Skravletråd

Fytti for noen hektiske dager :) ikke fått vert skikkelig innom her jo :o bare innom å ser kjapt av IG til :o

Endte opp med å kjøpe masse nye møbler på lørdag :p TV benk, høy skjenk , vetrineskap og stue bord. Så jeg har opprydding å sammen skruing å gjøre :p gøy men travelt :p Hehe :p

Fytti for noen hektiske dager :) ikke fått vert skikkelig innom her jo :eek: bare innom å ser kjapt av IG til :eek:

Endte opp med å kjøpe masse nye møbler på lørdag :p TV benk, høy skjenk , vetrineskap og stue bord. Så jeg har opprydding å sammen skruing å gjøre :p gøy men travelt :p Hehe :p
så moro :D får helt ny stue dere da :P

Spaghetti er veldig kjapt og greit da :) Det kjedelige med fiskeboller er å skrelle de dumme potetene :P
Det er litt derfor at mamma byttet ut poteter med macaroni - vokst ppp med det :)

Mannen er ikke helt fan, men er med på at det er annen hver gang :)

Åå det er kjedelig:eek: jeg heiv min da den fikk det:(

ja jeg hadde tre og har hevet to! så den går vel den veien denne og da :o hadde hatt to av de i en evighet også fikk vi en til som tydeligvis hadde disse fjottene på seg og da fikk alle det :/

ja jeg hadde tre og har hevet to! så den går vel den veien denne og da :o hadde hatt to av de i en evighet også fikk vi en til som tydeligvis hadde disse fjottene på seg og da fikk alle det :/
Åå så kjedelig:( hadde også denne lenge. Men plutselig så jeg at den var full av de, så hvor lenge de har vært der vet jeg ikke:o

Åå så kjedelig:( hadde også denne lenge. Men plutselig så jeg at den var full av de, så hvor lenge de har vært der vet jeg ikke:eek:

Skikkelig kjedelig.. Ser ut som man kan bruke et plantevernmiddel som heter Provado.. Så blir enten det eller søpla :P

Har deres små begynt å le? Ikke her ennå :) smiler mye da :D

Back
Topp