Oi, så fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så fin
Oi, så fin![]()
Så stilig! Søsteren min har satt opp cam ved fuglebrettet da hun synes det er ganske god variasjonIkke sant?jeg har ikke peil på fugler men måtte Google litt hehe syns den var så fin
Heter Sidensvans
![]()
Det er godt det da, at du ikke slo deg noe merJautrolig bok så har jeg bare en bitte liten kul på armen
![]()
Ja det var gretHei
Usj, så kjedelig med bilenhåper det ikke blir alt for dyrt. Kanskje bra du ikke fikk shoppa mer? Hehehe
![]()
God morgen og god lørdag![]()
Her har vesla holdt på en times tid alt og ser ikke ut til å skulle sove med det første![]()
Planer for dagen?
Oioi, så herligGod morgen! Her har lillemor nettopp hatt frokost og ligger å sover så søtt ved siden av meg i senga... Sov fra 00 til 06.30 uten en lyd![]()
Ikke de store planene i dag... Får rydda , vaska klær og vasket over litt gulv kanskje.. Storesøster er ikke helt iform så blir en rolig innedag tenker jeg...
Dere da?
God morgenGod morgen og god lørdag!
I natt var visst min litt mer sulten enn vanlig. Vi la oss 1, spiste først rundt 4, så igjen nå. Trodde jeg skulle lure meg til en dusj, men hører han er urolig.. Ajaj
Fikk d et til! Mannen våknet av at han sprelte sånn, så løp til dusjenGod morgenhatt en sånn natt her også. Mat kl 2 så kl 4 og igjen kl 6. Og da ville hun ikke sove mer. Spist igjen nå og sover litt på meg igjen
![]()
Håper du får lurt deg til en dusj snart da![]()
Deilig å få seg en dusj om morgenen; )Fikk d et til! Mannen våknet av at han sprelte sånn, så løp til dusjen
Ajaj, om de i det minste sovner igjen etterpå, så går det jo at å ta igjen litt søvn.. Han er våken her og![]()
Er det noen bra butikker igjen der da?God kveldhatt en fin dag? I dag har jeg vært på 6 ukers kontroll, vært i byen og titta, utrolig at man aldri finner noe fint når man først skal kjøpe seg klær men alltid finner noe fint når man ikke kan kjøpe, ungene fikk litt nytt iallefall
så klarte vi også og rygge inn i huseier sin bil -.- bilen vår fikk heldigvis mest skade
Liten våken snuppis her ogGod morgen og god lørdag
Her har vesla holdt på en times tid alt og ser ikke ut til å skulle sove med det første
Planer for dagen?
Hehe. Høres ut som en koselig start på lørdagen daLiten våken snuppis her og
Fullt liv...brødrene som fekter med små star WARs sverd rundt her...så gjerne ikke rart hun ikke sovner haha
God morn! Her sov lillemann fra 21.30 til 7.45 uten matEldste stod opp 6.30, men satt bare alene nede med iPaden, så fikk sove til mellomste våkna 7.30
Herlig!
Nå tenkte jeg koke litt egg til frokostMannen har sovemorgen, så vekker han når frokosten er på bordet
Min tur i mårra!
Jada, hehe...Hehe. Høres ut som en koselig start på lørdagen da![]()
Veldig mange fine på tistaEr det noen bra butikker igjen der da?
Har ikke omtrent hele storsenteret lagt ned?
Tista er vel best nå?
Utrolig kjedelig med bilen...hva kommer det på`?
ja, høyer er vel der og...handla 2 bukser der sist jeg var hjemme.Veldig mange fine på tistaellers har du jo cubus og gina på storsenteret men orker aldri og gå opp dit for dem butikkene, men er vel snakk og bowling hall i kjelleren der
vet ikke skjedde etter alt var stengt i går, men helt sikkert alt for mye
bruker og være sånn med den bilen
![]()