Skravletråd

Går vel bra med mageleie så lenge du er våken og sjekker innimellom :) min blir sinna når vi legger han på magen :P

0 grader og sol her :D litt vind, men det gjør ikke noe ;)

Går vel fint ja.. Bare litt hysterisk.. :p mannen hadde lagt henne på magen på sofan her , og hun sov så godt! Så nå blir ofte de her dagsduppene på magen i sofan.. Sover gjerne 2-3 timer da :o

Kjipt at det blir mørkt:P jeg får så veldig tydelig ettervekst når det er mørkt så det orker jeg ikke:o også passer jeg bedre lys tror jeg.
Godt å være blondine:D hihi.
Takk, ja håper det:) hvis ikke så vet jeg til nestegang:)
Jeg passer også bedre lys :) men noe skjedde med håret i fjor.. Det begynte å knekke av :O så måtte skikkelig behandling og null kjemikalier til en periode.. Ikke gøy ;)

Er vel lettere med liten baby hos frisør, enn når de blir større og mer aktive :P

Ja det er jo det:) men jeg glemte å ta opp kjøttdeig:eek: har masse i fryseren, og det er så dyrt å kjøpe i butikken:p hehe.
Jeg gidder ikke skrelle de før de kokes jeg, det kan de som spiser gjøre selv:p haha

tin i micro?

hehe lurt :P

Sliter med ullus på orkideen :o har så lyst å bli kvitt de for den er så fin! men umulig å få alle vekk virker det som..

Søte lillegutt <3 sitter i fanget mitt og presser og presser helt til han begynner å hoste :D han ble skikkelig overrasket selv :P

Jeg passer også bedre lys :) men noe skjedde med håret i fjor.. Det begynte å knekke av :O så måtte skikkelig behandling og null kjemikalier til en periode.. Ikke gøy ;)

Er vel lettere med liten baby hos frisør, enn når de blir større og mer aktive :P
Åå så kjedelig:o greit å pleie håret ordentlig da ja.
Sant! Hehe. Hadde aldri med storebror til frisør, hadde alltid barnevakt. Hun har vært våken til nå, men virker å sovne nå:) og jeg sitter med farge i håret og en kakao:D

Back
Topp