Haha, ja det er jo detlammeskinn, vinterpose og teppe? hørtes jo ut som en del det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det er jo detlammeskinn, vinterpose og teppe? hørtes jo ut som en del det da![]()
Haha, ja det er jo dettenkte på at det var litt lite vindskjerming
men han sover som en stein, så han fryser nok ikke
![]()
Det hørtes spennende ut ja! Håper dere blir fornøyd![]()
Oi, 10 dager var kjapt![]()
Hva skal du skrive om da?Skal skrive en mail til barnehagestyrer...hvordan formulere seg mon tro...bahh...ikke så god på sånt jeg.
Ja det er jo i grunn det. Fryktelig spent på pris...bad er rådyrtVi har jo en maksgrense så håper det er nok
![]()
Jeg rablet ned noe nå og sendte til gubben. Han får lese over haha.Hva skal du skrive om da?
Joda hehe...men håper ikke den prisen de da sier er for høy for da må vi evt. låne penger....Får dere ikke prisoverslag før de starter opp?![]()
Er vel ofte sånn, er det ikke den ene så er det den andreHer er det broren og ikke snuppa
Da må dere kose dere
Her er også siste gangen i dag, men nytt kurs her også
Ellers skal vi ut i ettermiddag og kjøpe nye gummistøvler til Oj
Litt sur vind :/ men han var varm og fornøyd da han våknaDet går nok fintBlåser det mye? Her er det sol og tror ikke det blåser
![]()
Nå henger jeg litt bak, så litt usikker på hvem som har gått videre - men heier på hun med det svarte håret (Jessica?)haha ja samme her
Hvem heier du på?
Gummistøvler må man ha i BergenHer er det broren og ikke snuppa
Da må dere kose dere
Her er også siste gangen i dag, men nytt kurs her også
Ellers skal vi ut i ettermiddag og kjøpe nye gummistøvler til Oj
Hihi alltid greit å få litt hjelpJeg rablet ned noe nå og sendte til gubben. Han får lese over haha.
Barnehageplass for snuppelura.
mm skjønner det jaJoda hehe...men håper ikke den prisen de da sier er for høy for da må vi evt. låne penger....
Det er braLitt sur vind :/ men han var varm og fornøyd da han våkna![]()
Første duppen må han ha ca en time etter at han har stått opp. Da går vi tur og han sover 1-2 timer uteDet er braHvor lenge er han våken før han må sove?
Første duppen må han ha ca en time etter at han har stått opp. Da går vi tur og han sover 1-2 timer uteresten av dagen har vi ingen rutiner på :/ avhenger av hva vi gjør
sover lenge hvis vi kjører bil, men er vi bare hjemme, så blir det korte dupper på puppen
kan være våken i mange timet i strekk.
Din da?
Ja sant det dessverreEr vel ofte sånn, er det ikke den ene så er det den andre
Synes det er veldig koselig på kurs, men skulle gjerne fått svømt litt jeg sånn ellers :/
Gummistøvler er alltid godt å ha![]()
Ja hun som er så god å grille sant? heheNå henger jeg litt bak, så litt usikker på hvem som har gått videre - men heier på hun med det svarte håret (Jessica?)
Du da?
ja hihi...men nydelig vær her nå da...det var det sist uke og---skikkeøig vårGummistøvler må man ha i Bergen![]()
![]()
(og i Trondheim
)