Åå, hørtes deilig utI natt sovnet ikke vesla før kl 1, men hun sov til 06.30 og spiste og sov videre til 9.30det var så deilig
pappaen derimot sover enda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, hørtes deilig utI natt sovnet ikke vesla før kl 1, men hun sov til 06.30 og spiste og sov videre til 9.30det var så deilig
pappaen derimot sover enda
![]()
Ja det betyr mye![]()
Det er godt daBra det er bedring![]()
Sambo har tatt opp koteletter ser jeg![]()
Åå, hørtes deilig ut![]()
Nei, den ser jegDet er godt davi har litt forskjellig men gidder ikke lage noe fancy når bare jeg og lillegutt spiser omtrent
![]()
Vi har MAKS 3 timer mellom amming her :/ som betyr 2 - 2/12 times sammenhengende søvn.. Håper det gir seg snartDet var veldig deilighar hele veien sovet bra om det ikke har vært noe. Men godt med litt mer enn 2-3 timer mellom måltidene om natta. Også at hun sovner i sin seng igjen etter mat
![]()
Vi har MAKS 3 timer mellom amming her :/ som betyr 2 - 2/12 times sammenhengende søvn.. Håper det gir seg snartheldigvis sover han i senga si da
![]()
Jeg skal ikke klage , for vi har ei som har sovet bra stort sett hele tiden med mindre det har vært noe som plager henne. Men godt at det er mer enn 2-3 timers intervaller![]()
Det er godtSover stort sett bra her og heldigviskan være litt vanskelig å få henne til å sovne noen ganger bare
Nei, den ser jeghva liker lillegutt da? Jeg er spent på hvordan lille her blir.. Sambo er litt kresen i matveien, men jeg smaker på alt og spiser det meste
![]()
Jeg sover også mye bedre når han ligger aleneDet kommer seg nok etterhvertgodt at han sover i egen seng da. Selv sover jeg bedre med vesla I din seng og ikke vår
![]()
Godt begge delerHan liker det meste egentlig.. Jeg ogstorebror er mer kresen men nå spiser han egentlig alt, bare mindre av det han ikke er så glad i
Kunne kanskje laget pannekakereller karbonader.. Hmmm
![]()
Man får håpe detJeg sover også mye bedre når han ligger alenehåper det holder seg sånn
![]()
Blir pannekakerGodt begge delerhvilket tilbehør?
Jeg sover også mye bedre når han ligger alenehåper det holder seg sånn
![]()
Sukker, blåbærsyltetøy og baconBlir pannekakervi har med bacon og rørte jordbær mmm
hva pleier dere ha på?
De har jo behov for litt ekstra mamma/pappa-kos innimellom <3Man får håpe dethender hun sover på en av oss innimellom og da er man så mye mindre uthvilt etterpå
![]()
Hihi, kos det og <3Jeg og egentlig men de siste to nettene har jeg vært så trøtt så da har hun bare ligget hos meg hele natta![]()
JaDe har jo behov for litt ekstra mamma/pappa-kos innimellom <3
På dagtid er det kos jaJamen er veldig kos å sove med henne også. Hun sovner ofte på meg på dagen og da kan hun ligge lenge
![]()