oi...fullkost da regner jeg med?3170 betaler vi tror jeg![]()
får dere bleier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oi...fullkost da regner jeg med?3170 betaler vi tror jeg![]()
Vi bruker malt. Nå får hun ca 2 ts i løpet av døgnet. Jeg tenker du kan prøve den frem litt. Men begynn med bare tuppen av en ts feksNoen av dere som gir mme med malt i? Lille her får en flaske på kvelden før han legger seg. Får den av og til etter amming, så litt forskjellig hvor mye han drikker (fra 40-120). Han plages litt med magen, så tenkte å prøve litt malt i flaska, men aner ikke hvor mye jeg skal ha i..
HeheGjorde det selv før vesla kom for ble dritt lei av hår som ikke ville lystre i svangerskapet. Hehe men nå vil jeg ha langt igjen. Haha
JaNår da? i morra?
Koldtborder ikke lett. men hva mat skal dere ha da?
Ja. HeheHehedet vokser fort ut igjen
![]()
Ja man gjør jo heldigvis detJa, blir det altså. Får vel igjen litt på skatten da?Fikk brev om hvor mye jeg betalte i fjor, var litt over 27 000kr. Må se over selvangivelsen
![]()
Heldigvis noen gangerJa. Hehe
oki snitter her. lager du selvKoldtbord![]()
Har klippet meg kort mange ganger og synes det er utrolig stilig med ordentlig sveis, men er noe herk når det kommer i en sånn mellom lengde heheHeldigvis noen ganger![]()
Fullkost ja, varmmat 1 gang i uka og grøt til frokost en gang i uka. På liten har de varm mat hver dag. Får ikke bleier, men kan betale 100kr for å få våtservietter inkl hele året på noen avdelingeroi...fullkost da regner jeg med?
får dere bleier?
Haha ja det er noe dritHar klippet meg kort mange ganger og synes det er utrolig stilig med ordentlig sveis, men er noe herk når det kommer i en sånn mellom lengde hehe
Neioki snitter her. lager du selv
Men det er mye mer å gjøre med kort hår i forhold til sveiserHaha ja det er noe drithehe
ja deilig å kjøpe seg ut av detNeivi bestiller det å
jo mindre jeg trenger å stresse med jo bedre
![]()