Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiner det i kaldt vann?Legg de i kaldt vann![]()
så moroFytti for noen hektiske dagerikke fått vert skikkelig innom her jo
bare innom å ser kjapt av IG til
Endte opp med å kjøpe masse nye møbler på lørdagTV benk, høy skjenk , vetrineskap og stue bord. Så jeg har opprydding å sammen skruing å gjøre
gøy men travelt
Hehe
![]()
Planer om store endringer eller bare vedlikehold?Takk, ja det er deilig![]()
Åå det er kjedeligSliter med ullus på orkideenhar så lyst å bli kvitt de for den er så fin! men umulig å få alle vekk virker det som..
Håpet du hadde et potet-skrelle-triks![]()
Tiner det i kaldt vann?![]()
Har du ikke sett den filmen der noen har en drill med en slags kost på, og en bøtte med vann og poteter? De ble skrelt rimelig fortHåpet du hadde et potet-skrelle-triks![]()
Det er litt derfor at mamma byttet ut poteter med macaroni - vokst ppp med detSpaghetti er veldig kjapt og greit daDet kjedelige med fiskeboller er å skrelle de dumme potetene
![]()
Åå det er kjedeligjeg heiv min da den fikk det
![]()
hehe jo! og jeg gikk kokk på vgs, der hadde vi potetskrellemaskinHar du ikke sett den filmen der noen har en drill med en slags kost på, og en bøtte med vann og poteter? De ble skrelt rimelig forthaha
fiskeboller med makaroni?Det er litt derfor at mamma byttet ut poteter med macaroni - vokst ppp med det
Mannen er ikke helt fan, men er med på at det er annen hver gang![]()
Etterlengtet vedlikeholdPlaner om store endringer eller bare vedlikehold?
Så lurt, det kan jeg testeJupp!
Åå så kjedeligja jeg hadde tre og har hevet to! så den går vel den veien denne og dahadde hatt to av de i en evighet også fikk vi en til som tydeligvis hadde disse fjottene på seg og da fikk alle det :/
Hehe så greit dahehe jo! og jeg gikk kokk på vgs, der hadde vi potetskrellemaskin![]()
Det trengs her ogsåEtterlengtet vedlikeholdhehe
Åå så kjedelighadde også denne lenge. Men plutselig så jeg at den var full av de, så hvor lenge de har vært der vet jeg ikke
![]()