Går vel bra med mageleie så lenge du er våken og sjekker innimellommin blir sinna når vi legger han på magen
![]()
0 grader og sol herlitt vind, men det gjør ikke noe
![]()
Går vel fint ja.. Bare litt hysterisk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går vel bra med mageleie så lenge du er våken og sjekker innimellommin blir sinna når vi legger han på magen
![]()
0 grader og sol herlitt vind, men det gjør ikke noe
![]()
Jeg passer også bedre lysKjipt at det blir mørktjeg får så veldig tydelig ettervekst når det er mørkt så det orker jeg ikke
også passer jeg bedre lys tror jeg.
Godt å være blondinehihi.
Takk, ja håper dethvis ikke så vet jeg til nestegang
![]()
Ja det er jo detmen jeg glemte å ta opp kjøttdeig
har masse i fryseren, og det er så dyrt å kjøpe i butikken
hehe.
Jeg gidder ikke skrelle de før de kokes jeg, det kan de som spiser gjøre selvhaha
Ikke snakk om en meter liksom?Hehe en delHar ikke målt, men ser mye ut
Har ikke vært ute ennå jeg
![]()
Meldt kaldere her også!!
føles sånn, men det er sikkert ikke detIkke snakk om en meter liksom?![]()
Ja det er jo detmen jeg glemte å ta opp kjøttdeig
har masse i fryseren, og det er så dyrt å kjøpe i butikken
hehe.
Jeg gidder ikke skrelle de før de kokes jeg, det kan de som spiser gjøre selvhaha
potetene?Legg de i kaldt vann![]()
Heheføles sånn, men det er sikkert ikke det![]()
Hmm.. Ingenting som tar de?Sliter med ullus på orkideenhar så lyst å bli kvitt de for den er så fin! men umulig å få alle vekk virker det som..
Hmm.. Ingenting som tar de?
Hehe søtingSøte lillegutt <3 sitter i fanget mitt og presser og presser helt til han begynner å hostehan ble skikkelig overrasket selv
![]()
Du får googleVet ikke helt, har bare prøvd å vaske de av.. Kanskje man må sprøyte med noe ?!
Du får googlefinnes sikkert noe kjærringråd
![]()
Hehe. SøtingSøte lillegutt <3 sitter i fanget mitt og presser og presser helt til han begynner å hostehan ble skikkelig overrasket selv
![]()
Takk, ja det er deiligKos deg, er så godt å være hos frisøren![]()
Åå så kjedeligJeg passer også bedre lysmen noe skjedde med håret i fjor.. Det begynte å knekke av :O så måtte skikkelig behandling og null kjemikalier til en periode.. Ikke gøy
![]()
Er vel lettere med liten baby hos frisør, enn når de blir større og mer aktive![]()
Ja kan gjøre dettin i micro?
hehe lurt![]()