Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for detGratulerer med dåpsbarnet![]()
Da har jeg vært på spasnille kjæresten spanderte 60 min massasje
rakk en liten tur i badstue først også.
Gutta boys har kjørt bil i mensså nå har han sovet leeeenge! Dupper på melkesprengte pupper nå :O blir nok ikke natt før sent i kveld :/
Ja veldig.Hei! Koselig med lunsj ute! Her har det også vært veldig fint vær
Oh så bra med dåpenmye restemat og kaker?
Blir litt svett på ryggen han her og. Men må jo ha noe klær på seg![]()
Det var helt supert! Sovna nesten på benkenÅhh så herlig med massasje da!
Håpe ikke det blir så ille som du kanskje frykter...og uansett du fikk digg spa![]()
Ikke den sesongen som går nå :/ er det bra?Flere som ser på masterchef Australia?
Oisann :O tørr, mett og trøtt er vel det eneste jeg kan tipse omHehe, ja!skal vel godt gjøres at de ikke blir varme tror jeg.. Spent på hvordan det skal bli i påsken når vi skal til svigers... Tar fort 3-4 timer å kjøre dit.. Ikke kjørt lengre enn 30 min med hun og da hylte hun fra start til slutt :O
Hehe, joda! Det går selvfølgelig anHehe joda, lære de nye ord hehe![]()
Her er det veldig opp og ned. Den ene dagen kan hun sove litt i stillestående vogn ute (etter jeg har rugga den til hun sovner), andre dager må jeg konstant rugge på vogna for at hun skal sove. Da ender det som oftest opp med at jeg lar henne sove på meg i steden.Har øvd MASSE på dette siste uken! Sov jo KUN på meg på dagtid, nå sover hun inne i vogn![]()
Triller til hun sovner også sover hun i stillestående vogn
har gått mye bedre enn forventet! protesterer hun hjelper det å skru på kjøkkenvifta
![]()
Hvordan er det hos dere på dagen ?
Hey, du og jeg hadde nøyaktig like mange innlegg på forrige oppdateringDa har jeg vært på spasnille kjæresten spanderte 60 min massasje
Gutta boys har kjørt bil i mensså nå har han sovet leeeenge! Dupper på melkesprengte pupper nå :O blir nok ikke natt før sent i kveld :/
Hehe, artiHey, du og jeg hadde nøyaktig like mange innlegg på forrige oppdatering![]()
Ååå, så deilig med spaaaa♡ Snill kjæreste di har![]()
Ull regulerer og puster bedre, så tror jeg ville gått for det![]()
VEEEEELDIGDeilig![]()
Da har jeg vært på spasnille kjæresten spanderte 60 min massasje
Her er det veldig opp og ned. Den ene dagen kan hun sove litt i stillestående vogn ute (etter jeg har rugga den til hun sovner), andre dager må jeg konstant rugge på vogna for at hun skal sove. Da ender det som oftest opp med at jeg lar henne sove på meg i steden.
På kveldene har hun begynt med at hun kan sove et par-tre timer for seg selv. Men så begynner hun å våkne, og våkner da jevnlig gjennom hele natta, og må ha puppen for å sovne igjen. Jeg kunne sikkert reist meg å byssa, men da hadde jeg nok ikke fått sovet noe særlig i løpet av natta. Venter veldig på at det her skal bli bedre...![]()
God morgen og god tirsdag!
Håper dere har sovet godt![]()
Oisann :O tørr, mett og trøtt er vel det eneste jeg kan tipse om![]()