Vi hadde fiskeboller på torsdagfår se litt. Minst mulig styr siden jeg ikke får laget før jeg henter toåringen iallfall.
Spaghetti er veldig kjapt og greit da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde fiskeboller på torsdagfår se litt. Minst mulig styr siden jeg ikke får laget før jeg henter toåringen iallfall.
Greit å få rydda littDusjen var deilig! Men kortskulle få kaffebesøk av en kompis, men så kom det noe i veien.. Men fikk nå rydda og ordna litt i hjemmet da...
så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Får ut på tur når snuppa våkner og har spist...
Enn du, får du hvilt deg litt?
Så herligGutten min er kjempeglad i grønnsakerspiser heller det enn resten av middagen
![]()
Greit å få rydda litt![]()
Jeg spiser frokost og ser Dr. Phil![]()
Lille sover (men mye lyder) i vogna si![]()
Er det ok vær hos dere i dag? Trilletur er så godt for kropp og sjel![]()
Ja, vi må ut iløpet av dagen. Er meldt kaldere igjen iti uka, så da kan det bli et par innedager igjen :/Det har han nok jaKanskje dere kan ta en tur etterpå i stedet
![]()
Ja det går jo an![]()
På tide med fisk tror jeg.. Har kjempegode seifileter i fryserer, så tror jeg tar opp deMiddag i dag da?![]()
Tenker det var godt med mammatid for storebror ja <3Jeg og toåringen hadde en dag alene på lørdag da vi reiste på badetdet var virkelig fantastisk for både meg og han tror jeg. Vi trengte nok litt ordentlig tid med hverandre
![]()
Samme her. Har alltid vært blond, men blir mørkere med åreneSå greit dahehe. Her er det ettervekst så det holder nå
var heeeelt blond før men det har blitt mørkere.
Hehe det vet jeg ikke om jeg hadde turt på meg selvHar kjøpt meg sånne klips til å kunne klippe selv, men får nå se om jeg faktisk tør å prøve meg på det![]()
Ja det er jo detSpaghetti er veldig kjapt og greit daDet kjedelige med fiskeboller er å skrelle de dumme potetene
![]()
JaSå herlig![]()
Det var nydelig<3 og han har snakka om å reise på badet så lenge så var gøy å kunne ta han med igjenTenker det var godt med mammatid for storebror ja <3
Kjipt at det blir mørktSamme her. Har alltid vært blond, men blir mørkere med årenefarger det mørkt nå pga at håret ikke tålte mer bleking/striper.. Men må bli blondine igjen kjenner jeg
![]()
Lykke tilfår sikkert kjempefint
![]()
Ja, vi må ut iløpet av dagen. Er meldt kaldere igjen iti uka, så da kan det bli et par innedager igjen :/
Hvor mye snø har dere fått nå? Litt misunnelig![]()
Hihi, søtingJaMen kan være vanskelig å få han til å spise middag
hehe. Så tar han alltid en ekstra kokt gulrot når han sier han er mett
![]()
Fisk her også, tenkte fiskebollerPå tide med fisk tror jeg.. Har kjempegode seifileter i fryserer, så tror jeg tar opp de![]()
Hehe det vet jeg ikke om jeg hadde turt på meg selv![]()
Så effektiv du har vært daHei alle fininger!! Vil ønske alle en strålende dag!
Nå sitter jeg å nyter frokost i fred og roSnuppa sover, besøket reist, mann på jobb og guttungen i barnehagen
Fått tømt oppvaskmaskin, satt i ny, småryddet litt, satt på maskin med klær og tatt opp hjemmelagde burgere fra frysen til middag
Skal på babykino etterpå og gleder meg masse![]()
Går vel bra med mageleie så lenge du er våken og sjekker innimellomHehe, herlig! Lillemor ligger i mageleie.. Beste hun vet.. Men jeg synes det er litt skummelt , så jeg blir sittende å se på henne ..lite produktivt men..
Været ser helt fantastisk ut! Sol, lett skydekke, yr sier 4 pluss... Så vi må nok ut å traske litt ja![]()
Kos deg, er så godt å være hos frisørenVar innom frisøren i sta for å få time, og fikk allerede i dagskal ha med vesla så er litt spent
hehe