Skravletråd

Jeg har faktisk klart å hekle en vott! :eek: til toåringen :p det var amerikansk oppskrift, og med et spesielt garn jeg ikke har, så måtte prøve og feile 4 ganger før jeg fant riktig størrelse. Noe av babytøyet jeg heklet er for smått, er bare tøflene som passer, så tenkte å hekle noe nytt i større str.

Veldig kule frisyrer du har valgt :) hadde gjerne gjort noe lignende selv men har så tynt hår at det ikke gjør ønsket resultat. Og mannen hadde freaket - han foretrekker det langt ><
Det gjør min å :p så spent på hva han sier :D det ble ikke helt så kort da :) men fy så deilig :D

God morgen :D

Der var håret betraktelig kortere :D å det er så herlig :D :D
Nå nytes en salat til frokost :D
Å rumpen pleies etter ett fall på isen :o bah. Ble jo dassbløt for det regner :/ jaja :p

Å rumpen pleies etter ett fall på isen :o bah. Ble jo dassbløt for det regner :/ jaja :p
Ka sa mannen om håret da du kom hjem?

Så herlig. Gratulerer med ny sveis;)

Ånei. Er så kjipt å tryne på isen. Regn vil vi ikke ha. Da blir det mange knall og fall hvertfall ;)

Hjelpes i dag skal vesla være hos bestefaren sin i noen timer på kvelden. Jeg gruer meg selv om jeg vet hun får det helt optimalt. Vi skal ha med oss min ste-søster på Disney on ice, noe vi har gjort siden hun var 5 år. Men Hjelpes vesla skal være borte fra mamma og pappa :O

God morgen! Min tur å være dårlig :o regnet med det ville komme :P

Hva skal dere i dag?

Hjelpes i dag skal vesla være hos bestefaren sin i noen timer på kvelden. Jeg gruer meg selv om jeg vet hun får det helt optimalt. Vi skal ha med oss min ste-søster på Disney on ice, noe vi har gjort siden hun var 5 år. Men Hjelpes vesla skal være borte fra mamma og pappa :O
Det går sikkert helt fint - men skjønner at du gruer deg. Vi skal ikke ha barnevakt før 6. Feb og jeg gruer meg allerede :P

God morgen! Min tur å være dårlig :o regnet med det ville komme :P

Hva skal dere i dag?
Nei uff :( god bedring :(

Her har jeg vert hos frisøren å hos en kompis v sambo med Noen klær fra eBay som var for små til mi :) Ellers så hat jeg ingen planer videre for dagen :) å håper på en stille å rolig dag så jeg kan få pleid denne forsjølelsen min litt :)

Back
Topp