Skravletråd

Det går bra med oss :) fremdeles oppe 3-4 ganger pr natt, men så lenge lille legger godt på seg så er det greit :) 3 mnd kontroll i morgen :)
Så bra :) Spennende! Vi har på onsdag men må nok utsette for snuppa er veldig forkjøla..

Hvilket merke er det? Burde jo kjøpe en traktor her siden bestefar er bonde :D

Blafre! De er kjempefine og holder seg utrolig godt :) Tåler oppvaskmaskin! Hvis du kjøper de i plast :) De i metall skal man helst vaske for hånd men jeg er så lat så da blir den liggende i skapet hehe :P
Vi har den blå her :) Finnes i mange farger da. http://www.blafre.com/privat/produkter/bokser/plastmatbokser/blafreboksen-traktor-bla

blafre_tractor_blue.jpg

også lurt litt på denne :) litt kjedelig med firkanta, men kjekt med tre rom! (ugla har to)

blafre_bentoboks_rosa_7561_b.jpg

Kunne tenkt meg å sjekke posten, men herlighet som det laver ned da :o

Regn eller snø? Henta pakke på posten i sted jeg. Fleecedress fra reflex til 99 kr og vinterdress str 80 fra reima til 549 kr :D :D gøy med salg ;)
var regn, nå er det snø hehe :P

Så gøy! Jeg har også kjøpt dress til snuppa i 80 på salg :D

Om sommeren kan man jo bare slenge på noen pølser på grillen i tillegg :D Kan selvsagt det i panna hele året og da :P men jeg liker best sommerkoteletter, de har vel ikke det hele året uansett?

Her syns jeg lillegutt spiser som en mus for tiden.. Hatt så mye sykdom så har vel med det å gjøre, syns jeg kan se at han har blitt tynnere :o
Ja ikke sant, bare å legge på noe de liker og:) sant det sommergrilling av koteletter er det beste:D og særlig med god marinade på. Åå nå lengter jeg etter sommer:o
Ja her går det så veldig i bølger! Noen ganger synes jeg ikke han spiser noenting, mens andre ganger gafler han i seg:P ikke gøy når man føler de spiser lite. Min drikker utrolig lite også:( uff får håpe han år matlyst snart!
Men jeg merker at min ofte spiser mer til brødmåltider enn middag, så jeg lurer på om han kanskje liker det bedre egentlig.

Her var det SPEILblankt i dag! Skulle kjøre guttungen i bhg, men ikke søren om jeg satt utfor bakken her på den isen. Var sånn i går og, da trilla jeg til mamma og pappa. Kjempeskummelt! Ringte pappa så han strødde for meg, og så ringte jeg kommunen å klaga. De har enda ikke vært her!!

Ja ikke sant, bare å legge på noe de liker og:) sant det sommergrilling av koteletter er det beste:D og særlig med god marinade på. Åå nå lengter jeg etter sommer:eek:
Ja her går det så veldig i bølger! Noen ganger synes jeg ikke han spiser noenting, mens andre ganger gafler han i seg:p ikke gøy når man føler de spiser lite. Min drikker utrolig lite også:( uff får håpe han år matlyst snart!
Men jeg merker at min ofte spiser mer til brødmåltider enn middag, så jeg lurer på om han kanskje liker det bedre egentlig.

Her kunne han levd på frukt hehe :P Det er det eneste han vil ha uansett..
og ja gleder meg veldig til sommer :D :D
kjedelig når de spiser lite.. men han her har mye energi i alle fall så han får vel nok tror jeg :)

Her var det SPEILblankt i dag! Skulle kjøre guttungen i bhg, men ikke søren om jeg satt utfor bakken her på den isen. Var sånn i går og, da trilla jeg til mamma og pappa. Kjempeskummelt! Ringte pappa så han strødde for meg, og så ringte jeg kommunen å klaga. De har enda ikke vært her!!

Uff så skummelt :eek:

Virker som barnehagen har mista vottene til lillegutt.. Det er i så fall vottepar nr 2 i vinter som har blitt borte i bhg :o Irriterende :P

Her kunne han levd på frukt hehe :P Det er det eneste han vil ha uansett..
og ja gleder meg veldig til sommer :D :D
kjedelig når de spiser lite.. men han her har mye energi i alle fall så han får vel nok tror jeg :)
Ja frukt og grønnsaker her:P hehe.
Ja ikke sant. De tar nok det de vil ha:)

Back
Topp