Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, random qoute...
Måtte bare spørre deg om no! Vet jo at du har det ganske likt som meg ift til dette med baby og soving, og at puppen fungerer mye som smokk..Hvordan er dagsovingen hos dere nå? Kan hun sove mye for seg selv eller?
Unnskyld men jeg måtte fnise litt av det siste derDet hadde jeg hørt på forhåndat pressriene var "gode" rier fordi kroppen tok over og at man kjente at det nærmet seg slutten. Var ikke sånn i det hele tatt for meg
kjentes mer ut som om kroppen prøvde å kaste opp babyen
![]()
Hehe, måtte slutte med det da jeg begynte å jobbe i bhg på østlandet. Gunka dårøig å sende dem i garderoben for å hente "læstan" sine![]()
hehe ikke galt det, her sitter hun i vippestolen og hikker. Er litt småsur i dagHehe, ja det er veldig søtt. Ligger der, blid som ei sol og knurrer![]()
Ja, det går gjerne altfor fort :ONei, de vil vel ofte ha mammaen sin der. Søte små, plutselig er de store og mamma er bare noe tull som de blir flaue over![]()
Er det kaldt? Vi har plussgrader (ca 6) og regnhar forsvunnet myyyye snø i natt!
Da kan dagen bli ekstra traust. I hvert fall om man går inne hjemme hele dagen!
Haha, tror kroppen min har misforstått noe enormtUnnskyld men jeg måtte fnise litt av det siste der![]()
Var 6 varmegrader her kl 0830, og hører det renner vann utenfor. Våren er på vei? Lov å håpe![]()
Haha, tror kroppen min har misforstått noe enormt![]()
Her var det 6 grader når vi gikk tur. Han hadde på et lag ull og en tynn bomullsbukse. Tynn ull-balaklava og et bomullspledd til å dekke hendene (har gitt opp å bruke votter). I vognpose med regntrekk over vogna. Han var glovarm da han våkna, så det var nok alt for mye :/nå er det 7,5 grad. Hva i alle dager skal jeg kle på henne etterpå egentlig?og på meg selv? hehe
Usj, husker det fra når vi samsov :/ bestill time til naprapatKjempevondt i rygg og nakke i dag. blæ.. har vel ligget helt feil igjen..
HihiNei, 7 +bare jeg som har vondt i viljen, haha
Men nå er vi ut på tur
![]()
har de noe sånt her da tro?Usj, husker det fra når vi samsov :/ bestill time til naprapatgull verdt!
Her var det 6 grader når vi gikk tur. Han hadde på et lag ull og en tynn bomullsbukse. Tynn ull-balaklava og et bomullspledd til å dekke hendene (har gitt opp å bruke votter). I vognpose med regntrekk over vogna. Han var glovarm da han våkna, så det var nok alt for mye :/
Du får sjekkehar de noe sånt her da tro?![]()