Det er kjempekoseligmen absolutt en fordel med et ekstra sett med hender
vasker med babyolje, så blir enda vanskeligere å holde godt tak
![]()
Ja, synes de er litt glatte uten olje og! Men ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempekoseligmen absolutt en fordel med et ekstra sett med hender
vasker med babyolje, så blir enda vanskeligere å holde godt tak
![]()
Hehe - godt å høre at det ikke bare er meg som synes detJa, synes de er litt glatte uten olje og! Men ...![]()
Håper det ikke ble kjent natt på det ; har skjedd her og, av og til. Pumper mens han sover og fryser ned - hvis han da våkner e det jo ikke stort med melk igjen og merket han blir frustrert. Men går seg tilHmm.. pumpa litt i stad, fordi vi fant ut at vi trenger å ha reservelager innimellom. Men så ble jo frøkna selvfølgelig sulten IGJEN rett etterpå, og nå er hun skikkelig grinete. Fordi det er forøite melk igjen til at hun blir mett kanskje? Åh, jåpernikke det resulterer i at hun ikke får sove..
God morgenGod morgen alle og god fredag![]()
Huff daNok en natt med masse tullhjelpes jeg er helt vrak
hadde håpet han sovnet nå så vi fikk sove litt men det virker ikke som om set er hans plan.
Trøtt![]()
Supert at du har fått hjelpDe siste dagene har jeg ikke levert storesøster i bhg, har alliert meg med noen fam.medlemmer som har levert henne. Takk og lov for hjelp denne uken altsåmen det er bare fordi det passet sånn. Senere i vinter må jeg nok ha henne hjemme hvis det blir iskaldt. Men tenk, lille er 2 måneder og om 2 måneder til så er det mars og nesten våren
så tida går fort heldigvis.
Hei og hoppGod morgen![]()
Ja, kan godt holde seg til følte -8 maksSupert at du har fått hjelpsatser på at det ikke blir sååå kaldt videre
![]()
Helt greitHei og hoppsovet godt?
Må på hva?Ja, kan godt holde seg til følte -8 maksbare sånn på grensa. Ser det har kommet snø så spørs om ikke jeg og eldste må på alltid i helga, men uten baby! Er for kaldt. Gleder meg til våren
![]()
AketurMå på hva?
Fint med vinter, men upraktisk med kulda :/ hadde vært fint og bare lagt en stuptrøtt baby i vogna og trilla turmen nå er det enten for kaldt eller så må man pakke inn både baby og seg selv
![]()
Når han endelig sovnet, så sov han godt (og jeg med) - fra 1 til 7, skal ikke klageHelt greitopp hver 2-3 time, men sovet godt i mellom
![]()
Dere da?
Aketur jaAketuripaden er ikke helt god
ja, ikke sant, blir bedre når gradene er høyere
![]()
Fikk en liten halvtimeHuff dahåper dere sover nå
godt at det nå er helg og du kan få litt avlastning
![]()
Har vært endel grønn plen her og,men kom snø i nattAketur jahørtes gøy ut! Her er det grønn plen utenfor :/