Satser på at du blir detPumpet her også. 150 ml ...Rett i boks fra melkebanken og i frysen.
Håpe bare jeg blir godkjent nå...ellers har vi masse til eget bruk i alle fall haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at du blir detPumpet her også. 150 ml ...Rett i boks fra melkebanken og i frysen.
Håpe bare jeg blir godkjent nå...ellers har vi masse til eget bruk i alle fall haha
HeheheLyst på boller i dag også merker jeg!!![]()
Hun sa ca. 1 uke. Jeg var der oppe sist onsdagSatser på at du blir detnår får du vite?
Hun sa ca. 1 uke. Jeg var der oppe sist onsdag
Det er bare 50% sjanse sånn ca. for at jeg blir godkjent pga. det cmv virus som veldig mange har hatt.
Og de godkjenner ikke givere med det i kroppen på HUS. De gjør det på enkelte andre sykehus, både riksen og ahus. Merkelig det skal være så ulik praksis egentlig. Grunnen er at de ikke ønsker å koke melken på HUS
Lyst på boller i dag også merker jeg!!![]()
OI så flinkeHeheheble ikke boller pa oss i går (tok og vasket ned huset ordentlig. Tok oss 5t tilsammen, så lysten var ikke helt på plass etterpå.
Så mannen var ute og kjøpte rosinboller til frokost <3
Nei er akkurat detmerker at han spiser mindre ofte om maten er vanskelig å tygge. Så da lager jeg ofte ikke slikt
![]()
nope mister mye av næringsstoffene da.Hm okei ja skjønner, håper du blir godkjent i alle fallMorsmelk skal vel helst ikke koke sånn jeg har skjønt det?
haha joooo sant nok...men spiste 2 i går og alle gikk med...så da må jeg bake nyeSpis boller daJeg frøs ned resten, fikk nok av boller
![]()
Okei nei det hadde jeg ikke giddet hehe.. jeg spiste 3,5.. tror det var grunnen til at jeg ikke vil ha boller i daghaha joooo sant nok...men spiste 2 i går og alle gikk med...så da må jeg bake nye![]()
Hallaislenge siden jeg har vært her inne nå, nesten 600 uleste poster
tror jeg skipper de
Håper alle har det bra![]()
![]()
Okei nei det hadde jeg ikke giddet hehe.. jeg spiste 3,5.. tror det var grunnen til at jeg ikke vil ha boller i daghaha.. bare en og en halv med krem da
men likevel.. hjelpes
Så kjekt du titter innom!Hallaislenge siden jeg har vært her inne nå, nesten 600 uleste poster
tror jeg skipper de
Håper alle har det bra![]()
![]()
de er sinnsykt søteLurer på å kjøpe denne matboksen til snuppaTidlig ute hehe
![]()
Oi hehe. Da hadde jeg rulla. Men jeg spiste begge mine med krem daOg ikke lite vaniljekrem jeg putter i våre haha
ikke santde er sinnsykt søte![]()
Det går bra med ossHei på degLenge siden du har vært her ja. Hvordan går det med dere?
okei hehe dasåHehe nei det var ikke på en gang altsåførste 1,5 med krem også to til uten på kvelden hehe.. men nok boller på meg for en stund
![]()