Skravletråd

Ja, det kommer forhåpentligvis snart lengre netter for alle :)

Klart deilig når de legger seg tidlig - blir nok lettere å få inn rutine på legging da - han her vil jo være våken og prates med fra 19 til 00-01 (kanskje 2) :P

Men han sover nå igjen - fått spise, tatt ned juletre og pynt, satt på oppvask og vaskemaskin, hengt opp klær. Har jo fått til mer i dag alene enn resten av uken samlet :P
Oi da har du gjort masse! Jeg er bare lat jeg :P

Min legger seg mellom 22 og 24 :) i går sovna han ca 23 og våkna ca 03. I natt sovna han litt før 24 og sov til 02.15 :)

Det ble faktisk nok garn til vottene men ikke totten så de må få annen farge :P lyseblå votter og hvordan farge på totten? Hvit?

Oi da har du gjort masse! Jeg er bare lat jeg :P

Min legger seg mellom 22 og 24 :) i går sovna han ca 23 og våkna ca 03. I natt sovna han litt før 24 og sov til 02.15 :)
Er blitt bortskjemt med min, skjønner ikke hvordan dere klarer det, egentlig :P

Synd det er så kaldt - en tur ut hadde gjort seg nå :)

Det tror jeg at jeg har :)
Typisk det ikke ble nok blå til de bittesmå tottene :P
Hehe, been there :P Har et par hvor det ikke er samme farge på totten eller mot slutten av det jeg lager - men er jo litt sjarm i det og :)

Men gud så vakkert det er nå. Med snø og sol:)

Ja, det forstår jeg!! Savner skikkelig vinter som jeg er vant med fra hjemme i trøndelag. Masse snø og minus.. Knaser når man går... :)
Her i stavanger er det så godt som aldri snø, bare sur vind og regn helst. Skikkelig surt og kaldt med bare -4 pga vinden..

Ja, det forstår jeg!! Savner skikkelig vinter som jeg er vant med fra hjemme i trøndelag. Masse snø og minus.. Knaser når man går... :)
Her i stavanger er det så godt som aldri snø, bare sur vind og regn helst. Skikkelig surt og kaldt med bare -4 pga vinden..

Det er faktisk verre enn 10 minus syntes jeg:)

Utviklingssprang? Min har også vært sånn.
Kanskje det .. Gjør mammaen sin til ett vrak hvertfall :o
Ikke fått i meg mat så trykket i meg en marsipangris i bilen mens jeg hentet mellomste.. Å den reagerte jeg på så nå flyr jeg på do i tillegg :o

Har du gått sovet noe?

Back
Topp