Skravletråd

Uff, trist med moren din <3
Hmm, spørs vel hvilken krefttype :/ men lurt å følge opp uansett :) jeg har brystkreft på morsiden, så må følge med på det.

Ja, takk :)
Det begynte på eggstokkene!

Må følge med da ja.. :(

Hehe, nei det kan man ikke :P min har sovet 2 korte dupper siden 6.45 :O

Ja hun sovna igjen kvart på 1 så det ble 3 timer våken. Syns det er mye på en liten baby :P sov en time da, flink :D
Ikke noe sovedyr han din heller nei? :P

Varierer litt når hun står opp :) fra 8-9 tiden til 11 hvis man er heldig :P
Pleier hun opp så tidlig? Når legger hun seg da?
Såpass ja! :) Jada, hun har begynt med det de siste par ukene. Min sovner i 8 tida stort sett. +/- en halvtime. Merker at hun er mere trøtt på dagen nå enn før, da hun sov gkerne til kl 08-09 om morgenen om hun fikk lov. Nå har hun akkurat sovna på meg igjen, var kjempetrøtt og grinete på tross av den lange hvilen hun hadde i stad.

Når legger din seg da?

Såpass ja! :) Jada, hun har begynt med det de siste par ukene. Min sovner i 8 tida stort sett. +/- en halvtime. Merker at hun er mere trøtt på dagen nå enn før, da hun sov gkerne til kl 08-09 om morgenen om hun fikk lov. Nå har hun akkurat sovna på meg igjen, var kjempetrøtt og grinete på tross av den lange hvilen hun hadde i stad.

Når legger din seg da?
vi har ikke rutinene helt på plass ennå :) noen ganger legger hun seg 7, andre ganger blir det bare en lur da og våken en stund også legger hun seg igjen når vi gjør det.

Åå, det er en så koselig en tid med disse babyene nå.. Lillemor får fram tårene i øynene på meg titt og ofte.. Bare fordi hun smiler.. Smiler det gode store smilet og det glitrer i øynene.. Sukk..

Åå, det er en så koselig en tid med disse babyene nå.. Lillemor får fram tårene i øynene på meg titt og ofte.. Bare fordi hun smiler.. Smiler det gode store smilet og det glitrer i øynene.. Sukk..
Og så skjer det noe nytt med dem hele tiden :) er så spennende å følge med på!

God morgen :)
Håper dere alle har sovet godt!

Noen planer for dagen?

God morgen :)
Håper dere alle har sovet godt!

Noen planer for dagen?
Var så sliten i går kveld at jeg så dansende enhjørninger :P fått tilbake senebetennelse i ene arma og med en tass som aldri er rolig og i tillegg ikke sov noe mer enn et par dupper, så var det skikkelig blæh..
Men jaggu slo han ikke til med ei supernatt! Sov fra 21 til 00.40 og fra 1 til 6.20 :D og videre til 8.30 :D :D nytt menneske i dag ;)

God morgen!

Her har natten vært helt utrolig digg! Våkna første gang 5.30 :O sovet videre til 9.30!

Vi har snakket om å tusle bort i ishallen og stå på skøyter.. :) ellers lite planer!

Dere da?
Oj, deilig med en ordentlig natt ja :)

Skøyter er det kjempelenge siden jeg har stått på :O høres veldig koselig ut :)

Var så sliten i går kveld at jeg så dansende enhjørninger :P fått tilbake senebetennelse i ene arma og med en tass som aldri er rolig og i tillegg ikke sov noe mer enn et par dupper, så var det skikkelig blæh..
Men jaggu slo han ikke til med ei supernatt! Sov fra 21 til 00.40 og fra 1 til 6.20 :D og videre til 8.30 :D :D nytt menneske i dag ;)
Ååh det var deilig med god natt, hyttelufta hjalp likevel?

Huff, senebetennelse høres ikke godt ut :/ håper du blir fort bra igjen!

Back
Topp