Ja jaggu!Det tror jeg på! Snøkaos når det kommer så mye på én gang![]()
De ble til sammen 2 t forsinka for de skulle videre med tog eter fly...så syns litt synd på mamma som skulle på dagvakt i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jaggu!Det tror jeg på! Snøkaos når det kommer så mye på én gang![]()
Uffda! En slitsom dag sikkertSå da rakk de ikke toget de skulle med heller , så da var de ikke hjemme før over midnatt i går![]()
Hei alle fininger!! Vil ønske alle en strålende dag!
Nå sitter jeg å nyter frokost i fred og roSnuppa sover, besøket reist, mann på jobb og guttungen i barnehagen
Fått tømt oppvaskmaskin, satt i ny, småryddet litt, satt på maskin med klær og tatt opp hjemmelagde burgere fra frysen til middag
Skal på babykino etterpå og gleder meg masse![]()
Ja det tror jegUffda! En slitsom dag sikkert![]()
En mann ved navn oveGod morgen! Flink du har vært daHva skal dere se?
Ble mange klesskift og skift på sengaAjaj, aldri enkelt å vite med den gulpingen.. Hadde en periode hvor mye kom opp, ble til at jeg har håndkle i sengen, som vi begge sov på...
Får håpe dere får sove litt ila dagen!
Samme her!God morgen! Her har vi og vært mye våkne... Skikkelig trøtt, så nå må jeg ha en god dusj... Men så godt og varmt under dyna...
Hehe, det er santHuff så leit han gikk glipp av det
Tenke pos. verre visst det var fødsel![]()
Dere får kose dere på babykinoEn mann ved navn ove![]()
Hehe, kan tenke meg detBle mange klesskift og skift på sengavi fikk oss litt ekstra søvn nå på morgenen heldigvis
![]()
Hei heiHei alle fininger!! Vil ønske alle en strålende dag!
Nå sitter jeg å nyter frokost i fred og roSnuppa sover, besøket reist, mann på jobb og guttungen i barnehagen
Fått tømt oppvaskmaskin, satt i ny, småryddet litt, satt på maskin med klær og tatt opp hjemmelagde burgere fra frysen til middag
Skal på babykino etterpå og gleder meg masse![]()
Så deiligHer har snuppa sovet kjempegodtSovnet på meg rundt halv 8 og sov i egen seng uten mat fra 23-06.15, over til meg og fikk en pupp og tok den andre 8 eller noe.. LITT spreng da
![]()
![]()
Hun sover fremdeles
![]()
Har storebror hjemme i dag, men virker veldig mye bedre.. Kjeder seg![]()
Lengter litt hjem når jeg leser om all snøenDet snør og snør![]()
Ikke santSå deiligutenom sprengen da
Så bra han føler seg bedreå kjede seg er et godt tegn
![]()
Er det ikke snø der dere er?Lengter litt hjem når jeg leser om all snøen![]()
Nope.. Eller det er et tynt lag ute, men ikke vært noe snøfall her.. Kommer vel etter vi har reistEr det ikke snø der dere er?![]()
Nope.. Eller det er et tynt lag ute, men ikke vært noe snøfall her.. Kommer vel etter vi har reist![]()