Utviklingssprang? Min har også vært sånn.Fikk en liten halvtimefår ikke legge han fra meg å han har vare korte dupper
stakars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utviklingssprang? Min har også vært sånn.Fikk en liten halvtimefår ikke legge han fra meg å han har vare korte dupper
stakars
Gleder meg til å få 6 timer søvn! Forhåpentligvis ikke mange mnd tilNår han endelig sovnet, så sov han godt (og jeg med) - fra 1 til 7, skal ikke klage
Han fikk flaske nå, og ser ut til å ha sovnet. Cue rydding
Mannen har ordnet med alt i det siste, laget mat, ryddet og vasket. I går gikk det 4 maskiner med klær og håndklær. Hadde vært litt greit at han slapp å komme hjem til kaoshus
Huff, er han så urolig? Hva med å kjøre en tur så han finner den tunge søvnen?Fikk en liten halvtimefår ikke legge han fra meg å han har vare korte dupper
stakars
Ja, lillegutt sover i vogna si og jeg spiser frokostGod morgenhar dere en fin formiddag?
God morgenGod morgen alle og god fredag![]()
God morgen til deg også.God morgenhar dere en fin formiddag?
Ikke så greit med denna vinterenVi sliter også litt med å holde varmen![]()
Ja, lillegutt sover i vogna si og jeg spiser frokost![]()
Dere?
God morgen til deg også.
Her koser vi oss og vesla ser ut til å sovne snart![]()
Har du en fin formiddag da?![]()
Kan bli for mye og ja.Okei
Ja, kjekt med planer ogsåmen kan bli for mye
¨
De var i ekstase<3<3
Trives hun godt i vippestolen? Min mister tålmodigheten etter et par minutter.. Samme med babygymmen :/ men han sover heldigvis alene daDeilig da! Lillmor ligger å spreller i vippestolen mens jeg spiser frokost og irriterer meg at dataen har slått seg av og budsjettet jeg holder på med er borte .....![]()
Ikke så lenge siden vi kom oss utav sengaspiser frokost mens lillemor ligger i vippestolen ved siden av meg her... Må ut en tur å hente noen bilder til fotografen senere og kanskje en liten tur innom ett senter å se litt
Du da?
Var nokså utolig i natt! Så er nokså i koma idagHåper det ikke ble kjent natt på det ; har skjedd her og, av og til. Pumper mens han sover og fryser ned - hvis han da våkner e det jo ikke stort med melk igjen og merket han blir frustrert. Men går seg til
Trives hun godt i vippestolen? Min mister tålmodigheten etter et par minutter.. Samme med babygymmen :/ men han sover heldigvis alene da![]()
Synger pc'en på siste verset?
Her spiser vesla litt og hunden står på døra og piper, hun vil ut på tur.men her blir det bare lufting i hagen frem til sambo kommer hjem fra jobb
![]()
tenkte fyre opp i peisen og henge opp de nye gardinene vi har kjøpt![]()
Ja, det kommer forhåpentligvis snart lengre netter for alleGleder meg til å få 6 timer søvn! Forhåpentligvis ikke mange mnd tilmen er heldig med at min sovner litt tidligere på kvelden
![]()
Jeg burde vaska både hus og dusja meg selvmen nå når han har sovna er det mat som er øverst på prioriteringslista
![]()
Var vel en i gruppa som spurte om rettighetene man har dersom man blir gravid igjen med en gang, så kanskje det er noenNoen som venter ny baby da? Kom bare til å tenke på det![]()
Så deilig at hun kan ligge aleneJa, hun gjør egentlig det.. Sovner ofte vis jeg vipper henne.. Ellers så studerer hun den lekegreia heftig for tiden![]()
Nei, det var nok noe oppdatering som hadde foregått, men det ante ikke jeg når jeg gikk fra den i går.. Datan er helt ny![]()