Vereri90
Glad i forumet
ÅåhPå dagtid er det kos jamen lillegutt begynner å bli storegutt og sover ikke så mye på meg og pappan på dagtid lengre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅåhPå dagtid er det kos jamen lillegutt begynner å bli storegutt og sover ikke så mye på meg og pappan på dagtid lengre
![]()
Det håper jeg virkelig ikke hahaNoen som venter ny baby da? Kom bare til å tenke på det![]()
Det er jo detHihi, kos det og <3
Hei dere søtinger
Går det bra?
Koser i våken tilstand daÅåhhåper vesla forblir glad i kos
hun er fremdeles kosegris hvertfall
![]()
HeiaHei dere søtinger
Går det bra?
Koser oss og ser ski på TVHer går det i etthva gjør dere på
?
Det er kosKoser i våken tilstand daog veldig gla i å prate
![]()
Smelter litt når han ser på meg og bryter ut i deeet gliset ja <3 er din gammel nå?Det er koser så koselig i den alderen hun er nå. Skjer så mye hver dag og man har ett samspill
er helt betatt av dette lille nurket mitt <3
Smelter litt når han ser på meg og bryter ut i deeet gliset ja <3 er din gammel nå?
Huff så kjedeligHei! Mye sykdom her så bursdagshelgen er utsatt til neste helg. Litt kjedelig, men men
Ellers snør det voldsomt!!
Bra hos dere?
Hehe ...ja...blir vel sånn...lite søvn?Heiaalt bra her
trøtt som vanlig
![]()
Det står på i bakgrunnen her ogsåKoser oss og ser ski på TV![]()
Vært latter et par ganger herHun er 2 mnd i dag <3 så prater masse og smiler til den store gullmedaljenventer på første latter. Har antydninger til det
![]()
Hvor gammel er din?
Som vanligHehe ...ja...blir vel sånn...lite søvn?![]()
Da er de ganske like i alder da. 9 uker til tirsdagVært latter et par ganger herså søtt <3 han var 9 uker på fredag (født 6.11)
Ja utrolig hvor bra man takler zombie tilværelsenSom vanligbare et par timer sammenhengende søvn i gangen.. Men går bra
![]()