Så bra!!Ja!!! Kunne ikke vært bedreTrivelig lag, god mat og masse flotte gaver!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!Ja!!! Kunne ikke vært bedreTrivelig lag, god mat og masse flotte gaver!
![]()
Min har også indre alarm på 5 og så 6, og da skal du byttes bleierHei på degHar sovet helt ok, som vanlig. Våkner en del ganger på natta og er oppe og hopper kl 06. Da er begge barna våkne. Ja, altså... er veø ikke å hopper med en gang da
pleier å ligge å kose oss en halvtimes tid før vi står opp da. Storebror koseprater med L
![]()
Ha en strålende dag![]()
Er absolutt verdt det for en sliten og støl mammakroppDigg altså. Kunne tenkt meg selv!
Hvordan ble det med soving og natten for godgutten?
Når går det?Ja det syns jeg. Prøver få med meg hver dag![]()
Hehe, er herlig å våkne til blide barn da♡♡ det er det beste i verdenMin har også indre alarm på 5 og så 6, og da skal du byttes bleierer jeg heldig et ham villig til å spise litt og sovne, men stort sett blid det kos, prat og sang i senga til han blir for rastløs ^^
Hjelper jo på når sola skinner ute![]()
JaaaaFlere som ser på masterchef Australia?
Ja, jeg kan være litt gretten i starten, men når han gliiiser opp mot meg og småprater, så forsvinner det fortHehe, er herlig å våkne til blide barn da♡♡ det er det beste i verdenog ja, det hjelper veldig at sola skinner også
hehe!
Litt her og - kan ikke klage, det blir bedre
Skal ut på gamlejobben til mannen med plutt, de ville så gjerne se hamog så babysvømming - avslutning av kurset i dag, så starter det nytt etter påske
Dere da?
Hehe næææhSlår til med kanelboller som ble laget i gårikke sunneste frokosten, men
![]()
Er absolutt verdt det for en sliten og støl mammakropp
Han sov ganske bravi la oss samtidig ca kl 22 og han sovna i senga si omtrent med en gang
båkna 2.30 og sovna ca 3 og deretter opp 5 og 7
da sto vi opp
![]()
Søn- tors kl. 20.30.Når går det?
haha ja samme herJaaaaså på det i Australia, elsker at det er På tv nå
tar det opp og koser meg med det. Blir gjerne mer sulten enn noe annet, men
![]()
Det er jo fintfår du til å sitte bak sammen med henne? Og ta med leker o.l? Når vi kjørte hjem fra hytta på søndag våkna han halvveis pga at vi måtte stoppe for dieselfylling.. Da satte jeg meg baki sammen med han og satte på lommelykta på tlf og laga skygger som han så på
storkoste seg og sovna etterhvert igjen
![]()
Ja! Fine solen som gjør at det er helt ok å stå opp for å bytte bleie kl 7
Sov helt greit. La oss litt styret tolv, han våknet 1, så 3.30, 6 og 7
Planer for dagen ?
Hehe, det er helt håpløstdu får teste
min ligger nå ute i 1 lag ull, lammeskinn, vognpose og et tynt bomullspledd over. Føler det er lite, men er jo 7-8 plussgrader
![]()
Jeg får rødfarge jegsatser på at det ikke kommer mer snø hos dere
tror det er meldt snøvær på fjellet til uka. Det er greit, men helst ikke her
![]()
Det hørtes spennende ut ja! Håper dere blir fornøydEllers hadde vi befaring i forhold til badet oppe i morges.
Har stått påbegynt nå lenge, men ikke gjort noe videre.
Så nå blir det , bad på 10 dager-et tilbud de kjører.
Får prisoverslag denne uken eller i beg. av neste. Blir spennende![]()
Går sikkert braJo, får kanskje skvisa meg ned mellom setene.. Men storesøster er god underholdning men ofte så er det lite som funker.. Men men, vi får se![]()
Oi, 10 dager var kjaptEllers hadde vi befaring i forhold til badet oppe i morges.
Har stått påbegynt nå lenge, men ikke gjort noe videre.
Så nå blir det , bad på 10 dager-et tilbud de kjører.
Får prisoverslag denne uken eller i beg. av neste. Blir spennende![]()