Skravletråd

Da har jeg pumpet en pupp.. stoppet da flaska var full :P Aner ikke hva jeg skal gjøre med melken.. Fryse da kanskje?

Heh, kjenner til den ja..

Var sånn i morges- jeg som henta han over i sengen vår (to netter på trappen hvor han har sovet en del i sin egen :D) og følte jeg stalket ham med puppen til han tok den :p

Hehe uff hun hylte og ville ikke ta den, tok den andre som hun hadde spist på litt tidligere, den var vel lettere å ta tak på da :o Ble klissvått der vi lå for jeg ville så gjerne at hun skulle ta den med superspreng og det ville puppen og for det rant og rant haha :P

Jaja.. nå har jeg en flaske.. kan jeg ta meg en tur ut ett par timer en dag da :P eneste er at jeg ikke aner om hun tar flaske :P

og hurra for egen seng :D

men puppen er fremdeles veldig vond.. begynte å få vondt i den i går kveld.. tror ikke hun greier å tømme skikkelig siden hun er så tett i nesa! Så det er sikkert tette melkeganger eller noe.. hmmm.. har ikke feber i alle fall, men den er veldig øm og vond.. hm hm

Hehe uff hun hylte og ville ikke ta den, tok den andre som hun hadde spist på litt tidligere, den var vel lettere å ta tak på da :o Ble klissvått der vi lå for jeg ville så gjerne at hun skulle ta den med superspreng og det ville puppen og for det rant og rant haha :P

Jaja.. nå har jeg en flaske.. kan jeg ta meg en tur ut ett par timer en dag da :P eneste er at jeg ikke aner om hun tar flaske :P

og hurra for egen seng :D
Huff, høres kjent ut ja :P

Nå har ikke jeg så mye at det blir så vått, selv med spreng. Det som eventuelt renner tørkes lett med gulpekluten :)

Men veldig greit å ha pumpe da ja:)

men puppen er fremdeles veldig vond.. begynte å få vondt i den i går kveld.. tror ikke hun greier å tømme skikkelig siden hun er så tett i nesa! Så det er sikkert tette melkeganger eller noe.. hmmm.. har ikke feber i alle fall, men den er veldig øm og vond.. hm hm
Kan høres sånn ut ja - tok meg et par dager før min ble bedre - kombinerte pumping/legge oftere til den som er vond med Paracet og litt håndmelking i dusjen

Morsomt for barna med Barbie, ja :)
Synes uansett det er imponerende - mine skills begrenser seg til nonstop og glasur :)
ja de er populære de kakene.

takk:)fikk interessen og lysten som veldig lita :)Viktigste er uansett smaken:D

Den følelsen når snuppa sover fra 23 til 06.30 og spiser en HALV pupp. Herregud så vonde pupper da!! Nå har hun tatt den andre så den er grei men hun fikk ikke til den høyre, tror rett og slett den er for sprengt.. har stått opp og dusja og skal prøve å pumpe nå for første gang siden hun ble født.. Kan ikke gå rundt med en sånn her pupp det er bare helt utrolig vondt :p
auda...
fått pumpa nå?hehe

Pumpet her også. 150 ml ...:) Rett i boks fra melkebanken og i frysen.
Håpe bare jeg blir godkjent nå...ellers har vi masse til eget bruk i alle fall haha

Kan høres sånn ut ja - tok meg et par dager før min ble bedre - kombinerte pumping/legge oftere til den som er vond med Paracet og litt håndmelking i dusjen

Ja jeg får prøve det :) Hadde det en gang før, da var puppen tydelig rød på utsiden, men nå kan jeg ikke se noe, likevel er det vondere syns jeg. Merkelige greier :)

Pumpet her også. 150 ml ...:) Rett i boks fra melkebanken og i frysen.
Håpe bare jeg blir godkjent nå...ellers har vi masse til eget bruk i alle fall haha
Håper du blir godkjent ja :D Når får du vite det?

Hm...usj da. tette melkeganger:/?
Det må vel være det da? hmm.. begynte å gjøre vondt i går kveld. Tror ikke hun greier å tømme puppen helt, hun sliter veldig med å spise nå siden hun har så tett nese. Tror også hun spiser litt mindre enn vanlig, ikke så rart kanskje med dårlig matlyst når man er syk..

Håper du blir godkjent ja :D Når får du vite det?
Hun sa ca. 1 uke. Jeg var der oppe sist onsdag:)

Det er bare 50% sjanse sånn ca. for at jeg blir godkjent pga. det cmv virus som veldig mange har hatt.
Og de godkjenner ikke givere med det i kroppen på HUS. De gjør det på enkelte andre sykehus, både riksen og ahus. Merkelig det skal være så ulik praksis egentlig. Grunnen er at de ikke ønsker å koke melken på HUS

Det må vel være det da? hmm.. begynte å gjøre vondt i går kveld. Tror ikke hun greier å tømme puppen helt, hun sliter veldig med å spise nå siden hun har så tett nese. Tror også hun spiser litt mindre enn vanlig, ikke så rart kanskje med dårlig matlyst når man er syk..
Høres sånn ut ja. Pleide å håndmelke litt i dusjen sist gang jeg da.
Nei, spiser jo mindre da vanligvis.

Back
Topp