okei her er også fullkost.Fullkost ja, varmmat 1 gang i uka og grøt til frokost en gang i uka. På liten har de varm mat hver dag. Får ikke bleier, men kan betale 100kr for å få våtservietter inkl hele året på noen avdelinger![]()
må ha med bleier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okei her er også fullkost.Fullkost ja, varmmat 1 gang i uka og grøt til frokost en gang i uka. På liten har de varm mat hver dag. Får ikke bleier, men kan betale 100kr for å få våtservietter inkl hele året på noen avdelinger![]()
Ja, er litt forskjell rundt omkring!ok. 2995 her
Jepp, absoluttJa man gjør jo heldigvis detså er en viktig post å sjekke
![]()
Her er det ikke fullkost, må betale frokost hver dag, og ta med lunsj 1-2 ggr uka. Står for bleier og jaokei her er også fullkost.
må ha med bleier.
Her er det ikke fullkost, må betale frokost hver dag, og ta med lunsj 1-2 ggr uka. Står for bleier og ja![]()
Synes ikke det er noe stress, lager kvelden førså glad jeg slipper tenke på matpakke, gruer meg til han skal på skolen![]()
Får lurt i henne litt grønnsaker 
Noen av dere som gir mme med malt i? Lille her får en flaske på kvelden før han legger seg. Får den av og til etter amming, så litt forskjellig hvor mye han drikker (fra 40-120). Han plages litt med magen, så tenkte å prøve litt malt i flaska, men aner ikke hvor mye jeg skal ha i..
Absoluttja deilig å kjøpe seg ut av det![]()
JaMen det er mye mer å gjøre med kort hår i forhold til sveiser![]()
Hehe. Blir nok veldig bra med kort hår daJaå syntes p det er lettere enn med langt
da putter jeg det bare opp i strikk
![]()
JaHehe. Blir nok veldig bra med kort hår da![]()
Veldig kule frisyrer du har valgtJagodt å slippe strikken å
![]()
Jeg har så tykt hår at jeg ikke kan ha det annet enn langtVeldig kule frisyrer du har valgthadde gjerne gjort noe lignende selv men har så tynt hår at det ikke gjør ønsket resultat. Og mannen hadde freaket - han foretrekker det langt ><
En annen ulempe med langt hår er de ekstreme mengdene man finner i slukene til dusjen >< urkJeg har så tykt hår at jeg ikke kan ha det annet enn langtmisunner de med vanlig/tynt hår!
![]()
Prøvde bob en gang, ble bare en merkelig soppfrisyre haha![]()
Det kjipe er at jeg har så ekstremt mye hår og vaske, og når jeg farger det må jeg bruke minst 2 flasker farge. Kan hende det er normalt da, men![]()
Hehe, ja, og merker at jeg snart er ved "3 mnd siden fødsel", for da starter moroa.. mistet masse hår etter førstemannEn annen ulempe med langt hår er de ekstreme mengdene man finner i slukene til dusjen >< urk
Må også bruke 2 når jeg har det langt - blir derfor ofte at jeg klipper meg før jeg farger det![]()
Hehe, her begynte det å røyte for en uke siden (ca 9 uker); floker seg ikke, det er for tynt til det, men jeg kan ikke dra hånden igjennom håret uten å dra med meg litt..Hehe, ja, og merker at jeg snart er ved "3 mnd siden fødsel", for da starter moroa.. mistet masse hår etter førstemannNesten så jeg vurderer å kjøpe sjampo som skal hjelpe mot hårtap.
Og så er det et herk å gre det!Jeg har egentlig bølger/krøller, så det floker seg så innmari. Pleier å ha hårolje i det etter vask, det holder det nogenlunde på plass, men da må jeg ikke våge å gre det :O
Okei. hva må dere betale for frokost da?Her er det ikke fullkost, må betale frokost hver dag, og ta med lunsj 1-2 ggr uka. Står for bleier og ja![]()