Skravletråd

Når han endelig sovnet, så sov han godt (og jeg med) - fra 1 til 7, skal ikke klage

Han fikk flaske nå, og ser ut til å ha sovnet. Cue rydding

Mannen har ordnet med alt i det siste, laget mat, ryddet og vasket. I går gikk det 4 maskiner med klær og håndklær. Hadde vært litt greit at han slapp å komme hjem til kaoshus
Gleder meg til å få 6 timer søvn! Forhåpentligvis ikke mange mnd til :D men er heldig med at min sovner litt tidligere på kvelden :)

Jeg burde vaska både hus og dusja meg selv :P men nå når han har sovna er det mat som er øverst på prioriteringslista ;)

God morgen til deg også.:)
Her koser vi oss og vesla ser ut til å sovne snart:)

Har du en fin formiddag da? :)

Ikke så lenge siden vi kom oss utav senga :) spiser frokost mens lillemor ligger i vippestolen ved siden av meg her... Må ut en tur å hente noen bilder til fotografen senere og kanskje en liten tur innom ett senter å se litt :)

Du da?

Deilig da! Lillmor ligger å spreller i vippestolen mens jeg spiser frokost og irriterer meg at dataen har slått seg av og budsjettet jeg holder på med er borte ..... :(
Trives hun godt i vippestolen? Min mister tålmodigheten etter et par minutter.. Samme med babygymmen :/ men han sover heldigvis alene da :D

Synger pc'en på siste verset?

Ikke så lenge siden vi kom oss utav senga :) spiser frokost mens lillemor ligger i vippestolen ved siden av meg her... Må ut en tur å hente noen bilder til fotografen senere og kanskje en liten tur innom ett senter å se litt :)

Du da?

Her spiser vesla litt og hunden står på døra og piper, hun vil ut på tur. :( men her blir det bare lufting i hagen frem til sambo kommer hjem fra jobb:(

tenkte fyre opp i peisen og henge opp de nye gardinene vi har kjøpt :D

Noen som venter ny baby da? Kom bare til å tenke på det :p

Håper det ikke ble kjent natt på det ; har skjedd her og, av og til. Pumper mens han sover og fryser ned - hvis han da våkner e det jo ikke stort med melk igjen og merket han blir frustrert. Men går seg til
Var nokså utolig i natt! Så er nokså i koma idag :D

Trives hun godt i vippestolen? Min mister tålmodigheten etter et par minutter.. Samme med babygymmen :/ men han sover heldigvis alene da :D

Synger pc'en på siste verset?

Ja, hun gjør egentlig det.. Sovner ofte vis jeg vipper henne.. Ellers så studerer hun den lekegreia heftig for tiden :p

Nei, det var nok noe oppdatering som hadde foregått, men det ante ikke jeg når jeg gikk fra den i går.. Datan er helt ny :p

Her spiser vesla litt og hunden står på døra og piper, hun vil ut på tur. :( men her blir det bare lufting i hagen frem til sambo kommer hjem fra jobb:(

tenkte fyre opp i peisen og henge opp de nye gardinene vi har kjøpt :D

Kaldt hos dere?
Kjekt med litt nytt i heimen da :)

Gleder meg til å få 6 timer søvn! Forhåpentligvis ikke mange mnd til :D men er heldig med at min sovner litt tidligere på kvelden :)

Jeg burde vaska både hus og dusja meg selv :P men nå når han har sovna er det mat som er øverst på prioriteringslista ;)
Ja, det kommer forhåpentligvis snart lengre netter for alle :)

Klart deilig når de legger seg tidlig - blir nok lettere å få inn rutine på legging da - han her vil jo være våken og prates med fra 19 til 00-01 (kanskje 2) :P

Men han sover nå igjen - fått spise, tatt ned juletre og pynt, satt på oppvask og vaskemaskin, hengt opp klær. Har jo fått til mer i dag alene enn resten av uken samlet :P

Noen som venter ny baby da? Kom bare til å tenke på det :p
Var vel en i gruppa som spurte om rettighetene man har dersom man blir gravid igjen med en gang, så kanskje det er noen :P

Vil absolutt ha en til, men må nok vente litt til før vi prøver på det. Vet mannen gjerne vil flytte før nr2 eventuelt kommer - og da må man gjerne ha snakket med banken først >< styr :)

Ja, hun gjør egentlig det.. Sovner ofte vis jeg vipper henne.. Ellers så studerer hun den lekegreia heftig for tiden :p

Nei, det var nok noe oppdatering som hadde foregått, men det ante ikke jeg når jeg gikk fra den i går.. Datan er helt ny :p
Så deilig at hun kan ligge alene :)
Håper du finner igjen regnskapet ditt :D

Back
Topp