Var og spille kort med noen venner.Ikke mye søvn på deg da :O hvor var mannen?
Lite søvn, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var og spille kort med noen venner.Ikke mye søvn på deg da :O hvor var mannen?
Kort natt på deg :OHelt grei nattikke så mye søvn etter kl 5, så 6.45 sto vi opp :/
Hjelper når de er så blide og søteVar og spille kort med noen venner.
Lite søvn, jamen han er så bli, så
![]()
Uff, trist med moren din <3
Hmm, spørs vel hvilken krefttype :/ men lurt å følge opp uansettjeg har brystkreft på morsiden, så må følge med på det.
Hehe, nei det kan man ikkemin har sovet 2 korte dupper siden 6.45 :O
Pleier hun å sove til 9 eller?![]()
Min våkna forresten kl 06 og har sovet to lurer siden det. En kort på ca et kvarter og en lengre på to timer.
Å nei hvor ble det av hytte-sove-modus?Var minus 9 da vi sto opp! Men nå er det minus 1 og knallsollille vil IKKE sove i vogna, så da sitter jeg inne og ser på finværet :/
Varierer litt når hun står oppfra 8-9 tiden til 11 hvis man er heldig
![]()
Såpass ja!Pleier hun opp så tidlig? Når legger hun seg da?
vi har ikke rutinene helt på plass ennåSåpass ja!Jada, hun har begynt med det de siste par ukene. Min sovner i 8 tida stort sett. +/- en halvtime. Merker at hun er mere trøtt på dagen nå enn før, da hun sov gkerne til kl 08-09 om morgenen om hun fikk lov. Nå har hun akkurat sovna på meg igjen, var kjempetrøtt og grinete på tross av den lange hvilen hun hadde i stad.
Når legger din seg da?
r det gode store smilet og det glitrer i øynene.. Sukk..Og så skjer det noe nytt med dem hele tidenÅå, det er en så koselig en tid med disse babyene nå.. Lillemor får fram tårene i øynene på meg titt og ofte.. Bare fordi hun smiler..r det gode store smilet og det glitrer i øynene.. Sukk..
Og så skjer det noe nytt med dem hele tidener så spennende å følge med på!
God morgen![]()
Håper dere alle har sovet godt!
Noen planer for dagen?
Ikke sovedyr neiJa hun sovna igjen kvart på 1 så det ble 3 timer våken. Syns det er mye på en liten babysov en time da, flink
![]()
Ikke noe sovedyr han din heller nei?![]()
Den modusen var borte i går! To ganger prøvde jeg meg på en trilletur, men da ble det 3. verdenskrig nedi vognaÅ nei hvor ble det av hytte-sove-modus?
Var så sliten i går kveld at jeg så dansende enhjørningerGod morgen![]()
Håper dere alle har sovet godt!
Noen planer for dagen?
Oj, deilig med en ordentlig natt jaGod morgen!
Her har natten vært helt utrolig digg! Våkna første gang 5.30 :O sovet videre til 9.30!
Vi har snakket om å tusle bort i ishallen og stå på skøyter..ellers lite planer!
Dere da?
Ååh det var deilig med god natt, hyttelufta hjalp likevel?Var så sliten i går kveld at jeg så dansende enhjørningerfått tilbake senebetennelse i ene arma og med en tass som aldri er rolig og i tillegg ikke sov noe mer enn et par dupper, så var det skikkelig blæh..
Men jaggu slo han ikke til med ei supernatt! Sov fra 21 til 00.40 og fra 1 til 6.20og videre til 8.30
![]()
nytt menneske i dag
![]()