Skravletråd

Ja håper det.. :P Har og en sterilisator men den er fra storebror var liten og har lest noe om at den ikke passer til de nye flaskene så vet ikke om jeg tør å prøve :P
Ååh? Hmm.. Er litt som at det står man kun skal bruke aventflasker i den gi har hjemme. Men der vi kjøpte den fikk vi beskjed om at alle kunne steriliseres i den :)

Håndmelke?

Ååh? Hmm.. Er litt som at det står man kun skal bruke aventflasker i den gi har hjemme. Men der vi kjøpte den fikk vi beskjed om at alle kunne steriliseres i den :)

Håndmelke?

Får vel det hvis hun ikke våkner snart :P

Har hatt et par ganger med det (når jeg ikke orket styret med pumpen eller når den var i oppvaskmaskinen) - hvordan virkelig føle seg som en melkeku :p

Hehe ja gjorde det en del da jeg ammet lillegutt :D men nå syns jeg kanskje jeg hørte henne! :D

Hehe.. her har hun ikke stått opp ennå! Hjelpes.. Har så vondt i puppene, har allerede pumpet en gang :P men hun er syk så litt slemt å vekke henne også?!
Hehe, joda! Stod opp kl 0730 og gar vært hos legen en tur. Har noen karnøster som har vokst så mye at jeg ble litt bekymra. To av de har også vokst på innsiden av huden, så ligger som en kul under huden:O

Huffda, feber eller? Spiser lite, siden du har vondt.. ?;

:D litt kjipt å kjøpe vintertøy da :/ gleder meg til sommeren!!

hehe ja sant :) hvordan farge tok du? Her ble det lilla :D

må kanskje kjøpe votter til lillegutt for de har rota de bort i bhg, kjekt det er salg nå da i det minste! men håper helst de finner de da, vottepar nr to denne vinteren som har forduftet :o

Hehe, joda! Stod opp kl 0730 og gar vært hos legen en tur. Har noen karnøster som har vokst så mye at jeg ble litt bekymra. To av de har også vokst på innsiden av huden, så ligger som en kul under huden:O

Huffda, feber eller? Spiser lite, siden du har vondt.. ?;

Oisann hva sa legen? Er det vondt?

Hun sov fra 23 i går kveld og til kl 14 og spiste veldig lite. Har nok dårlig matlyst! Hun hoster veldig og snørrer, men det virker ikke som hun har feber. Veldig slimete hoste (sikkert fordi hun er så snørrete?) så hun sliter med å få det opp og puste når hun hoster. Syns det er ekkelt!!

blæk ja. har de kommet nå? vi har verdens glatteste trapp til tider, men den må vi jo strø på selv hehe :P
Kl 13 kom de! Da har det vært speilblankt i minst ett døgn:o hehe ja vi har en liten bakke vi må gå ned til bilen, men det er liksom egen eiendom:P hehe

må kanskje kjøpe votter til lillegutt for de har rota de bort i bhg, kjekt det er salg nå da i det minste! men håper helst de finner de da, vottepar nr to denne vinteren som har forduftet :o
Åå så kjedelig med vottene :( var de dyre?

ImageUploadedByBV Forum1454939184.243402.jpg
Ble denne :) syns den var litt kul :D

Hei dere! Hvordan går det?
Regner her og. Men orker ikke tur idag :p Hadde vært friskt da!
Bare bra her:) med dere?:)

Ja, jeg visste det alt;) Snakket med mamma når jeg var ute på tur. Hun var i byen:)
Hadde vært hos eiendomsmegler:eek:Gleder meg ikke til å komme hjem til en annen plass enn barndomshjemmet og gården altså...

Ja, var deilig ute i regnet. Og jeg fikk handlet inn til middag:D

Kl 13 kom de! Da har det vært speilblankt i minst ett døgn:eek: hehe ja vi har en liten bakke vi må gå ned til bilen, men det er liksom egen eiendom:p hehe

Hehe ja :) Så bra de kom til slutt! :D Tror du de hadde giddet hvis du ikke hadde masa? :P

Back
Topp