Skravletråd

Hei alle fininger!! Vil ønske alle en strålende dag!

Nå sitter jeg å nyter frokost i fred og ro:D Snuppa sover, besøket reist, mann på jobb og guttungen i barnehagen;)

Fått tømt oppvaskmaskin, satt i ny, småryddet litt, satt på maskin med klær og tatt opp hjemmelagde burgere fra frysen til middag:)

Skal på babykino etterpå og gleder meg masse:D

Nå sitter jeg å nyter frokost i fred og ro:D Snuppa sover, besøket reist, mann på jobb og guttungen i barnehagen;)

Fått tømt oppvaskmaskin, satt i ny, småryddet litt, satt på maskin med klær og tatt opp hjemmelagde burgere fra frysen til middag:)

God morgen! Flink du har vært da :) Hva skal dere se?

Her har snuppa sovet kjempegodt :D Sovnet på meg rundt halv 8 og sov i egen seng uten mat fra 23-06.15, over til meg og fikk en pupp og tok den andre 8 eller noe.. LITT spreng da :o :o :o Hun sover fremdeles :)
Har storebror hjemme i dag, men virker veldig mye bedre.. Kjeder seg :P

Ajaj, aldri enkelt å vite med den gulpingen.. Hadde en periode hvor mye kom opp, ble til at jeg har håndkle i sengen, som vi begge sov på...

Får håpe dere får sove litt ila dagen!
Ble mange klesskift og skift på senga ;) vi fikk oss litt ekstra søvn nå på morgenen heldigvis :)

Hei hei :)

Godt å være litt alene?
Hjemmelagde burgere er skikkelig nam :D en av mine favoritter :D

Kos deg på kino :) må sjekke muligheten for det her også :)

Her har snuppa sovet kjempegodt :D Sovnet på meg rundt halv 8 og sov i egen seng uten mat fra 23-06.15, over til meg og fikk en pupp og tok den andre 8 eller noe.. LITT spreng da :o :o :o Hun sover fremdeles :)
Har storebror hjemme i dag, men virker veldig mye bedre.. Kjeder seg :P
Så deilig :D utenom sprengen da ;)

Så bra han føler seg bedre :) å kjede seg er et godt tegn :D

Så deilig :D utenom sprengen da ;)

Så bra han føler seg bedre :) å kjede seg er et godt tegn :D
Ikke sant :P Skravla går hehe..

Ja det var veeeeldig deilig :D Heldig med sovingen på hun her, håper det fortsetter sånn :)

Hva skal dere i dag?

Back
Topp