Digg altså. Kunne tenkt meg selv!Det var helt supert! Sovna nesten på benken![]()
Hvordan ble det med soving og natten for godgutten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digg altså. Kunne tenkt meg selv!Det var helt supert! Sovna nesten på benken![]()
Ja det syns jeg. Prøver få med meg hver dagIkke den sesongen som går nå :/ er det bra?
God morgen!God morgen og god tirsdag!
Håper dere har sovet godt![]()
Ja det er jo det. Jeg prøver å fokusere på at det faktisk er kos å ha henne så mye sammen med meg. Men gjør du noe spesielt på natta for å prøve å få henne til å sove litt dor seg selv da eller? Legger du henne ofte over i egen seng? Jeg prøver å legge meg litt lengre bort fra henne i sengen, men det funker liksom ikkeUff ja, slitsomt...
Nettene er fremdeles ikke bra her.. Kan aaaaaaaaav og til sove en halvtimes tid i egen seng, men det hjelper egentlig ikke så mye![]()
men vi får satse på at det blir bedre snartde er jo fortsatt små
![]()
Jeg har akkurat spist et wieneebrød fra bakerbuaSnitter og kake til frokost her![]()
ja hihi. var i grunn det ...en med karbonade og andre med roastbeef.Hihi så godt![]()
Ja det er jo det. Jeg prøver å fokusere på at det faktisk er kos å ha henne så mye sammen med meg. Men gjør du noe spesielt på natta for å prøve å få henne til å sove litt dor seg selv da eller? Legger du henne ofte over i egen seng? Jeg prøver å legge meg litt lengre bort fra henne i sengen, men det funker liksom ikke![]()
Jeg har akkurat spist et wieneebrød fra bakerbuapleier av og til å stikke innom der etter å ha fulgt storebror til skolen
men har spist brød til frokost før det da
![]()
Hei på degGod morgen og god tirsdag!
Håper dere har sovet godt![]()
Åååja! Ble det en bra dag?hihi namme!Hadde lett stukket innom selv
Her har vi hatt dåp på søndag derfor snitter og kake![]()
Ja!!! Kunne ikke vært bedreÅååja! Ble det en bra dag?
Ja! Fine solen som gjør at det er helt ok å stå opp for å bytte bleie kl 7God morgenTja, sovet som vanlig, ikke så veldig godt
men litt blir det jo. Du da?
Sol hos deg i dag?
Hehe, det er helt håpløstIkke sant.. Tenker kanskje vårpose + lammeskinn i dag? eller er det og varmt hahaDe klærne altså
![]()
Litt her og - kan ikke klage, det blir bedreGod morgen!
Nei, men litt har det iallfall blitt. der da?
Planer?
Jeg får rødfarge jegVEEEEELDIG![]()
![]()
Da jeg sto opp i dag så jeg at jeg faktisk hadde fått bittelitt farge i fjesetherlig
ahhh våååår <3 hehe!
Slår til med kanelboller som ble laget i gårSnitter og kake til frokost her![]()
Det er jo fintJa, vi får prøve å time det godt til første dupp så kanskje det gårer litt ferjer og så da blir det litt pause fra bilstolen
![]()