Ingenting spesieltPlaner i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingenting spesieltPlaner i dag da?
Åå koselig![]()
![]()
Ikke helt bra, men bedre enn i gårIngenting spesielthvordan er formen hos dere?
Åh så godt at det gikk så fint![]()
Så bra![]()
kos dere masse på besøk
![]()
Hadde sett for meg at han skulle gråte på flyet, men vet ikke om han fikk med seg at vi lettet engang. Åpnet så vidt øynene når vi traff bakkenSå godt å høre at alt har gått så fint![]()
Planer i dag da?
Greit å slappe litt av da jaGod morgenhva skal dere i dag?
Vi skal bare slappe av hjemmekjempetrøtt.. Opp ca hver 2. time i natt. Var vel en runde med 2 1/2 time.. Jeeii
![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen og god søndag alle sammen ^-^
Planen i dag var å besøke ei venninne, men det er speilblankt veger her så jeg tar ikke med vesla i bilså da nyter vi dagen hjemme
driver å ordner litt i hjemmet og pusser opp noen gamle møbler og slikt så da blir det å fortsette med det
![]()
Dere da?
I natt sovnet ikke vesla før kl 1, men hun sov til 06.30 og spiste og sov videre til 9.30det var så deilig
pappaen derimot sover enda
![]()
Nei da er det vel bedre å holde seg hjemme![]()
Her laver det ned.. Mannen er ute å måker. Storebror er syk og mannen er heller ikke frisk egentlig. Skulle hatt selskap i dag for storebror men har utsatt til neste helg pga sykdom![]()
Deilig jaher sov hun også godt
![]()
Ou, ja det kan det bli ja :OBlir veldig pentmen gruer meg litt til ut å trille med søskenvogn i morgen, kan bli tungt
![]()
Bra det er bedringIkke helt bra, men bedre enn i går![]()
Mannen er ute og måker![]()
Middag i dag da?
Takk for detSå synd med sykdommasse god bedring til storebror og mannen
![]()
Ja det betyr myeVeldig godt at nattesøvnen begynner å komme mer på plass![]()
Sov litt ekstra nåGreit å slappe litt av da jakanskje få tatt deg en lur i ettermiddag?
Vi skal visst få besøkveldig mange her som har lyst til å hilse på "sjarmpølsa"
![]()