Skravletråd

Vi hadde fiskeboller på torsdag:D får se litt. Minst mulig styr siden jeg ikke får laget før jeg henter toåringen iallfall.

Spaghetti er veldig kjapt og greit da :) Det kjedelige med fiskeboller er å skrelle de dumme potetene :P

Dusjen var deilig! Men kort :p skulle få kaffebesøk av en kompis, men så kom det noe i veien.. Men fikk nå rydda og ordna litt i hjemmet da... :) så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Får ut på tur når snuppa våkner og har spist...

Enn du, får du hvilt deg litt?
Greit å få rydda litt :P

Jeg spiser frokost og ser Dr. Phil :P
Lille sover (men mye lyder) i vogna si :)

Er det ok vær hos dere i dag? Trilletur er så godt for kropp og sjel :D

Greit å få rydda litt :P

Jeg spiser frokost og ser Dr. Phil :P
Lille sover (men mye lyder) i vogna si :)

Er det ok vær hos dere i dag? Trilletur er så godt for kropp og sjel :D

Hehe, herlig! Lillemor ligger i mageleie.. Beste hun vet.. Men jeg synes det er litt skummelt , så jeg blir sittende å se på henne .. :p lite produktivt men..

Været ser helt fantastisk ut! Sol, lett skydekke, yr sier 4 pluss... Så vi må nok ut å traske litt ja :)

Det har han nok ja :) Kanskje dere kan ta en tur etterpå i stedet :)
Ja det går jo an :)
Ja, vi må ut iløpet av dagen. Er meldt kaldere igjen iti uka, så da kan det bli et par innedager igjen :/

Hvor mye snø har dere fått nå? Litt misunnelig :P

Så greit da:) hehe. Her er det ettervekst så det holder nå:P var heeeelt blond før men det har blitt mørkere.
Samme her. Har alltid vært blond, men blir mørkere med årene :( farger det mørkt nå pga at håret ikke tålte mer bleking/striper.. Men må bli blondine igjen kjenner jeg :D

Lykke til :) får sikkert kjempefint :D

Spaghetti er veldig kjapt og greit da :) Det kjedelige med fiskeboller er å skrelle de dumme potetene :P
Ja det er jo det:-) men jeg glemte å ta opp kjøttdeig:o har masse i fryseren, og det er så dyrt å kjøpe i butikken:P hehe.
Jeg gidder ikke skrelle de før de kokes jeg, det kan de som spiser gjøre selv:P haha

Samme her. Har alltid vært blond, men blir mørkere med årene :( farger det mørkt nå pga at håret ikke tålte mer bleking/striper.. Men må bli blondine igjen kjenner jeg :D

Lykke til :) får sikkert kjempefint :D
Kjipt at det blir mørkt:P jeg får så veldig tydelig ettervekst når det er mørkt så det orker jeg ikke:o også passer jeg bedre lys tror jeg.
Godt å være blondine:D hihi.
Takk, ja håper det:) hvis ikke så vet jeg til nestegang:)

Ja, vi må ut iløpet av dagen. Er meldt kaldere igjen iti uka, så da kan det bli et par innedager igjen :/

Hvor mye snø har dere fått nå? Litt misunnelig :p

Hehe en del :P Har ikke målt, men ser mye ut :P Har ikke vært ute ennå jeg :o

Meldt kaldere her også!!

Hei alle fininger!! Vil ønske alle en strålende dag!

Nå sitter jeg å nyter frokost i fred og ro:D Snuppa sover, besøket reist, mann på jobb og guttungen i barnehagen;)

Fått tømt oppvaskmaskin, satt i ny, småryddet litt, satt på maskin med klær og tatt opp hjemmelagde burgere fra frysen til middag:)

Skal på babykino etterpå og gleder meg masse:D
Så effektiv du har vært da:) ha en fin dag og kos dere på kino:)

Hehe, herlig! Lillemor ligger i mageleie.. Beste hun vet.. Men jeg synes det er litt skummelt , så jeg blir sittende å se på henne .. :p lite produktivt men..

Været ser helt fantastisk ut! Sol, lett skydekke, yr sier 4 pluss... Så vi må nok ut å traske litt ja :)
Går vel bra med mageleie så lenge du er våken og sjekker innimellom :) min blir sinna når vi legger han på magen :P

0 grader og sol her :D litt vind, men det gjør ikke noe ;)

Back
Topp