Skravletråd

Ikke sant :P Skravla går hehe..

Ja det var veeeeldig deilig :D Heldig med sovingen på hun her, håper det fortsetter sånn :)

Hva skal dere i dag?
Håper å få en sånn natt innimellom her også.. :P

Akk nå frister det mest å bare være hjemme. Men hvis jeg gidder etterhvert, så drar vi på helsestasjonen og veier :D

Håper å få en sånn natt innimellom her også.. :p

Akk nå frister det mest å bare være hjemme. Men hvis jeg gidder etterhvert, så drar vi på helsestasjonen og veier :D

Det skjønner jeg, håper det! :)

Jaaa vet ikke om vi blir hjemme i dag eller om vi triller og henter lillegutt... Er bare -1 så hadde vært deilig å komme seg litt ut! har vært inne i dagesvis :o men da må storebror være alene hjemme.. Vet ikke om jeg er helt komfortabel med det..

Det skjønner jeg, håper det! :)

Jaaa vet ikke om vi blir hjemme i dag eller om vi triller og henter lillegutt... Er bare -1 så hadde vært deilig å komme seg litt ut! har vært inne i dagesvis :o men da må storebror være alene hjemme.. Vet ikke om jeg er helt komfortabel med det..
Mildere her også i dag :) skulle egentlig trille litt i sted, men lille sovna da jeg la han ned etter amminga, så vil ikke vekke han med påkledning :P har vel litt søvn å ta igjen han også ;)

Hmm.. Blir vel litt lang tur for storebror å bli med og hente også :) kanskje du kan ta en ettermiddagstur? Vi var ute å gikk i sju tiden i går kveld :) kjempedeilig :)

Samme her!
Håper dusjen var god :D får du sovet litt ekstra i dag?

Dusjen var deilig! Men kort :p skulle få kaffebesøk av en kompis, men så kom det noe i veien.. Men fikk nå rydda og ordna litt i hjemmet da... :) så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Får ut på tur når snuppa våkner og har spist...

Enn du, får du hvilt deg litt?

Mildere her også i dag :) skulle egentlig trille litt i sted, men lille sovna da jeg la han ned etter amminga, så vil ikke vekke han med påkledning :p har vel litt søvn å ta igjen han også ;)

Hmm.. Blir vel litt lang tur for storebror å bli med og hente også :) kanskje du kan ta en ettermiddagstur? Vi var ute å gikk i sju tiden i går kveld :) kjempedeilig :)

Det har han nok ja :) Kanskje dere kan ta en tur etterpå i stedet :)
Ja det går jo an :)

Jeg og toåringen hadde en dag alene på lørdag da vi reiste på badet:) det var virkelig fantastisk for både meg og han tror jeg. Vi trengte nok litt ordentlig tid med hverandre:)

Jeg og toåringen hadde en dag alene på lørdag da vi reiste på badet:) det var virkelig fantastisk for både meg og han tror jeg. Vi trengte nok litt ordentlig tid med hverandre:)

Så koselig :) Det kan jeg tenke meg ja. Jeg koser masse masse med lillegutt når mannen er hjemme, ikke så lett alltid når jeg er alene med de to små

Så koselig :) Det kan jeg tenke meg ja. Jeg koser masse masse med lillegutt når mannen er hjemme, ikke så lett alltid når jeg er alene med de to små
Ja ikke sant:) det blir liksom alltid at mannen tar med seg han mens jeg tar minste, så det var godt å ut av huset så han fikk full oppmerksomhet. Men tror mannen syns det var litt styrete å ha henne alene:P hehe. Men flink var han:)

Så greit da:) hehe. Her er det ettervekst så det holder nå:p var heeeelt blond før men det har blitt mørkere.

Har kjøpt meg sånne klips til å kunne klippe selv, men får nå se om jeg faktisk tør å prøve meg på det :P

Back
Topp