Skravletråd

Uff ja, slitsomt...
Nettene er fremdeles ikke bra her.. Kan aaaaaaaaav og til sove en halvtimes tid i egen seng, men det hjelper egentlig ikke så mye :P
men vi får satse på at det blir bedre snart :D de er jo fortsatt små :)
Ja det er jo det. Jeg prøver å fokusere på at det faktisk er kos å ha henne så mye sammen med meg. Men gjør du noe spesielt på natta for å prøve å få henne til å sove litt dor seg selv da eller? Legger du henne ofte over i egen seng? Jeg prøver å legge meg litt lengre bort fra henne i sengen, men det funker liksom ikke :D

Ja det er jo det. Jeg prøver å fokusere på at det faktisk er kos å ha henne så mye sammen med meg. Men gjør du noe spesielt på natta for å prøve å få henne til å sove litt dor seg selv da eller? Legger du henne ofte over i egen seng? Jeg prøver å legge meg litt lengre bort fra henne i sengen, men det funker liksom ikke :D

Hehe ja det gjør jeg også, men så er det litt trangt :P Jeg synes også det er koselig.. men nå har jeg begynt å få veldig vondt i rygg og nakke, føles som hele øvre delen av ryggen har låst seg.. har hatt problemer med det tidligere. Hjelper nok ikke på at jeg ofte blir liggende litt rart.
Jeg kunne nok gjort mer for å få henne til å sove i egen seng, men når hun våkner SÅ ofte orker jeg liksom ikke? Skal jeg legge henne over også hente henne igjen hver halvtime så blir det ikke mye soving på meg..

Jeg har akkurat spist et wieneebrød fra bakerbua :D pleier av og til å stikke innom der etter å ha fulgt storebror til skolen ;) men har spist brød til frokost før det da :p

hihi namme!:D:DHadde lett stukket innom selv:p

Her har vi hatt dåp på søndag derfor snitter og kake:D

God morgen og god tirsdag!

Håper dere har sovet godt :)
Hei på deg :) Har sovet helt ok, som vanlig. Våkner en del ganger på natta og er oppe og hopper kl 06. Da er begge barna våkne. Ja, altså... er veø ikke å hopper med en gang da :D pleier å ligge å kose oss en halvtimes tid før vi står opp da. Storebror koseprater med L :)

Ha en strålende dag :)

Ellers fikk OJ. ikke mindre enn 2 vårdresser av mine foreldre i gave så nå har han. Fikk også 2 nye tynnere luer:D

God morgen :) Tja, sovet som vanlig, ikke så veldig godt :P men litt blir det jo. Du da?
Sol hos deg i dag?
Ja! Fine solen som gjør at det er helt ok å stå opp for å bytte bleie kl 7 :P

Sov helt greit. La oss litt styret tolv, han våknet 1, så 3.30, 6 og 7

Planer for dagen ?

Ikke sant.. Tenker kanskje vårpose + lammeskinn i dag? eller er det og varmt haha :P De klærne altså :o
Hehe, det er helt håpløst ;) du får teste :) min ligger nå ute i 1 lag ull, lammeskinn, vognpose og et tynt bomullspledd over. Føler det er lite, men er jo 7-8 plussgrader :P

God morgen!

Nei, men litt har det iallfall blitt. der da?

Planer?
Litt her og - kan ikke klage, det blir bedre :)

Skal ut på gamlejobben til mannen med plutt, de ville så gjerne se ham :) og så babysvømming - avslutning av kurset i dag, så starter det nytt etter påske :)

Dere da?

VEEEEELDIG :P :D :D
Da jeg sto opp i dag så jeg at jeg faktisk hadde fått bittelitt farge i fjeset :D herlig :D ahhh våååår <3 hehe!
Jeg får rødfarge jeg :P satser på at det ikke kommer mer snø hos dere :) tror det er meldt snøvær på fjellet til uka. Det er greit, men helst ikke her ;)

Ja, vi får prøve å time det godt til første dupp så kanskje det går :) er litt ferjer og så da blir det litt pause fra bilstolen :)
Det er jo fint :) får du til å sitte bak sammen med henne? Og ta med leker o.l? Når vi kjørte hjem fra hytta på søndag våkna han halvveis pga at vi måtte stoppe for dieselfylling.. Da satte jeg meg baki sammen med han og satte på lommelykta på tlf og laga skygger som han så på :P storkoste seg og sovna etterhvert igjen :)

Back
Topp