Huff så kjedeligHvem som er syk?
Riktig god bedring
Snø er koselig
Bare bra her![]()
Takk! Lillegutt først men han er bra igjen, storebror og mannen som er dårlig nå..
Jepp kos med snø men voldsomt så mye vi skulle få da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så kjedeligHvem som er syk?
Riktig god bedring
Snø er koselig
Bare bra her![]()
Da er de ganske like i alder da. 9 uker til tirsdagsååå herlig <3 gleder meg til det kommer ordentlig her også
![]()
Får håpe han tar etter deg da,Nei, den ser jeghva liker lillegutt da? Jeg er spent på hvordan lille her blir.. Sambo er litt kresen i matveien, men jeg smaker på alt og spiser det meste
![]()
Like optimistisk hver kveldJa utrolig hvor bra man takler zombie tilværelsen![]()
Ja, håper detFår håpe han tar etter deg da,![]()
Huff kjipt. Håpe alle er snart friske igjenTakk! Lillegutt først men han er bra igjen, storebror og mannen som er dårlig nå..
Jepp kos med snø men voldsomt så mye vi skulle få da![]()
Han våkner for puppLike optimistisk hver kveldhadde jo et par netter der vi fikk 3 - 3 1/2 times søvn!
JaHan våkner for pupp?
Er greit å la dem smake på det meste tidlig tenker jeg?Ja, håper detspes med tanke på grønnsaker
![]()
Ja, tror det er lurtEr greit å la dem smake på det meste tidlig tenker jeg?
Huff kjipt. Håpe alle er snart friske igjen
Hehe sååå mye assa?
ja det gjør vi nokHåper likevel dere får sove godt når han først sovner da
Her har han sovet til nåe kanskje litt verre for min del, madrassen er altfor myk og kjenner at jeg kommer til å ha en rar rygg når jeg må ut av den
![]()

Håper likevel dere får sove godt når han først sovner da
ja det tror jegføles som man våkner fra koma på morgenene:O men de siste dagene har jeg ammet og så lagt oss for å sove etterpå . det har hjulpet mye
Litt for myk madrass er ikke så behagelig nei![]()
Hei dere søtinger
Går det bra?
Flyet til min familie var visst forsinket 1t pga. snø på GardemoenRimelig mye ja
Takk takk![]()
Da høres sofa digg ut jaDet snør og vi er støle og slitne hele gjengen etter å ja hjulpet svigers å flytte i helgen, så sofa resten av kvelden![]()
Ååå ikke snakk om snø på Gardermoen.. Sambo gikk glipp av tidlig UL da flyet fra Flesland ble innstilt pga snø i Oslo.. :/ (ble 20 timer forsinket)Flyet til min familie var visst forsinket 1t pga. snø på Gardemoen![]()
Å ja det kan jeg tenke meg!!Flyet til min familie var visst forsinket 1t pga. snø på Gardemoen![]()
Flyet til min familie var visst forsinket 1t pga. snø på Gardemoen![]()
Ja det er nok mye opp og ned. Men blir også lett påvirket av andre - niesen min spiser ikke sopp fordi hun har hørt at faren ikke liker det; spiste det når hun var litenJa, tror det er lurtog å ha en positiv innstilling
men de fleste barn er vel litt av og på ift mat.. Det som er nam en uke er æsj den neste
![]()
Ajaj, alltid kjedelig når man sitter fast pga snø :OÅåå ikke snakk om snø på Gardermoen.. Sambo gikk glipp av tidlig UL da flyet fra Flesland ble innstilt pga snø i Oslo.. :/ (ble 20 timer forsinket)