Skravletråd

Er så vanskelig med påkledning! min erfaring er at det fort blir varmt med regntrekk :/

Vurderer bare bomullsbody, strømpis og ull lue i vognpose. Nok tro? nå er det 8 grader, meldt ennå varmere innen vi skal ut og er sol!
Kjempevanskelig :/ sikkert nok det. Posen er jo kjempevarm :)

Synes og det er vanskelig det der... Tror hun her våkner etter ca 45 min i vogna fordi det er for varmt... Nå skal jeg hive easygrowen i vaskemaskina så den kanskje kan tas i bruk i morgen!
Ja, tenker det kanskje er bedre med et lag ull og tynnere pose enn bomull og vinterpose? Vanskelig det her.. Han er ganske varm av seg. Kan ikke bruke bilstolpose for er han gjennomvåt på ryggen :P

Ja, tenker det kanskje er bedre med et lag ull og tynnere pose enn bomull og vinterpose? Vanskelig det her.. Han er ganske varm av seg. Kan ikke bruke bilstolpose for er han gjennomvåt på ryggen :P

Ja, bruker heller ull på henne og så en tynnere pose.. Kan heller ha med ett ullpledd eller noe i fotenden på vogna om det skulle bli krise.

Vi måtte bare slutte med bilstolpose, hun var gjennomvåt av svette og hylte som en gris... Da var hun ganske liten .. Blir fortsatt varm og svett på ryggen men..

Hei jenter!

Vært travle og trivelige dager her i det siste!
Nydelig vær i dag så tok med lunsjen ut i en koselig park!:)
Dåpen var kjempe vellykket!:D

Lurer også på om det er bedre.. Tenker også på det at jeg må jo ta henne ut og inn av Bhg, det er ikke langt, men blir jo kaldt likevel i bare tynt bomullstøy!

Hei jenter!

Vært travle og trivelige dager her i det siste!
Nydelig vær i dag så tok med lunsjen ut i en koselig park!:)
Dåpen var kjempe vellykket!:D
Hei! Koselig med lunsj ute! Her har det også vært veldig fint vær :)

Oh så bra med dåpen :) mye restemat og kaker?

Ja, bruker heller ull på henne og så en tynnere pose.. Kan heller ha med ett ullpledd eller noe i fotenden på vogna om det skulle bli krise.

Vi måtte bare slutte med bilstolpose, hun var gjennomvåt av svette og hylte som en gris... Da var hun ganske liten .. Blir fortsatt varm og svett på ryggen men..
Blir litt svett på ryggen han her og. Men må jo ha noe klær på seg :P

Lurer også på om det er bedre.. Tenker også på det at jeg må jo ta henne ut og inn av Bhg, det er ikke langt, men blir jo kaldt likevel i bare tynt bomullstøy!
Ull regulerer og puster bedre, så tror jeg ville gått for det :)

Back
Topp