Skravletråd

Det er godt da :D vi har litt forskjellig men gidder ikke lage noe fancy når bare jeg og lillegutt spiser omtrent :P
Nei, den ser jeg :) hva liker lillegutt da? Jeg er spent på hvordan lille her blir.. Sambo er litt kresen i matveien, men jeg smaker på alt og spiser det meste :P

Det var veldig deilig:) har hele veien sovet bra om det ikke har vært noe. Men godt med litt mer enn 2-3 timer mellom måltidene om natta. Også at hun sovner i sin seng igjen etter mat:)
Vi har MAKS 3 timer mellom amming her :/ som betyr 2 - 2/12 times sammenhengende søvn.. Håper det gir seg snart ;) heldigvis sover han i senga si da :D

Vi har MAKS 3 timer mellom amming her :/ som betyr 2 - 2/12 times sammenhengende søvn.. Håper det gir seg snart ;) heldigvis sover han i senga si da :D

Det kommer seg nok etterhvert;) godt at han sover i egen seng da. Selv sover jeg bedre med vesla I din seng og ikke vår :)

Jeg skal ikke klage , for vi har ei som har sovet bra stort sett hele tiden med mindre det har vært noe som plager henne. Men godt at det er mer enn 2-3 timers intervaller :)

Sover stort sett bra her og heldigvis :) kan være litt vanskelig å få henne til å sovne noen ganger bare

Nei, den ser jeg :) hva liker lillegutt da? Jeg er spent på hvordan lille her blir.. Sambo er litt kresen i matveien, men jeg smaker på alt og spiser det meste :P

Han liker det meste egentlig.. Jeg og :P storebror er mer kresen men nå spiser han egentlig alt, bare mindre av det han ikke er så glad i :P
Kunne kanskje laget pannekaker :P eller karbonader.. Hmmm :)

Han liker det meste egentlig.. Jeg og :P storebror er mer kresen men nå spiser han egentlig alt, bare mindre av det han ikke er så glad i :P
Kunne kanskje laget pannekaker :P eller karbonader.. Hmmm :)
Godt begge deler :D hvilket tilbehør?

Back
Topp