Skravletråd

Ikke sant? :) jeg har ikke peil på fugler men måtte Google litt hehe syns den var så fin :) Heter Sidensvans :D
Så stilig! Søsteren min har satt opp cam ved fuglebrettet da hun synes det er ganske god variasjon :)

God morgen og god lørdag:)
Her har vesla holdt på en times tid alt og ser ikke ut til å skulle sove med det første ;)

Planer for dagen?

Her har vesla holdt på en times tid alt og ser ikke ut til å skulle sove med det første ;)

Planer for dagen?

God morgen! Her har lillemor nettopp hatt frokost og ligger å sover så søtt ved siden av meg i senga... Sov fra 00 til 06.30 uten en lyd :D

Ikke de store planene i dag... Får rydda , vaska klær og vasket over litt gulv kanskje.. Storesøster er ikke helt iform så blir en rolig innedag tenker jeg...

Dere da?

God morgen! Her har lillemor nettopp hatt frokost og ligger å sover så søtt ved siden av meg i senga... Sov fra 00 til 06.30 uten en lyd :D

Ikke de store planene i dag... Får rydda , vaska klær og vasket over litt gulv kanskje.. Storesøster er ikke helt iform så blir en rolig innedag tenker jeg...

Dere da?
Oioi, så herlig :)
God bedring til storesøster :) koselig med en innedag også :)

Sambo skal spille fotballcup og vesla og jeg skal på bryllupsmesse :)

God morgen og god lørdag!

I natt var visst min litt mer sulten enn vanlig. Vi la oss 1, spiste først rundt 4, så igjen nå. Trodde jeg skulle lure meg til en dusj, men hører han er urolig.. Ajaj

God morgen og god lørdag!

I natt var visst min litt mer sulten enn vanlig. Vi la oss 1, spiste først rundt 4, så igjen nå. Trodde jeg skulle lure meg til en dusj, men hører han er urolig.. Ajaj
God morgen :) hatt en sånn natt her også. Mat kl 2 så kl 4 og igjen kl 6. Og da ville hun ikke sove mer. Spist igjen nå og sover litt på meg igjen:)

Håper du får lurt deg til en dusj snart da:)

God morgen :) hatt en sånn natt her også. Mat kl 2 så kl 4 og igjen kl 6. Og da ville hun ikke sove mer. Spist igjen nå og sover litt på meg igjen:)

Håper du får lurt deg til en dusj snart da:)
Fikk d et til! Mannen våknet av at han sprelte sånn, så løp til dusjen :P

Ajaj, om de i det minste sovner igjen etterpå, så går det jo at å ta igjen litt søvn.. Han er våken her og :P

God morn! Her sov lillemann fra 21.30 til 7.45 uten mat :) Eldste stod opp 6.30, men satt bare alene nede med iPaden, så fikk sove til mellomste våkna 7.30 :) Herlig!

Nå tenkte jeg koke litt egg til frokost :) Mannen har sovemorgen, så vekker han når frokosten er på bordet ;) Min tur i mårra!

God kveld:) hatt en fin dag? I dag har jeg vært på 6 ukers kontroll, vært i byen og titta, utrolig at man aldri finner noe fint når man først skal kjøpe seg klær men alltid finner noe fint når man ikke kan kjøpe, ungene fikk litt nytt iallefall:) så klarte vi også og rygge inn i huseier sin bil -.- bilen vår fikk heldigvis mest skade
Er det noen bra butikker igjen der da?
Har ikke omtrent hele storsenteret lagt ned:P?
Tista er vel best nå:)?

Utrolig kjedelig med bilen...hva kommer det på`?

Planer for dagen?
Liten våken snuppis her og:D
Fullt liv...brødrene som fekter med små star WARs sverd rundt her...så gjerne ikke rart hun ikke sovner haha

po
God morn! Her sov lillemann fra 21.30 til 7.45 uten mat :) Eldste stod opp 6.30, men satt bare alene nede med iPaden, så fikk sove til mellomste våkna 7.30 :) Herlig!

Nå tenkte jeg koke litt egg til frokost :) Mannen har sovemorgen, så vekker han når frokosten er på bordet ;) Min tur i mårra!

Greit å få en morgen hver i helgen.
Her er vi ikke så heldig...:P

Mannen er ute på butikken nå...skal handle inn div så blir det en deilig sen frokost:D

Hehe. Høres ut som en koselig start på lørdagen da:D
Jada, hehe...:P For de i alle fall;) Neida...kjekt de koser seg...men høyt støynivå:P

Skal ellers ut senere på kjøpesenter..hente noen bøker...innom sporten etc. :)
Ellers filmkos og taco senere:D

Er det noen bra butikker igjen der da?
Har ikke omtrent hele storsenteret lagt ned:p?
Tista er vel best nå:)?

Utrolig kjedelig med bilen...hva kommer det på`?
Veldig mange fine på tista:) ellers har du jo cubus og gina på storsenteret men orker aldri og gå opp dit for dem butikkene, men er vel snakk og bowling hall i kjelleren der:) vet ikke skjedde etter alt var stengt i går, men helt sikkert alt for mye :P bruker og være sånn med den bilen :P

Veldig mange fine på tista:) ellers har du jo cubus og gina på storsenteret men orker aldri og gå opp dit for dem butikkene, men er vel snakk og bowling hall i kjelleren der:) vet ikke skjedde etter alt var stengt i går, men helt sikkert alt for mye :p bruker og være sånn med den bilen :p
ja, høyer er vel der og...handla 2 bukser der sist jeg var hjemme.
gina liker jeg godt.
bowling faktisk...artig...husker vi reiste innover for det:p

Back
Topp