Skravletråd

Nei uff :( god bedring :(

Her har jeg vert hos frisøren å hos en kompis v sambo med Noen klær fra eBay som var for små til mi :) Ellers så hat jeg ingen planer videre for dagen :) å håper på en stille å rolig dag så jeg kan få pleid denne forsjølelsen min litt :)

Takk! god bedring til deg også :)

Takk!

Veid i dag, eller noe annet?
Vi var og veide - han er 10uker i morgen og veier 6410!! Det er 600 opp på 15 dager :O

Syntes det var mye, men hs sa kurven så grei ut - fremdeles innafor øvre normal :)

Vi var og veide - han er 10uker i morgen og veier 6410!! Det er 600 opp på 15 dager :O

Syntes det var mye, men hs sa kurven så grei ut - fremdeles innafor øvre normal :)

Stor og god da :D lurer på hva hun her veier :)

God kveld:) hatt en fin dag? I dag har jeg vært på 6 ukers kontroll, vært i byen og titta, utrolig at man aldri finner noe fint når man først skal kjøpe seg klær men alltid finner noe fint når man ikke kan kjøpe, ungene fikk litt nytt iallefall:) så klarte vi også og rygge inn i huseier sin bil -.- bilen vår fikk heldigvis mest skade

God kveld:) hatt en fin dag? I dag har jeg vært på 6 ukers kontroll, vært i byen og titta, utrolig at man aldri finner noe fint når man først skal kjøpe seg klær men alltid finner noe fint når man ikke kan kjøpe, ungene fikk litt nytt iallefall:) så klarte vi også og rygge inn i huseier sin bil -.- bilen vår fikk heldigvis mest skade
Hei :)
Usj, så kjedelig med bilen :( håper det ikke blir alt for dyrt. Kanskje bra du ikke fikk shoppa mer? Hehehe :P

Back
Topp