Ligger i vogna nå.. Sovet i 20 min hvertfall.. Det er det lengste siden kl 10.. Da var det 30 min på puppenHuff, er han så urolig? Hva med å kjøre en tur så han finner den tunge søvnen?
Har de to andre å hjemme å de vill ikke på tur :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger i vogna nå.. Sovet i 20 min hvertfall.. Det er det lengste siden kl 10.. Da var det 30 min på puppenHuff, er han så urolig? Hva med å kjøre en tur så han finner den tunge søvnen?
Her blir det rester fra i går - fiskebollerHva blir det til middag i dag?
Greit med rester daHer blir det rester fra i går - fiskeboller![]()
Tror vi prøver detDa passer vell alle farger nesten?men hvitt er fint da
![]()
Det blir nok braTror vi prøver det![]()
Åh nei stakarsBah så utrolig typisk.. Skal ha selskap på lekeland i morgen og hjemme på søndag og hva skjer? Storebror blir sent hjem fra skolen i dag.. Ligger nå på sofaen og ynker seg og er kvalm![]()
AbsoluttGreit med rester daå hvertfall når det er så godt
![]()
Ja da er det hvertfall greitAbsolutt![]()
Er alene hjemme i kveld, så greit med noe som bare kan varmes
Her blir det kylling-tacoHva blir det til middag i dag?
Vet ikke enda. Kjenner jeg sambo rett blir det taco eller biffHva blir det til middag i dag?
Høres godt utHer blir det kylling nuggets i wrap med salat og avokado dressing![]()
Godt begge deler daVet ikke enda. Kjenner jeg sambo rett blir det taco eller biff![]()
Ååå, håper det gir seg i løpet av kvelden og nattenBah så utrolig typisk.. Skal ha selskap på lekeland i morgen og hjemme på søndag og hva skjer? Storebror blir sent hjem fra skolen i dag.. Ligger nå på sofaen og ynker seg og er kvalm![]()
Det er godt detHer blir det kylling-taco![]()
Ja, helt greit for megGodt begge deler da![]()
Har kyllingfillet surret i følte, salat,tomat, agurk, cheddar ostedipp, Taco saus og tortilla chips og lefserDet er godt dethva pleier du å ha til?
Ikke så lett det der :/ hvordan er det nå?Ligger i vogna nå.. Sovet i 20 min hvertfall.. Det er det lengste siden kl 10.. Da var det 30 min på puppen
Har de to andre å hjemme å de vill ikke på tur :/