Skravletråd

Heheh, vi hadde med storesøster for første gang på slalom sist påske.. Ingen av oss er spesielt godt anlagt med tålmodighet kan du si... :p men gikk nå greit.. Bare litt dumt med barnebakke midt i ett svært trekk som du må ta heis for å komme til.. Åsså er det kjempe bratt på tur ned derfra! :( men men, bare å sette utfor.. :p
Barnebakke midt i trekket høres jo litt unødvendig ut :O likte hun det da?

Tror nok det blir langrenn i første omgang, men får se der og da hva mannen har som planer :P

Barnebakke midt i trekket høres jo litt unødvendig ut :O likte hun det da?

Tror nok det blir langrenn i første omgang, men får se der og da hva mannen har som planer :P

Ja, veldig dumt.. :( men hun syntes det var gøy hun.. Så vi må prøve iallefall en dag i påska tenker jeg.. Bare været er med oss :p

Ja, veldig dumt.. :( men hun syntes det var gøy hun.. Så vi må prøve iallefall en dag i påska tenker jeg.. Bare været er med oss :p
Er sånne gode minner :)

Husker jeg sto på ski med tanten min for mange, mange år siden - og ble kjørt forbi av en instruktør som hadde med seg to blinde, så han ropte ut instrukser hele tiden. Synes det var veldig fascinerende :)

Migrene og mens fra H. Har på meg barnebleie i natt liksom (holder ikke med nattbind), de spøker ikke når de sier at den første "normale" mens etter fødsel er KRAFTIG. Har dusjet to ganger idag og badet har sett ut som et åsted flere ganger. Beklager info haha, måtte bare :hilarious: Fæle greier.

Migrene og mens fra H. Har på meg barnebleie i natt liksom (holder ikke med nattbind), de spøker ikke når de sier at den første "normale" mens etter fødsel er KRAFTIG. Har dusjet to ganger idag og badet har sett ut som et åsted flere ganger. Beklager info haha, måtte bare :hilarious: Fæle greier.

Hehe uff :P ikke sett noe til den her heldigvis :P

Bilskrekk? Huff da, det høres slitsomt ut..

Er det noe hun reagerer på eller er det å sitte bak alene?
Ja, hun ble helt panisk i bilen stakkar. Har blitt bedre nå de siste to ukene, liksom. Men det har ikke vært no gøy. Hver gang jeg har måttet dra ut å gjøre ærender, så har jeg måttet ha med meg en vrælende baby. Og det var ikke nødvendigvis bare å trøste etter bilturen heller. Så handleturer o.l. har vært et mareritt. Veldig glad det begynner å snu!!! Ikke no gøy når folk i køen på rema stirrer på deg. Noen har også kommet bort og begynt å blande seg. Ikke gøy i det hele tatt...

Vet ikke hva det kan ha vært som har gjort at hun har reagert sånn egentlig.

Usj da :/ håper det roer seg litt etterhvert :)

God morgen :) hvordan har puppe-snuppa vært i natt? :p
Haha i går var rar, hun sov EN gang :o hadde masse besøk så hun hadde kanskje ikke tid til å sove? :P
var oppe kvart over 9, våken 4 t, sov 1,5t, våken 4 t og la seg 18.30.
først en halvtime i vogna, så på meg, så tre kvarter i egen seng og så oppi med meg. ganske mye pupping!! sto opp halv 10 så det ble jo en lang natt da i alle fall.

hva med dere?

Back
Topp