Skravletråd

Ajaj, ja ser at det ikke er ønskelig situasjon nei.. Min har noen perioder hcg or han blir hekta krakylsk og fra seg, hyler og hoster da han svelger feil - skummelt :(

Fikk tipset om å printe ut bilde av oss og henge baki. Vet ikke om det fungerer men tenkte å teste det ut :)
Huff nei det er lite gøy.... ja, det er jo absolutt verdt å prøve i hvert fall. Bår hele familien har vært ute å kjørt har jeg pleid å sitte bak sammen med henne, men selv da har hun bare grått og grått. Er så frustrerende når du ikke forstår hva som er feil. Kan jo hende at stolen ikke har vært no god å sitte i feks men det får vi jo ikke gjort no med, liksom.

Ja, det er enda godt, ellers hadde jeg vel blødd ihjel ;)
Nei. Ikke i det heletatt. Har ikke noe imot babyer og sånn, er sprøytene og fødselen jeg er redd for :nailbiting:
Fødselen nå sist var jo et mareritt smertemessig. Heeelt forferdelig. Har skremt meg fra å få flere :p
Åj, såpass ja... huff.. skjønner heller ikke dem som sier at det ikke er så ille. MEN, det er også viktig å huske at alle fødsler er forskjellige. Den jeg gikk igjennom nå var veldig anenrledes smertemessig enn forrige, og denne gangen følte jeg at det var de siste riene mellom 8-10 cm som var det absolutt verste.

Skal gyve lås på teppet idag... hadde en real dugnad i går med 3-4 runder. Det er ca 648 masker å hekle på hver runde, det vil si at jeg har igjen minst 4288 masker å hekle. Ok, nå ble jeg demotivert :arghh:
Hekling er gøy. Jeg hekla teppe til frøkna som jeg ikke ble fornøyd med etterpå.. så drt bruker jeg bare litt av og til når de andre teppene er til vask:D

Hekler du ruter eller?

Åå, var det så ille? Jeg syns de siste 50 minuttene da jeg hadde pressrier var grusomme, men resten var helt greit :) har vært veldig plaget med menssmerter før, og vanlige rier er ikke noe verre enn det :P
Skjønner deg godt mtp sprøytene :)
Her varte også pressriene 1t, men synes egentlig det var mindre vondt enn resten - kanskje fordi jeg visste vi var nær å få ham ut?

Åj, såpass ja... huff.. skjønner heller ikke dem som sier at det ikke er så ille. MEN, det er også viktig å huske at alle fødsler er forskjellige. Den jeg gikk igjennom nå var veldig anenrledes smertemessig enn forrige, og denne gangen følte jeg at det var de siste riene mellom 8-10 cm som var det absolutt verste.
Ja - absolutt, alle fødsler er helt forskjellige. Det skal være sikkert og visst :)

Etter førstemann tenkte jeg også slik at "jammen, det er jo ikke SÅ vondt?", hehe.. jeg skulle bare visst hvor vondt det kan være, bare man får litt kjemikalier i kroppen. Er dog på en måte glad for den erfaringen også, så føler jeg at jeg har noe til felles med de som har hatt vonde fødsler haha. Før tenkte jeg bare at de var uheldige.

Hekling er gøy. Jeg hekla teppe til frøkna som jeg ikke ble fornøyd med etterpå.. så drt bruker jeg bare litt av og til når de andre teppene er til vask:D

Hekler du ruter eller?
Hekling er gøy ja :D Det er litt meditasjon for min del også.. slapper av når jeg driver med det, og drømmer meg bort i en annen verden :p Har du noen hekleprosjekter nå?

..Nei, jeg hekler et teppe som ser ut som en stjerne (12 topper). Hadde det enda vært ruter så hadde det vært litt "enda en ferdig". Morsomt med ruter :)

Men hekler et lappeteppe også, ja! Ikke til babyen da :) Til noen andre i familien... men det er på vent til dette svære teppet er ferdig :p Har begynt på det, men lagt det bort nå. Føler jeg må få dette stjerneteppet ferdig nå først. Tror jeg begynte på det rundt 8.2. Og det er mange timer!

Trodde aldri i verden at det skulle bli så mye jobb. Men det tror jeg aldri ;)

Det har vi og testet ut, men funker ikke.. Liker ikke å ligge alene egentlig :/
Nei, de vil vel ofte ha mammaen sin der. Søte små, plutselig er de store og mamma er bare noe tull som de blir flaue over :p

Her varte også pressriene 1t, men synes egentlig det var mindre vondt enn resten - kanskje fordi jeg visste vi var nær å få ham ut?
Jeg tror de er mindre vonde ofte, det er min erfaring og. Og at det er deilig å få smerten et annet sted.
Men det er rart med det. Med førstemann gjorde det ikke vondt å presse henne ut, men denne gangen gjorde det kjempevondt. Rart det der, man vet aldri hva slags fødsel man får :)

Skulle vært ute og gått tur.. Men det er så surt og kaldt.. Ser allefall sånn ut :p Og så er jeg så daff... Blåmandag.. :p

Ja - absolutt, alle fødsler er helt forskjellige. Det skal være sikkert og visst :)

Etter førstemann tenkte jeg også slik at "jammen, det er jo ikke SÅ vondt?", hehe.. jeg skulle bare visst hvor vondt det kan være, bare man får litt kjemikalier i kroppen. Er dog på en måte glad for den erfaringen også, så føler jeg at jeg har noe til felles med de som har hatt vonde fødsler haha. Før tenkte jeg bare at de var uheldige.
Hehe! Denne gangen tenkte jeg for hver ri at "nåååå greier jeg ikke mereee", og så ble det bare vondere og vondere. Fikk nesten litt panikk en stund. Fy fader...

Åå, var det så ille? Jeg syns de siste 50 minuttene da jeg hadde pressrier var grusomme, men resten var helt greit :) har vært veldig plaget med menssmerter før, og vanlige rier er ikke noe verre enn det :P
Skjønner deg godt mtp sprøytene :)
Jeg er også mye plaga med heftige menssmerter, men synes riene var verre. I hvert fall de etter 6-7 cm og fram mot 10. Jeg tror at det har mye å si hvor fort fødselen går også. Med førstemann kjente jeg ikke forskjell på maserier og ekte rier. Da tok fødselen lang tid. Andre gangen fikk jeg sykt kraftige rier med en gang, og fødselen gikk fort. Så hva som er vanlige rier, kan være så veldig forskjellig :)

Ferdig med sokkene mine :) Men de er jo ganske tykke da. Kanskje jeg skulle strikket noen tynnere nå som det har blitt så varmt :P eller bare droppe å gå med ullsokker hehe :) ullsokker var ikke det morsomste å strikke :P

Haha, frøkna har funnet ut at hun kan lage knurrelyd. Så nå går det BARE i knurring:D ler*

Ferdig med sokkene mine :) Men de er jo ganske tykke da. Kanskje jeg skulle strikket noen tynnere nå som det har blitt så varmt :P eller bare droppe å gå med ullsokker hehe :) ullsokker var ikke det morsomste å strikke :P
På mitt språk så sier vi "læsta" når vi snakker om ullsokker :D Så vet du det :)

Hehe! Denne gangen tenkte jeg for hver ri at "nåååå greier jeg ikke mereee", og så ble det bare vondere og vondere. Fikk nesten litt panikk en stund. Fy fader...
Ja, var sånn jeg hadde det og. Jeg gråt og sa "jeg orker ikke mer". Men man orker jo da :p Ville du ha du epidural?

Back
Topp