Spørs hva jeg lagerOkei. hva må dere betale for frokost da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs hva jeg lagerOkei. hva må dere betale for frokost da?
Det gjør min åVeldig kule frisyrer du har valgthadde gjerne gjort noe lignende selv men har så tynt hår at det ikke gjør ønsket resultat. Og mannen hadde freaket - han foretrekker det langt ><
Ka sa mannen om håret da du kom hjem?God morgen![]()
Der var håret betraktelig kortereå det er så herlig
![]()
![]()
Nå nytes en salat til frokost![]()
Å rumpen pleies etter ett fall på isenbah. Ble jo dassbløt for det regner :/ jaja
![]()
Han er enda på jobbKa sa mannen om håret da du kom hjem?
Tok den samme i går kveld. Merka ingen forskjell i natt. Han lå fortsatt å trykka og stønna og virkelig jobba for å få ut lufta :/Har bare brukt tuppen på ei teskjei siden hun bare har fått innimellom!
Så herlig. Gratulerer med ny sveisGod morgen![]()
Der var håret betraktelig kortereå det er så herlig
![]()
![]()
Nå nytes en salat til frokost![]()
Å rumpen pleies etter ett fall på isenbah. Ble jo dassbløt for det regner :/ jaja
![]()
TakkSå herlig. Gratulerer med ny sveis![]()
Ånei. Er så kjipt å tryne på isen. Regn vil vi ikke ha. Da blir det mange knall og fall hvertfall![]()
Huff og jeg er sååå klønete så jeg faller alltid på isenTakk![]()
Ja det er fælt når været snur slik![]()
D et tror jeg gjerne - og fy så greit det er å vaske håret da, rett inn rett utDet gjør min åså spent på hva han sier
det ble ikke helt så kort da
men fy så deilig
![]()
Det går sikkert helt fint - men skjønner at du gruer deg. Vi skal ikke ha barnevakt før 6. Feb og jeg gruer meg alleredeHjelpes i dag skal vesla være hos bestefaren sin i noen timer på kvelden. Jeg gruer meg selv om jeg vet hun får det helt optimalt. Vi skal ha med oss min ste-søster på Disney on ice, noe vi har gjort siden hun var 5 år. Men Hjelpes vesla skal være borte fra mamma og pappa :O
Hehe. Går nok veldig bra. Og besteforeldrene har gledet seg siden før jul til å ha henneDet går sikkert helt fint - men skjønner at du gruer deg. Vi skal ikke ha barnevakt før 6. Feb og jeg gruer meg allerede![]()
Jeg åHuff og jeg er sååå klønete så jeg faller alltid på isen![]()
Å det er hvertfall en fordel nåD et tror jeg gjerne - og fy så greit det er å vaske håret da, rett inn rett ut![]()
Huff ja det er skummelt med vogn og de småJeg åså det måtte jo bare skje
vare glad for at jeg ikke rev med meg vogna
![]()
Nei uffGod morgen! Min tur å være dårligregnet med det ville komme
Hva skal dere i dag?