Skravletråd

Var 6 varmegrader her kl 0830, og hører det renner vann utenfor. Våren er på vei? Lov å håpe ;)

Ok, random qoute...

Måtte bare spørre deg om no! Vet jo at du har det ganske likt som meg ift til dette med baby og soving, og at puppen fungerer mye som smokk.. :p Hvordan er dagsovingen hos dere nå? Kan hun sove mye for seg selv eller?

Har øvd MASSE på dette siste uken! Sov jo KUN på meg på dagtid, nå sover hun inne i vogn :D :D Triller til hun sovner også sover hun i stillestående vogn :) har gått mye bedre enn forventet! protesterer hun hjelper det å skru på kjøkkenvifta :P

Hvordan er det hos dere på dagen ?

Det hadde jeg hørt på forhånd :) at pressriene var "gode" rier fordi kroppen tok over og at man kjente at det nærmet seg slutten. Var ikke sånn i det hele tatt for meg ;) kjentes mer ut som om kroppen prøvde å kaste opp babyen :p
Unnskyld men jeg måtte fnise litt av det siste der :P

nå er det 7,5 grad. Hva i alle dager skal jeg kle på henne etterpå egentlig? :o og på meg selv? hehe

Kjempevondt i rygg og nakke i dag. blæ.. har vel ligget helt feil igjen..

nå er det 7,5 grad. Hva i alle dager skal jeg kle på henne etterpå egentlig? :o og på meg selv? hehe
Her var det 6 grader når vi gikk tur. Han hadde på et lag ull og en tynn bomullsbukse. Tynn ull-balaklava og et bomullspledd til å dekke hendene (har gitt opp å bruke votter). I vognpose med regntrekk over vogna. Han var glovarm da han våkna, så det var nok alt for mye :/

Her var det 6 grader når vi gikk tur. Han hadde på et lag ull og en tynn bomullsbukse. Tynn ull-balaklava og et bomullspledd til å dekke hendene (har gitt opp å bruke votter). I vognpose med regntrekk over vogna. Han var glovarm da han våkna, så det var nok alt for mye :/

Er så vanskelig med påkledning! min erfaring er at det fort blir varmt med regntrekk :/

Vurderer bare bomullsbody, strømpis og ull lue i vognpose. Nok tro? nå er det 8 grader, meldt ennå varmere innen vi skal ut og er sol!

Back
Topp