh :P

Det hørtes spennende ut ja! Håper dere blir fornøyd :)

Oi, 10 dager var kjapt :)

Back
Topp