Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heh, kjenner til den ja..
Var sånn i morges- jeg som henta han over i sengen vår (to netter på trappen hvor han har sovet en del i sin egen) og følte jeg stalket ham med puppen til han tok den
![]()
Kan fryse den - ha den til når du skal lage grøt, var tipset vi fikkDa har jeg pumpet en pupp.. stoppet da flaska var fullAner ikke hva jeg skal gjøre med melken.. Fryse da kanskje?
Huff, høres kjent ut jaHehe uff hun hylte og ville ikke ta den, tok den andre som hun hadde spist på litt tidligere, den var vel lettere å ta tak på daBle klissvått der vi lå for jeg ville så gjerne at hun skulle ta den med superspreng og det ville puppen og for det rant og rant haha
Jaja.. nå har jeg en flaske.. kan jeg ta meg en tur ut ett par timer en dag daeneste er at jeg ikke aner om hun tar flaske
![]()
og hurra for egen seng![]()
Kan høres sånn ut ja - tok meg et par dager før min ble bedre - kombinerte pumping/legge oftere til den som er vond med Paracet og litt håndmelking i dusjenmen puppen er fremdeles veldig vond.. begynte å få vondt i den i går kveld.. tror ikke hun greier å tømme skikkelig siden hun er så tett i nesa! Så det er sikkert tette melkeganger eller noe.. hmmm.. har ikke feber i alle fall, men den er veldig øm og vond.. hm hm
ja de er populære de kakene.Morsomt for barna med Barbie, ja
Synes uansett det er imponerende - mine skills begrenser seg til nonstop og glasur![]()
auda...Den følelsen når snuppa sover fra 23 til 06.30 og spiser en HALV pupp. Herregud så vonde pupper da!! Nå har hun tatt den andre så den er grei men hun fikk ikke til den høyre, tror rett og slett den er for sprengt.. har stått opp og dusja og skal prøve å pumpe nå for første gang siden hun ble født.. Kan ikke gå rundt med en sånn her pupp det er bare helt utrolig vondt![]()
Mhm, smartKan fryse den - ha den til når du skal lage grøt, var tipset vi fikk![]()
Kan fryse den - ha den til når du skal lage grøt, var tipset vi fikk![]()
Kan høres sånn ut ja - tok meg et par dager før min ble bedre - kombinerte pumping/legge oftere til den som er vond med Paracet og litt håndmelking i dusjen
Ja men har fortsatt veldig vondt i denauda...
fått pumpa nå?hehe
Hm...usj da. tette melkeganger:/?Ja men har fortsatt veldig vondt i den![]()
Håper du blir godkjent jaPumpet her også. 150 ml ...Rett i boks fra melkebanken og i frysen.
Håpe bare jeg blir godkjent nå...ellers har vi masse til eget bruk i alle fall haha
Det må vel være det da? hmm.. begynte å gjøre vondt i går kveld. Tror ikke hun greier å tømme puppen helt, hun sliter veldig med å spise nå siden hun har så tett nese. Tror også hun spiser litt mindre enn vanlig, ikke så rart kanskje med dårlig matlyst når man er syk..Hm...usj da. tette melkeganger:/?
Hun sa ca. 1 uke. Jeg var der oppe sist onsdagHåper du blir godkjent jaNår får du vite det?
Høres sånn ut ja. Pleide å håndmelke litt i dusjen sist gang jeg da.Det må vel være det da? hmm.. begynte å gjøre vondt i går kveld. Tror ikke hun greier å tømme puppen helt, hun sliter veldig med å spise nå siden hun har så tett nese. Tror også hun spiser litt mindre enn vanlig, ikke så rart kanskje med dårlig matlyst når man er syk..
Nei er akkurat dethehe tenkte på det samme, vet ikke om lillegutt hadde fått det til![]()