Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi ja de er så fineikke santvi har den med traktor fra før + en metallkoffert.. men må jo ha en råsa ugle.. hihi..
Så braDet går bra med ossfremdeles oppe 3-4 ganger pr natt, men så lenge lille legger godt på seg så er det greit
3 mnd kontroll i morgen
![]()
Ja, alt braSå kjekt du titter innom!
Alt bra?![]()
189, er ikke galt det syns jeghihi ja de er så fineka koster de?
Hvilket merke er det? Burde jo kjøpe en traktor her siden bestefar er bondeikke santvi har den med traktor fra før + en metallkoffert.. men må jo ha en råsa ugle.. hihi..
Hvilket merke er det? Burde jo kjøpe en traktor her siden bestefar er bonde![]()
Så utrolig kul!! Må ha denBlafre! De er kjempefine og holder seg utrolig godtTåler oppvaskmaskin! Hvis du kjøper de i plast
De i metall skal man helst vaske for hånd men jeg er så lat så da blir den liggende i skapet hehe
![]()
Vi har den blå herFinnes i mange farger da. http://www.blafre.com/privat/produkter/bokser/plastmatbokser/blafreboksen-traktor-bla
![]()
Regn eller snø? Henta pakke på posten i sted jeg. Fleecedress fra reflex til 99 kr og vinterdress str 80 fra reima til 549 krKunne tenkt meg å sjekke posten, men herlighet som det laver ned da![]()
var regn, nå er det snø heheRegn eller snø? Henta pakke på posten i sted jeg. Fleecedress fra reflex til 99 kr og vinterdress str 80 fra reima til 549 kr![]()
gøy med salg
![]()
Ja ikke sant, bare å legge på noe de liker ogOm sommeren kan man jo bare slenge på noen pølser på grillen i tilleggKan selvsagt det i panna hele året og da
men jeg liker best sommerkoteletter, de har vel ikke det hele året uansett?
Her syns jeg lillegutt spiser som en mus for tiden.. Hatt så mye sykdom så har vel med det å gjøre, syns jeg kan se at han har blitt tynnere![]()
Ja ikke sant, bare å legge på noe de liker ogsant det sommergrilling av koteletter er det beste
og særlig med god marinade på. Åå nå lengter jeg etter sommer
Ja her går det så veldig i bølger! Noen ganger synes jeg ikke han spiser noenting, mens andre ganger gafler han i segikke gøy når man føler de spiser lite. Min drikker utrolig lite også
uff får håpe han år matlyst snart!
Men jeg merker at min ofte spiser mer til brødmåltider enn middag, så jeg lurer på om han kanskje liker det bedre egentlig.
Her var det SPEILblankt i dag! Skulle kjøre guttungen i bhg, men ikke søren om jeg satt utfor bakken her på den isen. Var sånn i går og, da trilla jeg til mamma og pappa. Kjempeskummelt! Ringte pappa så han strødde for meg, og så ringte jeg kommunen å klaga. De har enda ikke vært her!!
Ja frukt og grønnsaker herHer kunne han levd på frukt heheDet er det eneste han vil ha uansett..
og ja gleder meg veldig til sommer![]()
![]()
kjedelig når de spiser lite.. men han her har mye energi i alle fall så han får vel nok tror jeg![]()
JaUff så skummelt![]()
blæk ja. har de kommet nå? vi har verdens glatteste trapp til tider, men den må vi jo strø på selv heheJadårlig av kommunen å ikke strø. De vet jo det er glatt
![]()