Skravletråd

Lyst på boller i dag også merker jeg!! :eek:
Hehehe :) ble ikke boller pa oss i går (tok og vasket ned huset ordentlig. Tok oss 5t tilsammen, så lysten var ikke helt på plass etterpå.

Så mannen var ute og kjøpte rosinboller til frokost <3

Satser på at du blir det :) når får du vite?
Hun sa ca. 1 uke. Jeg var der oppe sist onsdag:)

Det er bare 50% sjanse sånn ca. for at jeg blir godkjent pga. det cmv virus som veldig mange har hatt.
Og de godkjenner ikke givere med det i kroppen på HUS. De gjør det på enkelte andre sykehus, både riksen og ahus. Merkelig det skal være så ulik praksis egentlig. Grunnen er at de ikke ønsker å koke melken på HUS

Hun sa ca. 1 uke. Jeg var der oppe sist onsdag:)

Det er bare 50% sjanse sånn ca. for at jeg blir godkjent pga. det cmv virus som veldig mange har hatt.
Og de godkjenner ikke givere med det i kroppen på HUS. De gjør det på enkelte andre sykehus, både riksen og ahus. Merkelig det skal være så ulik praksis egentlig. Grunnen er at de ikke ønsker å koke melken på HUS

Hm okei ja skjønner, håper du blir godkjent i alle fall :) Morsmelk skal vel helst ikke koke sånn jeg har skjønt det?

Hehehe :) ble ikke boller pa oss i går (tok og vasket ned huset ordentlig. Tok oss 5t tilsammen, så lysten var ikke helt på plass etterpå.

Så mannen var ute og kjøpte rosinboller til frokost <3
OI så flinke:D
oohh godt.

Kan lage de sukkerfrie og med mandelmel...hmm...men blir ikke det samme gitt:p

Nei er akkurat det:p merker at han spiser mindre ofte om maten er vanskelig å tygge. Så da lager jeg ofte ikke slikt:p

Om sommeren kan man jo bare slenge på noen pølser på grillen i tillegg :D Kan selvsagt det i panna hele året og da :P men jeg liker best sommerkoteletter, de har vel ikke det hele året uansett?

Her syns jeg lillegutt spiser som en mus for tiden.. Hatt så mye sykdom så har vel med det å gjøre, syns jeg kan se at han har blitt tynnere :o

Lurer på å kjøpe denne matboksen til snuppa :) Tidlig ute hehe

blafre_owl_pink-1.jpg

haha joooo sant nok...men spiste 2 i går og alle gikk med...så da må jeg bake nye:p
Okei nei det hadde jeg ikke giddet hehe.. jeg spiste 3,5.. tror det var grunnen til at jeg ikke vil ha boller i dag :P haha.. bare en og en halv med krem da :P men likevel.. hjelpes

Hallais :D lenge siden jeg har vært her inne nå, nesten 600 uleste poster :P tror jeg skipper de ;)

Håper alle har det bra :) :)

Hallais :D lenge siden jeg har vært her inne nå, nesten 600 uleste poster :p tror jeg skipper de ;)

Håper alle har det bra :) :)

Hei på deg :D Lenge siden du har vært her ja. Hvordan går det med dere?

Okei nei det hadde jeg ikke giddet hehe.. jeg spiste 3,5.. tror det var grunnen til at jeg ikke vil ha boller i dag :p haha.. bare en og en halv med krem da :p men likevel.. hjelpes

Oi hehe. Da hadde jeg rulla. Men jeg spiste begge mine med krem da:P Og ikke lite vaniljekrem jeg putter i våre haha

Oi hehe. Da hadde jeg rulla. Men jeg spiste begge mine med krem da:p Og ikke lite vaniljekrem jeg putter i våre haha

Hehe nei det var ikke på en gang altså :P første 1,5 med krem også to til uten på kvelden hehe.. men nok boller på meg for en stund :P

Back
Topp