Skravletråd

Huff så kjedelig:( Hvem som er syk?:( Riktig god bedring:):)

Snø er koselig:)

Bare bra her:):)

Takk! Lillegutt først men han er bra igjen, storebror og mannen som er dårlig nå..

Jepp kos med snø men voldsomt så mye vi skulle få da :P

Takk! Lillegutt først men han er bra igjen, storebror og mannen som er dårlig nå..

Jepp kos med snø men voldsomt så mye vi skulle få da :p
Huff kjipt. Håpe alle er snart friske igjen:)

Hehe sååå mye assa?

Håper likevel dere får sove godt når han først sovner da :)

Her har han sovet til nå :) e kanskje litt verre for min del, madrassen er altfor myk og kjenner at jeg kommer til å ha en rar rygg når jeg må ut av den :p
ja det gjør vi nok :happy:
Håper likevel dere får sove godt når han først sovner da :)

ja det tror jeg :) føles som man våkner fra koma på morgenene:O men de siste dagene har jeg ammet og så lagt oss for å sove etterpå . det har hjulpet mye:happy:

Litt for myk madrass er ikke så behagelig nei :wtf:

Det snør og vi er støle og slitne hele gjengen etter å ja hjulpet svigers å flytte i helgen, så sofa resten av kvelden :D
Da høres sofa digg ut ja:D ¨
Kjenner jeg er sliten selv etter besøker og masse som har skjedd...og enda en ny travel uke...jaja...kjekt også da:D

Ja, tror det er lurt :) og å ha en positiv innstilling :D men de fleste barn er vel litt av og på ift mat.. Det som er nam en uke er æsj den neste ;)
Ja det er nok mye opp og ned. Men blir også lett påvirket av andre - niesen min spiser ikke sopp fordi hun har hørt at faren ikke liker det; spiste det når hun var liten :P

Ååå ikke snakk om snø på Gardermoen.. Sambo gikk glipp av tidlig UL da flyet fra Flesland ble innstilt pga snø i Oslo.. :/ (ble 20 timer forsinket)
Ajaj, alltid kjedelig når man sitter fast pga snø :O

Fint (å se på), men kjedelig

Back
Topp