Ja, huff.. og bhgregningen har de satt opp og. Passet dårlig altså. Men, men..Ho men likevel :/ det er voldsomt lenge uten pengerå desember er jo en veldig dyr mnd i tillegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, huff.. og bhgregningen har de satt opp og. Passet dårlig altså. Men, men..Ho men likevel :/ det er voldsomt lenge uten pengerå desember er jo en veldig dyr mnd i tillegg
Vondt i hodet bare, hjalp ikke med paracettakk
![]()
Nopehar du/dere bestemt`?
Kl 0900kult ! når har du time?
Ikke santÅå så gøy med forandringalltid spennende med realisasjon fra mannen. Hehe
Igjen?? Det blir jo bare dyrere å dyrere... UffJa, huff.. og bhgregningen har de satt opp og. Passet dårlig altså. Men, men..![]()
Gjorde det selv før vesla kom for ble dritt lei av hår som ikke ville lystre i svangerskapet. Hehe men nå vil jeg ha langt igjen. HahaIkke santhehe
Å det er så deilig å gå fra langt til kort![]()
Ja, samme her..får hjelp om jeg trenger det.Ja, må vel stå for det meste av kaker jeg og ... De fleste er tilreisende... Men det gjør ikke noe, kjekt å bakefår nok god hjelp når de kommer seg hit tenker jeg!
Når da? i morra?Kl 0900![]()
Hva betaler dere?Ja, huff.. og bhgregningen har de satt opp og. Passet dårlig altså. Men, men..![]()
er ikke lett. men hva mat skal dere ha da?Nope![]()
Huffda! Godt du fikk sjekka henne da.. Vært på bekken & barn eller?
Jeppfant låsning i kjeven, så håper når den løsner at hun tar tytten
![]()
2850Hva betaler dere?
Ja, blir det altså. Får vel igjen litt på skatten da?Igjen?? Det blir jo bare dyrere å dyrere... Uff
Takk! Nei, ubehagelig det altså.. Fortsatt vondt. Er migrene, har ikke medisin mot det, burde nok hatt det. Har voltarol stikkpille eller noe mot gallestein (ja, har det ogDet er ikke noe godt! Håper det gir seg snart![]()
ok. 2995 her2850![]()