Skravletråd

Haha, ja det er jo det :p tenkte på at det var litt lite vindskjerming ;) men han sover som en stein, så han fryser nok ikke :D

Det går nok fint :D Blåser det mye? Her er det sol og tror ikke det blåser :D

Skal skrive en mail til barnehagestyrer...hvordan formulere seg mon tro...bahh...ikke så god på sånt jeg.

Her er det broren og ikke snuppa :P
Da må dere kose dere:)
Her er også siste gangen i dag, men nytt kurs her også:)
Ellers skal vi ut i ettermiddag og kjøpe nye gummistøvler til Oj
Er vel ofte sånn, er det ikke den ene så er det den andre :P

Synes det er veldig koselig på kurs, men skulle gjerne fått svømt litt jeg sånn ellers :/

Gummistøvler er alltid godt å ha :P

Det er bra :) Hvor lenge er han våken før han må sove?
Første duppen må han ha ca en time etter at han har stått opp. Da går vi tur og han sover 1-2 timer ute :) resten av dagen har vi ingen rutiner på :/ avhenger av hva vi gjør :) sover lenge hvis vi kjører bil, men er vi bare hjemme, så blir det korte dupper på puppen :) kan være våken i mange timet i strekk.
Din da?

Første duppen må han ha ca en time etter at han har stått opp. Da går vi tur og han sover 1-2 timer ute :) resten av dagen har vi ingen rutiner på :/ avhenger av hva vi gjør :) sover lenge hvis vi kjører bil, men er vi bare hjemme, så blir det korte dupper på puppen :) kan være våken i mange timet i strekk.
Din da?

Når står han opp da?
Her sto hun opp kvart over 9 i dag og sovna igjen nå kvart på 12, så hun var våken 2,5t. Sover sikkert bare en halvtimes tid :P

Så blir det en eller to dupper til senere :)

Er vel ofte sånn, er det ikke den ene så er det den andre :p

Synes det er veldig koselig på kurs, men skulle gjerne fått svømt litt jeg sånn ellers :/

Gummistøvler er alltid godt å ha :p
Ja sant det dessverre:p

Mhm ser den. Får ikke mulighet til det altså? gubben være med lillegutt, og du svømme? barnepass?

Nå henger jeg litt bak, så litt usikker på hvem som har gått videre - men heier på hun med det svarte håret (Jessica?)

Du da?
Ja hun som er så god å grille sant? hehe

Matthew:p men tror ikke han vinner....sara eller Billie vinner tror jeg

Back
Topp