Skravletråd

Hmm.. pumpa litt i stad, fordi vi fant ut at vi trenger å ha reservelager innimellom. Men så ble jo frøkna selvfølgelig sulten IGJEN rett etterpå, og nå er hun skikkelig grinete. Fordi det er forøite melk igjen til at hun blir mett kanskje? Åh, jåpernikke det resulterer i at hun ikke får sove..
Håper det ikke ble kjent natt på det ; har skjedd her og, av og til. Pumper mens han sover og fryser ned - hvis han da våkner e det jo ikke stort med melk igjen og merket han blir frustrert. Men går seg til

Nok en natt med masse tull :o hjelpes jeg er helt vrak :o hadde håpet han sovnet nå så vi fikk sove litt men det virker ikke som om set er hans plan.
Trøtt :o

De siste dagene har jeg ikke levert storesøster i bhg, har alliert meg med noen fam.medlemmer som har levert henne. Takk og lov for hjelp denne uken altså :) men det er bare fordi det passet sånn. Senere i vinter må jeg nok ha henne hjemme hvis det blir iskaldt. Men tenk, lille er 2 måneder og om 2 måneder til så er det mars og nesten våren :D så tida går fort heldigvis.

De siste dagene har jeg ikke levert storesøster i bhg, har alliert meg med noen fam.medlemmer som har levert henne. Takk og lov for hjelp denne uken altså :) men det er bare fordi det passet sånn. Senere i vinter må jeg nok ha henne hjemme hvis det blir iskaldt. Men tenk, lille er 2 måneder og om 2 måneder til så er det mars og nesten våren :D så tida går fort heldigvis.
Supert at du har fått hjelp :) satser på at det ikke blir sååå kaldt videre :D

Supert at du har fått hjelp :) satser på at det ikke blir sååå kaldt videre :D
Ja, kan godt holde seg til følte -8 maks ;) bare sånn på grensa. Ser det har kommet snø så spørs om ikke jeg og eldste må på alltid i helga, men uten baby! Er for kaldt. Gleder meg til våren :p

Ja, kan godt holde seg til følte -8 maks ;) bare sånn på grensa. Ser det har kommet snø så spørs om ikke jeg og eldste må på alltid i helga, men uten baby! Er for kaldt. Gleder meg til våren :p
Må på hva? :P
Fint med vinter, men upraktisk med kulda :/ hadde vært fint og bare lagt en stuptrøtt baby i vogna og trilla tur :) men nå er det enten for kaldt eller så må man pakke inn både baby og seg selv ;)

Må på hva? :p
Fint med vinter, men upraktisk med kulda :/ hadde vært fint og bare lagt en stuptrøtt baby i vogna og trilla tur :) men nå er det enten for kaldt eller så må man pakke inn både baby og seg selv ;)
Aketur :p ipaden er ikke helt god ;) ja, ikke sant, blir bedre når gradene er høyere :)

Helt greit :) opp hver 2-3 time, men sovet godt i mellom ;)
Dere da?
Når han endelig sovnet, så sov han godt (og jeg med) - fra 1 til 7, skal ikke klage

Han fikk flaske nå, og ser ut til å ha sovnet. Cue rydding

Mannen har ordnet med alt i det siste, laget mat, ryddet og vasket. I går gikk det 4 maskiner med klær og håndklær. Hadde vært litt greit at han slapp å komme hjem til kaoshus

Back
Topp